;
فرهنگ و هنر

جدیدترین عکس های مریم اوزرلی در جشن تولد دخترش+دخترش کولاک کرد!

مریم اوزرلی (به آلمانی: Meriem Uzerli) در ۱۲ اوت ۱۹۸۳ از پدری ترک به نام حسین و مادری آلمانی به نام اورزولا در کاسل آلمان زاده شد. او دو برادر و یک خواهر بزرگتر از خود دارد. خواهرش، جانان، موسیقی جاز می‌نوازد و برادرانش دانی اوزرلی (ِDanny Uzerli) و کریستوفر اوزرلی (Chrisopher Uzerli) در صنعت سینما مشغول به کار هستند. او به زبان ترکی، انگلیسی و آلمانی مسلط است.

در این مقاله بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال با بیوگرافی مریم اوزرلی و جدیدترین تصویر از چشن تولد دخترش و اطلاعات جدید درباره زندگی او آشنا خواهید شد.

شاید بپسندید: مهدی سلوکی کلن یه آدم دیگه شده و چهره اش زمین تا آسمان فرق کرده+عکس

بیوگرافی مریم اوزرلی

مریم اوزرلی در ۱۲ اوت ۱۹۸۳ از پدری ترک به نام حسین و مادری آلمانی به نام اورزولا در کاسل آلمان زاده شد. او دو برادر و یک خواهر بزرگتر از خود دارد. خواهرش، جانان، موسیقی جاز می‌نوازد. مریم درس بازیگری را در شاوشپیل‌اشتودیو فرزه در هامبورگ خوانده‌است. معروف‌ترین نقش‌آفرینی او در نقش خرم سلطان در سریال تاریخی حریم سلطان به وقوع پیوسته‌است.

شاید بپسندید: بیوگرافی سوگل خلیق بازیگر سریال دفتر یادداشت+عکس های بیرون فیلم

مریم اوزرلی

او در سال ۲۰۱۲ به‌دلیل همین نقش‌آفرینی برندهٔ جایزهٔ پروانهٔ طلایی بهترین بازیگر زن شد. مریم اوزرلی در سال ۲۰۱۳، به‌طور ناگهانی و به دلایلی نامعلوم، بازی در سریال حریم سلطان را رها کرد و از قسمت ۱۰۳ به‌بعد، وحیده پرچین جای او را در نقش خرم سلطان گرفت.

مریم اوزرلی پس از ترک ترکیه اعلام کرد که روابطش را با جان آتش مدیر یکی از شرکت‌های بزرگ بیمه‌ ترکیه، تمام کرده‌است. همچنین گفت که از جان آتش بچه‌ای باردار است و قصد دارد که بچه را نگه دارد. در تاریخ ۱۰ فوریهٔ ۲۰۱۴ مریم دختری به نام لارا به‌دنیا آورد.

شاید بپسندید: بیوگرافی شیوا بلوچی بازیگر نقش خاله رهی در سرزمین مادری+عکس های خفن بیرون سریال!

مریم اوزرلی

مریم اوزرلی، بازیگر آلمانی نقش خرم سلطان در سریال حریم سلطان، برای بار دوم مادر شد.اوزرلی با انتشار عکس نوزاد خود در اینستاگرام، خبر تولد وی را با دوستدارانش به اشتراک گذاشت.این بازیگر مشهور نوشت: لیلی کوی، من و پدرت از این که به خانواده‌مان پیوستی خیلی خوشحالیم.وی ادامه داد: از این که به جمع‌مان پیوستی، سپاسگزاریم.وی نام لیلی کویی را برای فرزند دوم خود انتخاب کرده است.

شاید بپسندید: جدیدترین تصاویر از خاله شادونه بعد از 19 سال کنار دخترش + بیوگرافی

فعالیت های هنری

در این بخش از بیوگرافی مریم اوزرلی به زندگی حرفه‌ای او نگاهی می‌اندازیم: مریم اوزرلی از 17 سالگی در یک موسسه هنری در آلمان دوره های بازیگری را گذراند و نقش های متعددی را با گروه این آموزشگاه بازی کرد. او در بخش تولیدات شبکه های آلمانی چندین قسمت بازی کرد.

شاید بپسندید: احمد ایراندوست بازیگر نقش غول برره به همراه همسر جوانش+ عکس و بیوگرافی

مریم اوزرلی

بازیگری حرفه ایش با فیلم کوتاه Menage Trois در سال 2008 شروع شد. در سال 2010 پس از جستجوی 8 ماهه برای پیدا کردن بهترین بازیگر نقش مکمل در حریم سلطان توسط میرال اوکای فیلمنامه نویس فیلم کشف شد. او از آلمان برای بازی در ترکیه وارد استانبول شد و تا دو سال در هتل زندگی می کرد.

شاید بپسندید: استایل جذاب لیلا اوتادی در مسجد ابوظبی + عکس

مریم اوزرلی

بازی موفق او در سریال حریم سلطان با 400 میلیون تماشگر در هفته او را به شهرت عجیبی در خاورمیانه رساند، او برای این سریال پروانه طلایی بهترین بازیگری را برد. او در این سریال در کنار جانسو دره، تولگا ساریتاش و هالیت ارگنچ بازی کرده است. مریم اوزرلی در سال ۲۰۱۳، به‌طور ناگهانی و به به دلیل بارداری، بازی در سریال حریم سلطان را رها کرد و از قسمت ۱۰۳ به‌بعد، وحیده پرچین جای او را در نقش خرم سلطان گرفت. او در سال 2017 در فیلم بازگشت افسانه ای در کنار کنان ایمیرزالی اوغلو بازی کرده است.

شاید بپسندید: بازیگر نقش سعید در سریال دردسر والدین چقدر تغییر کرده+عکس

عکس های مریم اوزرلی و دخترش

 

شاید بپسندید: بازیگران پس از باران در کنار همسر و فرزندان واقعی شان+ عکس

شاید بپسندید: پژمان جمشیدی بازیگر سریال زیرخاکی به همراه همسر زیبای معروفش+عکس و بیوگرافی

احتمالا بپسندید: سحر بازیگر خردسال سریال خانه به دوش در 26 سالگی! +عکس و بیوگرافی

مریم اوزرلی

 

 

برایتان جالب خواهد بود

بیشتر بخوانید: بازیگر نقش کودکی دونگی در آستانه 25 سالگی اش بازیگر معروفی شده+عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا