;
فرهنگ و هنرفیلم و سریال

همسر بروسلی بعد از مرگ استاد با کی ازدواج کرد؟

همسر بروس لی: بروسلی استاد تکرار نشدنی هنرهای رزمی در سال 1956 با همکلاسی خود بنام لیندا آشنا شد و ازدواج کرد ولی عمر این ازدواج چندان طولانی نبود و زن بروسلی، در جوانی بیوه گشت. تنهایی او را در شرایط دشواری قرار داد تا اینکه لیندا بالاخره تصمیم به ازدواج گرفت. با این مطلب فرهنگ و هنر همراه باشید.

بیشتر بخوانید: پس از مرگ بروس لی، چه بر سر همسر و فرزندانش آمد + عکس هایی که تا به حال ندیدید!

 همسر بروس لی

لیندا لی کادول برای دومین بار در سال 1988 با تام بلیکر ازدواج کرد ولی این پیوند کوتاه مدت بود و آنها در سال 1990 از هم جدا شدند ولی یک سال بعد همسر بروس تصمیم گرفت دوباره ازدواج کند و اینگونه شد که در سال 1991، با کارگزار سهام بروس کادول ازدواج کرد و آن دو در جنوب کالیفرنیا ساکن شدند.

بیشتر بخوانید: عکس شبنم مقدمی قبل از عمل زیبایی و معروف شدن

جالب خواهد بود: عمو کاووس با این عکس زیبا، زادگاهش را لو داد+عکس

 همسر بروس لی

علت مرگ بروس لی

یکی از مرگ هایی که پس از گذشت سالها، همچنان برای برخی یک معما تلقی می شود، علت مرگ بروسلی محبوب است. گزارشات رسمی منتشر شده علت را اینگونه توصیق می کنند که استاد در 20 ژوئیه 1973 بعد از یک خواب عمیق به کما رفت و تلاش پزشکان برای احیای او بی نتیحه ماند و درگذشت.

همسر بروس لی، با وجود حدس و گمان های بسیار در رابطه با مرگ بروسلی، دانشمندان و پژهشگران، اختلال عملکرد کبد را به عنوان دلیل مرگ بروسلی معرفی کرده‌اند. آن‌ها می‌گویند مصرف زیاد آب باعث هیپوناترمی ادم مغزی (تورم مغزی) شده و منجر به اختلال در عملکرد کبد شده است.

بیشتر بخوانید: حقایق مرموز درباره بروسلی: پس از مرگ او چه بر سر خانواده اش آمد + عکس هایی که تا به حال ندیدید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + یازده =

دکمه بازگشت به بالا