;
تفریح و سرگرمیزندگی

شخصیت شناسی همسر آینده از روی فیلم مورد علاقه اش

شخصیت شناسی همسر آینده: این روزها تماشای فیلم و سریال طرفداران زیادی دارد و بسیاری از ما در اوقات فراغت به تماشای فیلم های مورد علاقه مان می نشینیم. به تماشای کدام ژانر از فیلم ها علاقمندید؟ همسر و نامزدتان چه فیلم هایی را بیشتر تماشا می کند؟ در دوران نامزدی برای تماشای چه فیلم هایی به سینما می روید؟ نامزدتان کمدی پسند است یا عاشقانه و درام دوست دارد؟ اگر دریابید که همسرتان به دیدن چه نوع ژانر سینمایی علاقمند است، می توانید به شخصیت او پی ببرید. در این تفریح و سرگرمی به شما خواهیم گفت نامزد و فرد مورد علاقه تان با توجه به نوع فیلمی که می بیند، چه شخصیتی دارد.

بیشتر بخوانید: شخصیت شناسی انگشتان دست: کدوم انگشت دستت بلندتره؟

فیلم های حادثه ای (Action)

اگر نامزد شما به تماشای فیلم‌های حادثه‌ای علاقمند است،او فردی پر انرژی و خوشبین بوده و معمولاً سرخوش و بشاش است،شخصیت هیجانی داشته و اغلب خشمش را سرکوب می‌کند.

فیلم های ماجراجویانه (Adventure)

طرفداران فیلم‌های ماجراجویانه که داستان آن در مورد سفر رفتن شخصیت داستان و دنبال کردن هدف است،اغلب افرادی هستند که تصمیمات درستی برای زندگی می‌گیرند،آنها تغییر پذیرند و اگر احساس خطر کنند به سراغ کار دیگر می‌روند.

فیلم کمدی (Comedy)

شخصیت شناسی همسر آینده، افراد علاقمند به فیلم‌های کمدی آم‌های سخت‌گیری نیستند،آنها سرزنده و شاداب بوده و همیشه متمایلند که شما را خوشحال کنند.

فیلم های درام (Drama)

اگر نامزد شما فیلم‌های درام را دوست دارد،باید بگوییم او به شدت حساس و خجالتی است، معمولاً با دیگران خوب کنار نمی‌آید و نمی‌تواند عقایدش را بروز دهد، طرفداران این فیلم‌ها احساسات و هیجانشان را سرکوب می‌کنند.

فیلم های فانتزی (Fantasy)

افرادی که به فیلم‌های فانتزی با داستان‌های مربوط به جادو، سرزمین رویا و افسانه‌های جن و پری علاقه دارند،ژرف اندیش، خیال پرداز و با تخیل بسیار قوی هستند، این افراد در آمال و آرزوهای خود زندگی می‌کنند و معمولاً درک کردن آنها کار سختی است.

فیلم های تاریخی (History)

طرفداران فیلم‌های تاریخی شخصیت‌های جستجوگر و تأمل گرا هستند،این افراد معمولاً خون گرم، درونگرا و آرامند و به امور نگاهی محافظ گرایانه داشته و در کارها و تصمیمات می‌توان از آنها مشورت گرفت.

فیلم های ترسناک (Horror)

شخصیت شناسی همسر آینده، افرادی که از تماشای فیلم‌های ترسناک لذت می‌برند، معمولاً افراد خشک و سردی هستند که گرایش به افسردگی و احساس پوچی و مرده دلی در آنها بسیار دیده می‌شود،این افراد امیال اضطراب آور درونی‌شان را با استفاده از فضای ترسناک و وحشت زده فیلم ارضا و فرافکنی می‌کنند.

شخصیت شناسی همسر آینده

بحث ها و گفت وگوهای چندنفره (Talk-Show)

اگر همسر شما به برنامه‌هایی مربوط به بحث و گفتگوهای چند نفره علاقمند است،او شخصیت تحلیلگری داشته و به دنیای علمی گرایش دارد،او فردی منظم و برنامه‌ریز و هدفمند است که علاقمند به رهبری بوده و راهبردهای وسیع را در سر دارد.

فیلم های معمایی (Mystery)

طرفداران فیلم‌های معمایی که در آن اتفاق‌های مرموزی رخ می‌دهد،افرادی مقاوم و سخت گوش،با اراده و پر ذوق بوده و به مسائلی چون غیب گویی، پیشگویی و مسائل فوق طبیعی علاقمندند،خصوصیاتی چون لوس بودن،بی‌ارادگی و تنبلی در افراد علاقمند به فیلم‌های معمایی دیده نمی‌شود.

فیلم هایی با موضوعات روانشناسی (Psychological)

اگر همسرتان به فیلم‌هایی با موضوعات روانشناسی علاقه دارد،باید بگوییم که او فردی کنجکاو بوده که تمایل زیادی به پذیرش عقاید جدید و ارزش‌های غیر متعارف دارد. او زندگی سرشار و غمی از تجربه خواهد داشت و علاقمند تجربه، هیجان‌های مثبت و منفی است.

