;
تفریح و سرگرمی

آزمون بینایی پلنگ هیمالیا: اگر تیزبینی،پلنگ‌های برفی را در 10 ثانیه پیدا کن!

آزمون بینایی پلنگ هیمالیا:رشته کوه هیمالیا مملو از زیبائیهای فراوان است. صخره های سنگی، دامنه های پوشید از پوشش گیاهی زیبا و حیات وجش این منطقه چشم هر بیننده ای را به سوی خود جلب می کند. شاید مسافرت به این منطقه برای هر کسی آسان نیست، اما می توان بخش هایی از این زیبائی ها را در ویدیوها و تصاویر مشاهده کرد.

یک عکاس نپالی توانسته است بخش هایی از این زیبایی را به تصویر بکشد. او تلاش کرده است تا پلنگ های برفی را شکار کند. در آزمون بینایی پلنگ هیمالیا مجله خبری چشمک شما با یکی از تصاویر این عکاس نپالی مواجه هستید.

عکس مربوط به آزمون بینایی پلنگ هیمالیا از جمله تصاویر است که این عکاس نپالی از پلنگ های برفی هیمالیا شکار کرده است. وی چندین عکس را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرد و از دوستان خود خواست تا پلنگ های برفی استتار شده و علی الخصوص توله پلنگ را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنند. وی معتقد است که تنها افراد تیزبین، با دقت بالا و تمرکز عالی می توانند آنان را شناسایی کنند.

در آزمون بینایی پلنگ هیمالیا مجله خبری چشمک، شما باید بتوانید در کمتر از ده ثانیه تمام پلنگ های برفی را شناسایی کنید. او عکسی از یک پلنگ ماده گرفت. اما متوجه چند پلنگ دیگر در تصویر نبود. شما آیا می توانید چند پلنگ برفی را که جایی در میان صخره ها پنهان شده است را ببینید؟

شاید بپسندید: آزمون تمرکز ساحل:افراد با تمرکز بالا 11 تفاوت پنهان تصویر را به راحتی پیدا می‌کنند!

آزمون بینایی پلنگ هیمالیا

Tashi Rapte Ghale در دامنه های رشته کوههای هیمالیا متولد شده است. با تمرین بر روی دوربین‌های مدل قدیمی، عاشق عکاسی شد و بعداً DSLR حرفه‌ای خود را خریداری کرد. او رویای عکاسی از حیات وحش هیمالیا را در سر می پروراند و هدفش به ویژه تصویربرداری از یک گونه گریزان بود. اوتوانست چندین عکس را ار پلنگ های برفی شکار کند. شما باید در این عکس ها، تمام پلنگ های برفی را شناسایی کنید. آیا می توانید تمام پلنگ های برفی هیمالیا را در آزمون بینایی پلنگ هیمالیا را در 10 ثانیه پیدا کنید. با دقت به عکس نگاه کنید!

شاید بپسندید: آزمون بینایی زنبور متفاوت:برای پیدا کردن زنبور تنها 10 ثانیه وقت دارید!

آزمون بینایی پلنگ هیمالیا

 

برایتان جالب خواهد بود: آیا می توانید بر اساس سرنخ های موجود در تصویر حدس بزنید چه کسی فقیر است؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست بینایی نوازندگان:کدام یک، از اعضای ارکستر نوازنده نیست؟

.

.

.

.

پاسخ آزمون بینایی پلنگ هیمالیا

امیدواریم توانسته باشید تا در 10 ثانیه پلنگ های برفی را شناسایی کنید. اگر تاکنون نتوانستید این پلنگ ها را شناسایی کنید اشکالی دارد. هنوز فرصت باقی است. اما اگر خسته شده اید می توانید به تصویر پایین مراجعه کنید.

شاید بپسندید: تست بینایی منظره:فقط افراد جزئی‌بین، چهره مخفی را در 10 ثانیه پیدا می‌کنند!

پاسخ آزمون

شاید بپسندید: امروز یکی از حیوانات تست دیداری را انتخاب کنید تا تیپ شخصیتی خود را بشناسید

 

آزمون بینایی پلنگ هیمالیا

شاید برایتان جالب باشد: اگر ظرف 6 ثانیه سگی را که در آشپزخانه پنهان شده است ببینید، شما یک شاهین هستید!

استتار انسان برای دستیابی به طعمه

انسان نیز از استتار برای دستیابی به طعمه و نیز جنگ استفاده می کند. شرکت آمریکایی Realtree جدیدترین لباس از سری لباس‌های پیشرفته را عرضه کرده است که شکارچیان را قادر می‌سازد تا به طور یکپارچه با محیط اطراف خود ترکیب شوند.

برایتان جالب خواهد بود: آیا می توانید سگ را در عکس پیدا کنید؟ ما به شما 7 ثانیه فرصت می دهیم

آزمون بینایی پلنگ هیمالیا

این الگوها که به برهم زدن حالت ظاهری پوشنده کمک می کنند، از گیاهان و جانوران طبیعی الهام گرفته شده اند. در تصویر نمونه ای از این استتار با لباس این شرکت را مشاهده می کنید.

شاید برایتان جالب باشد: فقط 5 ثانیه وقت دارید عدد 6 را روی تاس بیابید!!

امیدوارم از تست قدرت بینایی یا آزمون بینایی گربه متفاوت امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

دکمه بازگشت به بالا