;
خانواده و زناشوییزندگی

راز مهمی که هیچ زن و مردی درباره همسرش نمیدونه

آنچه زنان و مردان درباره هم نمیدانند: مردان و زنان دنیا را به شکل متفاوتی می‌بینند و جالب است بدانید مشکلات زوج‌ها اغلب به دلیل این است که مردان فکر می‌کنند که زنان مانند مردان هستند و زنان فرض می‌کنند که مردان مانند زنان هستند. در زندگی مشترک تفاوت‌های جنسیتی فاصله‌ای بسیار بزرگ‌تر از هر چیز دیگری که به آن توجه دارید، ایجاد می‌کنند، برای حل مشکلات بهتر است زن و مرد از دید یکدیگر به زندگی بنگرند و به نکاتی که در این مطلب خانواده و  زناشویی  آورده ایم، توجه کنند. در ادامه به مهم‌ترین چیز‌هایی که زنان و مردان درباره یکدیگرنمی‌دانند، پرداخته ایم.

بیشتر بخوانید: بدترین همسر دنیا حتما این ویژگی ها را دارد

مهم‌ترین چیز‌هایی که زنان درباره مردان نمی‌دانند، عبارتند از:

ترس مردان از تسلط و کنترل شدن توسط زنان

مردان اغلب از تسلط و کنترل شدن توسط زنان می‌ترسند و دوست ندارند این کنترل باعث شود که مردان دیگر او را زن ذلیل بخوانند.

ترس مردان از نداشتن عملکرد مناسب در روابط

مردان به‌طور کلی به عنوان افرادی خودمحور در روابط عاطفی شناخته می‌شوند و اغلب از نداشتن عملکرد مناسب در روابط عاطفی، بین‌فردی و جنسی می‌ترسند.

ترس مردان از رها شدن

آنچه زنان و مردان درباره هم نمیدانند، مردان عمیقاً از ترک شدن توسط شریک زندگی‌شان می‌ترسند و بیشتر از زنان تحت تأثیر درگیری و مشکلات در روابط عاطفی قرار گرفته و بیشتر طول می‌کشد تا بهبود یابند و به همین خاطر اغلب پس از جدایی، احساس نیاز فوری به پیدا کردن یک شریک عاطفی جدید دارند.

آنچه زنان و مردان درباره هم نمیدانند

ترس مردان از ناکافی بودن

مردان اغلب خود را مسئول همسرشان می دانند و زمانی که همسرشان از روابط خود گله می کند و نوعی نارضایتی را ابراز می‌کند، آن را به عنوان انتقاد می‌شنوند، به عنوان اتهامی برای ناکافی بودن آن‌ها به عنوان یک مرد.

ترس از اشتباه کردن

آنچه زنان و مردان درباره هم نمیدانند، مردان بعد از ابراز نارضایتی همسر عقب‌نشینی می‌کنند.زنان عقب‌نشینی مردان را به عنوان نشانه‌ای از عدم علاقه دانسته، بنابراین احساسی‌تر شده و بیشتر دنبال شریک عاطفی‌شان می‌روند که همین امر باعث عقب نشینی بیشتر مردان شده و باعث می‌شود مردان بیشتر عقب‌نشینی کنند تا اشتباهی نکنند و درگیر نشوند.

مهم‌ترین چیز‌هایی که مردان درباره زنان نمی‌دانند

بیشتر کار‌هایی که زنان در رابطه انجام می‌دهند، نشان‌دهنده تلاش‌هایشان برای نزدیک‌تر شدن و احساس ارتباط بیشتر است.
زنان دوست ندارند تمام کارهای زندگی زناشویی از قبیل مراقبت از فرزندان، برنامه‌ریزی به مناسبت‌های گوناگون و انجام کارهای منزل را خودشان به تنهایی انجام دهند.
زنان عاشق سورپرایز شدن هستند و ترجیح می‌دهند که همسرانشان مخفیانه تا جایی که می‌توانند آن‌ها را مات و مبهوت کنند.
هیچ چیزی به اندازه از دست دادن محبت شوهر نمی‌تواند یک زن را ناامید و افسرده کند.
بانوان می‌توانند برای حفظ بنیان خانواده و عشق همسر خود به سادگی خیلی چیزها را ببخشند اما هرگز نمی‌توانند از دروغ و خیانت بگذرند.
زن‌ها نیاز دارند برخی اوقات تنها باشند.
زن‌ها گاه احساسات خود را مخفی و حس تنهایی خود را پنهان می‌کنند تا مرد‌ها احساس کنند وظیفه خود را به خوبی انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: ۱۴ حرفی که زنان به شوهرشان نمی گویند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + ده =

دکمه بازگشت به بالا