فیلم های عاشقانه (Romance)

افراد علاقمند به فیلم‌های عاشقانه، بسیار هیجانی و حساس هستند،معاشرتی و سرزنده بوده و به راحتی می‌توانند رابطه دوستی برقرار کرده اما نسبت به عقاید و انتظارات دیگران حساس می‌باشند.

کارتون و انیمیشن

شخصیت شناسی همسر آینده، افرادی که به انیمیشن و کارتون علاقمند هستند، افرادی بسیار قابل اعتماد بوده و گرایش زیادی به معنویت، سکون و آرامش دارند. این افراد با استفاده از حواس پنجگانه و به کارگیری مهارت‌های علمی در طلب استواری و پایداری می‌باشند.

فیلم های بیوگرافی(Biography)

اگر همسر شما به تماشای فیلم‌هایی که تمام یا بخشی از آن به معرفی زندگی یک شخصیت می‌پردازد، علاقمند است،او فردی اهل ریسک و فرصت طلب بوده که در پی رسیدن به آرزوها و موفقیت است.

فیلم های جنایی (Crime)

افرادی که علاقمند به فیلم‌های جنایی و داستان‌های مربوط به تبهکاران و جنایتکاران مافیا هستند،اغلب غمگین بوده و شاد نیستند،اعتماد به نفس پایینی دارند و ماجراجو، مخاطره طلب هستند،به راحتی می‌توانند عادت‌ها و قوانین را کنار بگذارند وغیرقابل پیش‌بینی، سرکش و هیجانی هستند.

مستند (Documentary)

طرفداران فیلم‌های مستند افرادی بسیار منطقی و اهل علم بوده، هر چیزی را به راحتی نمی‌پذیرند. این افراد آرام و زیرک هستند و تکیه‌گاه مناسبی برای دیگران می‌باشند.

فیلم های خانوادگی (Family)

اگر همسر یا نامزدتان به تماشای فیلم‌های خانوادگی علاقمند است، باید بدانید که او اهل خانواده بوده و شخصیتی معاشرتی، لذت جو و سازش پذیر دارد. این فرد آسان گیر و بی‌خیال بوده و دارای روابط صمیمی با هیجانات امن و آسوده است.

شخصیت شناسی همسر آینده

فیلم های هیجان انگیز(Thriller)

علاقمندان به فیلم‌های هیجان انگیز، اغلب زندگی جالب، غیرمعمولی و عجیب و غریبی دارند،این افراد، صمیمی، مهربان و گشاده رو هستند و در شخصیتشان بی انگیزگی، گوشه‌گیری و سردی کمتر دیده می‌شود.

فیلم جنگی(War)

شخصیت شناسی همسر آینده، اگر فرد مورد علاقه‌تان تمایل بیشتری به دیدن فیلم‌های مربوط به جنگ و عملیات‌های مخفی نظامی دارد، او فردی منزوی، سرد و از خود مطمئن به نظر می‌رسد که به احساسات و افکار دیگران اهمیت زیادی نمی‌دهد،این فرد سرزنشگر و ایرادگیر است و نگاه از بالا به پایین داشته و خودکامه و ارباب است.

سریال های طولانی

طرفداران سریال‌های بلند و طولانی و چند فصلی، افرادی درونگرا و تحلیلی هستند،آنها بسیار صبور و خانواده دوست بوده و خیلی زود با دیگران جور می‌شوند.

فیلم هایی با موضوعات ورزشی (Sport)

افراد علاقمند به تماشای فیلم‌هایی که موضوعات ورزشی دارند، کنجکاو و احساسی هستند،آنها اهل رقابت فعال بوده و با دیگران به معاشرت می‌پردازند،بسیار سخاوتمندند و همه را یاری و کمک می‌کنند.

فیلم های وسترن (Western)

طرفداران فیلم‌های وسترن، افراد یک دنده، لجباز و فرصت طلبند، این افراد بسیار مرموز و دست نایافتنی به نظر می‌رسند و به ساکت بودن، متواضع بودن و کودکانه رفتار کردن گرایش دارند. ژانر وسترن اغلب داستان‌هایی را روایت می‌کند که اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم در مناطق وسیعی از غرب آمریکا رخ می‌دهد.

فیلم های موزیکال (Musical)

شخصیت شناسی همسر آینده، علاقمندان به فیلم‌های موزیکال، به زیبایی، هنر، طراوت و شادابی علاقمندند و افرادی بسیار محتاط و هوشیارند البته برخی از این افراد به شدت مضطرب هستند و برای کاهش اضطراب این فیلم ها را تماشا می کنند. از ویژگی‌های بارز افراد علاقمند به فیلم‌های موزیکال می توان به خلاقیت، امید به زندگی بالا اشاره کرد.

مسابقات رادیویی یا تلویزیونی

اگر همسر شما دائما در حال تماشای مسابقات رادیویی یا تلویزیونی است، اوبیش از اندازه معقول و حسابگر است و آرام، خونسرد و آسوده خاطر و گاهی خودرای و خودخواه است. این فرد به روی دادن اتفاقات خاص و خارق العاده در زندگی معتقد بوده و گرایش زیادی به ایجاد تغییرات اساسی و عمده در زندگی دارد.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی: نگرش شما به زندگی چگونه است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

دکمه بازگشت به بالا