;
تفریح و سرگرمی

کدامیک از این دو مرد، نوزاد واقعی خودش را در بغل دارد!؟

آزمون تصویری شناسایی نوزاد واقعی : معمای یا آزمون تصویری که مجله خبری چشمک با شما به اشتراک گذاشته شده است، در فیس بوک با اقبال زیادی روبرو شد. در کمتر از یکساعت نزدیک به 1000 مرتبه همرسانی شده و هر کس تلاش کرد تا با این معما یا آزمون دوستان خود و سطح توانائیهای آنها را به چالش بکشد. شما هم می توانید با مجله خبری چشمک همراه شده و ثابت کنید که یک نابغه هستید.

در بسیاری از این سوالات یا معماهای تصویری شما برای ارائه پاسخ باید به دنبال یک نشانه باشید. در بیشتر مواقع پاسخ واقعی ممکن است با دلایل منطقی واقعی فاصله زیادی داشته باشد. به واقع این معماها و سوالات تصویری تلاش می کنند تا توانائیهای شناختی شما را مورد چالش قرار داده و سبب رشد و توسعه آنها شوند. با آزمون تصویری شناسایی نوزاد واقعی و بخش تفریح و سرگرمی چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: یک هلال ماه با بقیه فرق دارد، آن را شناسایی کنید!

آزمون تصویری شناسایی نوزاد واقعی

امروزه بسیاری از افراد که به دنبال سلامت مغز و ذهن خود هستند، بازی های فکری و آنچه که برای حل آن نیاز به دقت و تمرکز و فکر کردن است را در برنامه های روزانه خود قرار می دهند.

پازل ها و معماهای تصویری برای کسانی که به دنبال بهبود مهارت های شناختی خود هستند، بهترین گزینه است. از این جهت مجله خبری چشمک به صورت مرتب و منظم، جدیدترین و جذاب ترین سوالات تصویری را با شما به اشتراک می گذارد. آیا برای انجام آزمون تصویری شناسایی نوزاد واقعی آماده اید. شما برای انجام این معما تنها 5 ثانیه فرصت دارید.

لازم به ذکر است که از هر 6 نفر تنها 1 نفر در زمان تعیین شده موفق به غلبه بر این تمرین ذهنی شدند، برخی به دیدن تصویر حل شده متوسل شدند. در تصویر دو مرد را می بینید که هر کدام یک نوزاد در بغل دارند. اما یکی از این مردان نوزاد واقعی را در بغل ردارد.به نظر شما کدامیک از این مردان نوزاد واقعی را در بغل گرفته است؟ او را در آزمون تصویری شناسایی نوزاد واقعی شناسایی کند!

شاید بپسندید: داستان مرد بهونه گیر | حکایت مردی که 11 تا زن داشت، اما خودش حامله شد!!!

آزمون تصویری شناسایی نوزاد واقعی

شاید بپسندید: چیستان: دختر و یا پسر باباته ولی خواهر و برادرت نیست!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناسایی نوزاد واقعی

جواب رو پیدا نتوانستید؟ نگران نباشید. ما تصویر حل شده را با شما به اشتراک می گذاریم تا بفهمید که چه مقدار برای دستیابی به پاسخ نزدیک بوده اید. اما قبل از آن بهتر است باز هم خود به تصویر نگاه کنید تا پاسخ را پیدا کنید.

احتمالا بپسندید: فقط کسایی که چشمان عقابی دارند، گربه را پیدا می‌کنند!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

اگر چه برخی رنگ چشم نوزاد و مرد سمت راست را ملاک اصلی مطرح کرده اند، اما باید گفت که این استدلال براساس رنگ چشم نمی تواند منطقی باشد. باید گفت که یک پدر هیچگاه نوزاد تازه متولد شده را به این صورت بغل نمی کند. فرد سمت راست، به شیوه ای نادرست نوزاد تازه متولد شده را در دست گرفته است و این شیوه ممکن است به راحتی به نوزاد آسیب برساند. این مسئله نشان می دهد که او نوزاد واقعی در بغل ندارد. بر همین اساس مرد سمت چپ نوزاد واقعی در بغل دارد.

شاید بپسندید: یک ذهن خلاق می‌تواند قاتل عروس را در یک نگاه شناسایی کند!

آزمون شناسایی نوزاد واقعی

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی نوزاد واقعی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

کدامیک از این دو خواهر دوقلو، ماریا نامزد مرد جوان است!؟

چیستان: نامی پسرانه است که اگر حرف اولش را برداریم نام یک سلسله ایرانی میشود!؟

آزمون تمرکز: کدامیک از تصاویر برگ و کفشدوزک با تصویر نمونه مشابهت دارد!؟

با دلیل بگوئید که کدامیک از افراد حاضر در مراسم، ربات است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 5 =

دکمه بازگشت به بالا