;
زندگی

استایل متفاوت خاله شادونه و دخترش در مشهد

عکس های خاله شادونه: مریلا زارعی و خواهرش ملیکا این روزها در حال مشهدگردی خواهرانه شان هستند و تصاویری از این سفر زیبا منتشر شد که در ادامه این مطلب فرهنگ و هنر  مشاهده می کنید. ملیکا زارعی که اغلب او را با نام خاله شادونه میشناسند، قاب زیبایی از خودش در کنار دخترش مانلی در حرم امام رضا(ع) منتشر کرد که توصیف گر حال و هوای این شبهای آنهاست.

بیشتر بخوانید: جدیدترین عکس های خاله شادونه بعد از 20 سال کنار دخترش + بیوگرافی

عکس های خاله شادونه

خاله شادونه و دخترش در حرم امام رضا

ابتدای سفر بود که ملیکا زارعی سلفی دونفره با خواهرش مریلا منتشر کرد و در توضیح این عکس نوشت:

پیش به سوی یک مشهد گردی خواهرانه

عکس های خاله شادونه

درباره ملیکا زارعی

ملیکا زارعی برزی(خاله شادونه) در ۴ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمد، رشته حقوق قضایی خوانده است ،از سال سوم دبستان فعالیت هنری خود را با اجرا در برنامه ی تازه ها از شبکه ۲ آغاز کرد ،و در سال ۸۲ در سریال دوران سرکشی یک سکانس بازی کرد و بعد در مجموعه مهر خاموش بازی کرد و از سال ۸۳ همزمان با قبولی در دانشگاه به عنوان مجری برنامه کودک و با نام خاله شادونه مشغول به کار شد.

عکس های خاله شادونه، به خاطر صدای کودکانه‌اش و صداقتی که در کلامش وجود دارد، خیلی زود در دل بچه‌ها جا باز کرد، او برای اینکه کودک درونش همیشه سرزنده باشد، دائم کتاب‌های ویژه کودکان را می‌خواند و سعی می‌کند تمام وقتش را با آنها سپری کند، او عاشق بچه‌هاست و به نظرش بچه‌ها پاک‌ترین موجوداتی هستند که خداوند آفریده.

بیشتر بخوانید: تغییرات ملیکا زارعی از حضور در متهم گریخت تا خاله شادونه+عکس و بیوگرافی

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا