;
تفریح و سرگرمی

با انتخاب یکی از این خرگوش ها می تونی اطلاعات جالبی را درباره خودت و اطرافیانت بفهمی!

تست شخصیت با انتخاب خرگوش: کدام خرگوش دیدگاه شما را نسبت به زندگی بهتر نشان می دهد؟ آیا کنجکاو هستید که نگاه شما به زندگی چگونه شخصیت شما را منعکس می کند؟ تست شخصیت با انتخاب خرگوش را انجام دهید تا بفهمید کدام خرگوش به بهترین وجه، جهان بینی شما را منعکس می کند! کشف کنید که چگونه اهداف، ارزش‌ها و نگرش‌های شما شخصیت شما را شکل می‌دهند و چگونه با دنیای اطرافتان تعامل دارید. این تست سرگرم کننده و آموزنده مطمئناً شما را به درک بهتر خود نزدیک می کند!

شاید بپسندید:اگه چشات قویه، تفاوتهای تصویر گاو فانتزی رو پیدا کن!

تست شخصیت با انتخاب خرگوش

آیا به دنبال راهی سرگرم کننده و روشنگر برای کشف بیشتر در مورد دیدگاه خود به زندگی هستید؟ تست شخصیت با انتخاب خرگوش را انجام دهید تا درک درستی از نحوه درک و تعامل خود با جهان پیدا کنید. این تست شخصیت بر اساس 3 خرگوش مختلف است که هر کدام نمایانگر دیدگاه متفاوتی از زندگی هستند. با انتخاب یک خرگوش می توانید چیزهای زیادی در مورد شخصیت خود کشف کنید. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت با انتخاب خرگوش همراه شوید.

شاید بپسندید:همسر واقعی مرد جوان کدام یکی از این دو زن عصبانی است!؟

تست شخصیت با انتخاب خرگوش

شاید بپسندید: تست هوش: با توجه به ترتیب رنگ ها، کدام دایره رنگی با آن مطابق است!؟

.

.

.

.

 

.

.

شاید بپسندید: چیستان: اگر حرف آخر این رنگ را برداریم، یک جانور می‌ شود؟

تفسیر تست شخصیت با انتخاب خرگوش

همانطور که اشاره شد با انتخاب یک خرگوش می توانید چیزهای زیادی در مورد شخصیت خود کشف کنید. اکنون به تفاسیر هر انتخاب خود مراجعه کنید.

شاید بپسندید: قدرت دید و تمرکزت قوی باشه در 10 ثانیه همه خرس ها را شناسایی می کنی!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:اگه بتونی تو 10 ثانیه این معادله را حل کنی، نابغه ریاضی هستی!

تست شخصیت با انتخاب خرگوش

خرگوش 1

افرادی که خرگوش 1 را انتخاب می کنند، دیدی متعادل و واقع بینانه از زندگی دارند. آنها می‌دانند که زندگی می‌تواند هم خوب باشد و هم بد، و می‌توانند خوب را با بدی همراه کنند.

این افراد معمولاً کاملاً همسطح هستند و نگاه معقولی به زندگی دارند. آنها خیلی بالا یا خیلی پایین نمی آیند، اما در عوض تعادل ثابتی بین خوش بینی و بدبینی را  حفظ می کنند. این افراد می توانند جنبه های مثبت زندگی را تشخیص دهند و در عین حال از مشکلات احتمالی نیز آگاه باشند.

احتمالاً بپسندید: با دلیل منطقی بگو کدومیکی از افراد تصویر مدیر یه شرکته!؟

خرگوش 2

افرادی که خرگوش 2 را انتخاب می کنند، نگاهی خوش بینانه به زندگی دارند. آنها تمایل دارند روی چیزهای خوب زندگی تمرکز کنند و معتقدند که حتی در مواقع سخت چیزی ارزشمند در انتهای تونل وجود خواهد داشت.

آنها اغلب خلاق و مشتاق هستند و معتقدند هر چیزی با تلاش و فداکاری ممکن است. در حالی که آنها جنبه های منفی زندگی را می پذیرند، به آنها اجازه نمی دهند آنها را پایین بیاورند و در عوض راه هایی برای دور زدن آنها پیدا می کنند.

 

خرگوش 3

افرادی که خرگوش 3 را انتخاب می کنند، نگاه بدبینانه تری به زندگی دارند. آنها تمایل دارند بر جنبه های منفی تمرکز کنند و به ندرت نکات مثبتی در یک موقعیت پیدا می کنند. این افراد ممکن است در مواجهه با وظایف یا موانع دشوار برای حفظ انگیزه تلاش کنند، زیرا باور ندارند که چیز خوبی از آن حاصل شود.

آنها همچنین ممکن است به سرعت تسلیم شوند، زیرا آنها به توانایی های خود ایمان ندارند.

امیدوارم ازتست شخصیت با انتخاب خرگوش استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: چیستان: کدام خوراکی است که سه حرف اولش نپخته است!؟

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

برایتان جالب خواهد بود: داستان جالب و شنیدنی ضرب المثل ماست​ ها را کیسه کردن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: چیستان: از آسمان به زمین می آید و اگه حرف اولش رو برداریم اسم یک حیوان می شود!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: داستان جالب و شنیدنی مرد سنگ تراش!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: با حل معادله در کمتر از 10 ثانیه اثبات کن که ریاضی ات خوبه!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

اگه چشات تیز مثل عقابه، پلنگ استتار شده را تو 3 ثانیه پیدا کن!

قبل از اینکه گرگ بتونه گوسفندی را بخوره، سریع شناسایی اش کن!

داستان ضرب المثل دو قورت و نیمش باقی مانده!

باهوشا بگن: کدومیکی از این سه نفر بزودی یک قرار عاشقانه دارد!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

دکمه بازگشت به بالا