;
تفریح و سرگرمی

آزمون دقت تفاوت تصاویر:افراد جزئی‌نگر در 5 ثانیه مرد با چهره متفاوت را شناسایی می‌کنند!

آزمون دقت تفاوت تصاویر: بازی های تصویری برای توسعه ذهن و نیز افزایش عملکرد مغز عالی هستند. افزایش عملکرد مغز می تواند توانائیهای شناختی افراد را افزایش دهد. چرا که شما برای حل بازی هاس فکری و غلبه بر آن چالش نیاز دارید که از تمام دقت و تمرکز خود استفاده کنید. شما در این تصویر باید از حداکثر حواس خود استفاده کنید. باید سعی کنید در آزمون دقت تفاوت تصاویر، در کمتر از 5 ثانیه چهره ای که بابقیه چهره ها متفاوت است را شناسایی کنید.

مجله خبری چشمک هر روز با پازل های جدید در خدمت شماست. شما با حل این چالش ها علاوه بر سرگرم شدن می توانید تا اندازه زیادی ذهن و هوش خود را به چالش کشیده و در رشد و توسعه آن بهتر عمل کنید.

شاید بپسندید: معمای تصویری سیب:اگر در یک نگاه سیب متفاوت را پیدا کنی، تمرکزت 20 هست!

آزمون دقت تفاوت تصاویر

شما تنها کاری که برای یافتن پاسخ در آزمون دقت تفاوت تصاویر باید انجام دهید این است که ظرفیت تصویری خود را به حداکثر برسانید. این بدان معنی است که شما باید حواس خود را تیز کنید و دریابید که کدام یک از چهره ها در مجموعه چهره ها با بقیه متفاوت است. این مسئله نیاز به دقت و توجه شما دارد. چهره ای که با بقیه متفاوت است تنها یک تفاوت بسیار جزی دارد و تنها یک چشم تیزبین می تواند آن را به آسانی تشخیص دهد.

این نوع چالش ها هنوز مورد علاقه هزاران کاربر اینترنتی است. بسیاری از برای به چالش کشیدن توانایی های خود با چالش هایی مانند این خود را آزمایش می کنند، چون هم حل آن در زمان محدود آسان نیست و نسازمند تمرکز فراوان است و هم اینکه به شدت سرگرم کننده است. در واقع تعیین زمان 5 ثانیه ای برای افزایش سختی این آزمون می باشد.

با انجام آزمون دقت تفاوت تصاویر مهارت های خود را با دیگران مقایسه کنید. اگر در زمان مشخص این چهره را بیابید باید بدانید که شما بسیار جزئی بین هستید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر زیر نگاهی بیندازید!

شاید بپسندید: اگر تیزبینی، اشتباهات تصویر تست قدرت بینایی خانواده را در 15 ثانیه پیدا کنید!

آزمون دقت تفاوت تصاویر

برایتان جالب خواهد بود: تو چه جغدی هستی؟ در این تست شخصیت به اسراری شگفت انگیز پی می برید

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: معمای قطار: کدام مرد احتمالا تصادف می کند؟!

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: سگ را در بین حوله ها پیدا کنید، 5 ثانیه فرصت دارید

.

.

پاسخ آزمون دقت تفاوت تصاویر

با دقت به تصویر نگاه کنید و مشخص کنید مردی که ویژگی های متفاوت دارد ،کدام است؟ این سوال این تصویر معمایی بود. امیدوارم که توانسته باشید چهره متفاوت را شناسایی کرده باشید.

اگر با وجود تلاش ها هنوز نمی توانید دقیقاً پاسخ چیست، می تواند به تصویر پایین صفحه مراجعه کنید. ما چهره متفاوت را برای شما مشخص کرده ایم.

شاید بپسندید: در چالش تصویری حیوانات فراری، کدام حیوانات از طویله فرار کردند؟

پاسخ آزمون دقت تفاوت تصاویر

برایتان جالب خواهد بود: اگر بتوانید شبدر 4 برگ پنهان را ظرف 8 ثانیه پیدا کنید آدم خوش شانسی هستید!

سوال تصویر 2

زنبور متفاوت را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: با خطرناک ترین و گران ترین عسل توهم زا در دنیا آشنا شوید!

آزمون دقت تفاوت تصاویر

شاید برایتان جالب باشد: تست بینایی 4 حیوان:قدرت درک خود را آزمایش کنید و سعی کنید حیوانات پنهان را پیدا کنید!

 

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تصویر 2 در آزمون دقت تفاوت تصاویر

 

شاید بپسندید: خوک پنهان شده در سیرک را کشف کنید؛ شما فقط 7 ثانیه فرصت دارید تا رکورد را بشکنید

پاسخ تست

برایتان جالب خواهد بود: معمای تصویری مار درختی: زیر ۱۰ ثانیه پیدایش کنید

معمای تصویری چیست؟

عبارت است از یافتن راه حل معما یا یافتن معنای پنهان یک جمله فقط از راه شهود و استدلال و نه به واسطه داشتن دانش معین است. معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید برایتان جالب باشد: اخباری از آینده می خواهید؟ بگویید چند بز در تصویر وجود دارد!

با ورزش مغز، ذهن خود را فعال نگه دارید

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

امیدوارم از آزمون و بازی فکری امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

تست شخصیت تصویر خاص، نحوه برخورد شما با زندگی را نشان می‌دهد!

اولین چیزی که در تصویر می‌بینید،تعیین می‌کند که آیا یک رهبر هستید یا خیر؟

ویدیوی جالب گوزنی که فرزند خود را از دهان خرس نجات می دهد!

تست قدرت بینایی چهره: اگر مرد مخفی تصویر را در 7 ثانیه پیدا کنی، قدرت دیدت عالیه!

تست بینایی شناخت عدد: چند عدد را می توانید روی تخته ببینید؟

تنها چشم تیزبین، پلنگ برفی استتار شده را در میان صخره‌ها پیدا می‌کند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا