;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت بینایی: گربه داخل کوچه رو پیدا کن!

آزمون قدرت بینایی با گربه داخل کوچه: بازی های فکری تصویری امروزه به شدت ذهن و فکر ما را مشغول می کنند. این تصاویر هر روز بیشتر در اینترنت در حال داغ شدن می باشند. مجله خبری چشمک امروز یک تصویر بسیار جالب را برای شما به اشتراک گذاشته است. در این تصویر یک حیوان ملوس پنهان شده است. اگر شما بتوانید گربه ملوس را در این تصویر پیدا کنید، قدرت دید و تمرکزت بسیار عالی است.

با آآزمون قدرت بینایی با گربه داخل کوچه مجله خبری چشمک همراه باشید. شما در این آزمون اگر بتوانید در کمتر از 5 ثانیه گربه را پیدا کنید، قدرت تمرکز، دقت و دیدت عالی است.

شاید بپسندید: حکایت شنیدنی پیرمرد برزگر و خرس طماع!

آزمون قدرت بینایی با گربه داخل کوچه

آیا می توانید در 5 ثانیه گربه موجود در عکس را پیدا کنید؟ این گربه خود را به خوبی در طبیعت پنهان کرده است. آیا می توانید گربه را در کمتر از 15 ثانیه پیدا کنید؟ در واقع هیچ کس نمی تواند بدون تمرکز و دقت کافی گربه ای که در تصویر نهان شده است را پیدا کند. آن را امتحان کنید. این تصویر در واقع یک توهم نوری است که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

استتار حیوانات از جمله شگفتی های طبیعت است. حیوانات از این ابزار در جهت اهداف خاص خود استفاده های زیادی می کنند. حیوانات شکارچی از این ابزار برای صید طعمه و دیگر حیوانات برای حفاظت خود از آن استفاده می کنند. اسستار یا ترکیب این حیوانات با محیط اطرافشان آنقدر ماهرانه صورت می گیرد که گاهی اوقات شناسایی آنها در طبیعت تنها با یک چشم تیزبین ممکن است.

همین مسئله سبب شده است تا برخی از افراد از عکس های استتار شده حیوانات برای به چالش کشیدن اطرافیان خود استفاده کنند. شناسایی این حیوانات واقعا برای هر کسی ممکن نیست و افراد باید از نهایت دقت و تمرکز خود استفاده کنند. با مجله خبری چشمک و آزمون قدرت بینایی با گربه داخل کوچه همراه باشید.

شاید بپسندید: معمای هوش: کی تظاهر می کنه که پولداره!؟

آزمون قدرت بینایی با گربه داخل کوچه

شاید بپسندید: حکایت دعوا سر لحاف ملا نصرالدین بود!

.

.

.

.

بیشتر بخوانید:  انتخاب یکی از این درخت ها می تواند، بخشی از شخصیت شما را افشا کند!

 

.

.

.

شاید بپسندید:  داستان شرط ازدواج دختر کشاورز: داستان دم گاوی که شرط ازدواج بود!

پاسخ آزمون قدرت بینایی با گربه داخل کوچه

احتمالاً توانسته اید گربه را پیدا کنید. به شما تبریک می گویئم. از شما دعوت می کنیم که دیگر چالش هاص تصویری مجله خبری چشمک را نیز امتحان کنید. اما اگر هنوز نتوانستید گربه را پیدا کنید، به شما یک فرصت دیگر نیز می دهیم. می توانید به بالا برگردید و در 5 ثانیه گربه را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: حکایت مادر شوهر و عروس خل و چل | رازی که نباید فاش می شد!

.

.

.

 

بیشتر بخوانید: اگه پروانه را تو تصویر پیدا کردی میشه گفت چشمات مثل شاهین تیزه!

 

 

 

.

شاید بپسندید:حکایت با کم عقل رفیق نشو!

پاسخ آزمون قدرت بینایی با گربه داخل کوچه: باید بدانید که انجام منظم این تست ها می تواند بدون آنکه شما باخبر شوید بر سطح توانائیهای شناختی شما تأثیر مثبت بگذارد. در آینده متوجه خواهید شد که توانائیهای شناختی شما افزایش پدیا کرده است و هر چالشی را در زمان کم حل می کنید. پاسخ این تصویر در زیر علامت گذاری شده است. گربه کاملا در مقابل چشمان شما قرار گرفته بود.

شاید بپسندید: در تصویر چند اسب وجود دارد | نابغه ها همه اسب ها را پیدا می کنند!

پاسخ آزمون قدرت بینایی با گربه داخل کوچه

شاید بپسندید:حکایت مرد سه زنه | آخر و عاقبت مردی که چند زن گرفته بود و آنها را فریب می داد!

امیدوارم از آزمون قدرت بینایی با گربه داخل کوچه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: چشات تیز باشه تفاوت های دو تصویر نینجای ژاپنی را پیدا می کنی!

 

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:  قابل توجه تیزبین‌ها: قدرت بینایی‌ات رو با یافتن گلابی متفاوت اثبات کن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدوم مرد، همسرش از خودش خیلی بزرگتره!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

 احتمالا بپسندید: گل بابونه متفاوت را شناسایی کنید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:اگه آهوی مخفی را در این تصویر جنگلی پیدا کنی چشمات خیلی تیزه!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

تست قدرت بینایی: صاحب اسب سیاه کجاست!؟

 با پیدا کردن پلنگ برفی کوهستان ثابت کن که چشات مثل شاهین تیزه!

آزمون قدرت بینایی : کرم کجاست!؟

حکایت شنیدنی زن بدکاره و مرد عابد | زنی بدکاره ای که بهشتی شد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا