;
زندگی

از شهاب حسینی جدید رونمایی شد!!

فرزندان شهاب حسینی: پریچهر قنبری همسر سابق شهاب حسینی بازیگر مشهور سینمای ایران به مناسبت تولد پسرش امیر علی ویدیویی را از او منتشر نموده که بسیار پربازدید شد و شباهت پسر کوچک شهاب حسینی به پدرش مورد توجه قرار گرفت. در ادامه این مطلب فرهنگ و هنر،  عکس امیرعلی حسینی با استایلی شبیه پدرش را مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید: عکس های زیبا از تغییر چهره “فیروز دوست مریم در سریال در پناه تو” پس از 29 سال+زیباتر و جوان تر

امیر علی حسینی پسر شهاب حسینی

پریچهر قنبری به مناسبت تولد 13 سالگی پسرش امیرعلی، عکس های جدیدی را از او منتشر کرد که شباهت عجیبش به شهاب حسینی بسیاری از کاربران را متحیر نمود، برخی از کاربران معتقدند که امیرعلی، شهاب حسینی جدید است و امیدوارند همانند پدرش در عرصه سینما فعالیت کند و بدرخشد.

فرزندان شهاب حسینی

پسر اول شهاب حسینی محمد امین نام دارد که حالا جوانی 21 ساله است و گویا در خارج از کشور زندگی می کند. پریچهر قنبری همسر اول شهاب حسینی است که در سکوت خبری چند سال پیش از آقای بازیگر جدا شده، شهاب حسینی بازیگر 51 ساله سریال شهرزاد، با ساناز ارجمند عکاس مشهور ازدواج کرده و این زوج علی رغم برخی خبرها فرزندی ندارند. شهاب حسینی نخستین فرزند خانواده است و یک برادر و دو خواهر دارد، اصلیت او به تنکابن مازندران برمی‌گردد.

درباره شهاب حسینی

سید شهاب حسینی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، مجری، کارگردان، تهیه کننده و گوینده ایرانی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در تهران است.

تحصیلات دانشگاهی شهاب حسینی در رشته روانشناسی دانشگاه تهران بود که آن را به قصد مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت. حسینی در سال ۱۳۷۴ ازدواج کرد، فرزند اولشان به نام محمدامین در زمستان ۱۳۸۲ و فرزند دومشان به نام امیرعلی در تابستان ۱۳۹۰ به دنیا آمدند. وی کار خود را با تئاتر دانشجویی و سپس گویندگی در رادیو آغاز کرد و سپس در برنامه‌ ای به نام اکسیژن در تلویزیون ظاهر شد.

شهاب حسینی در چند برنامه دیگر هم مانند به رنگ صبح و سایه روشن به عنوان مجری حضور داشت و با سریال پس از باران پا به عرصه بازیگری گذاشت. او در سال های بعد نیز به فعالیت در زمینه بازیگری و اجرا ادامه داد. شهاب حسینی به واسطه نقش آفرینی در فیلم های سینمایی واکنش پنجم، شمعی در باد و محیا مورد توجه قرار گرفت. او در سال ۱۳۸۶ برای ایفای نقش در فیلم محیا، از جشنواره بین‌ المللی فیلم فجر، موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد و در سال ۱۳۸۷ در جشنواره بین‌ المللی فیلم فجر برای فیلم سوپر استار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد.

شهاب حسینی همچنین به واسطه نقش آفرینی در فیلم های پرسه در مه به کارگردانی بهرام توکلی و درباره الی به کارگردانی اصغر فرهادی بازیگر مرد برگزیده چهاردهمین جشن بزرگ سینمای ایران نیز بود. جدایی نادر از سیمین از دیگر آثار برجسته او در عرصه بازیگری است که مورد توجه منتقدین و مردم قرار گرفت. شهاب حسینی با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی پردیس پورعابدینی؛ زندگی شخصی و همسر واقعی اش و دیگر ناگفته ها+عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا