;
زندگی

تعبیر خواب اسب: ۲۰ مهم ترین معنای دیدن اسب در خواب

ما زیاد به الاغ ها و قاطرها فکر نمی کنیم. اما شیفته اسب ها هستیم. در مورد اسب ها چیزی وجود دارد که تخیل را تحریک می کند. آن ها قدرتمند، برازنده، پر جنب و جوش اما ملایم هستند. آنها می توانند با پرتاب یال ها در هنگام دویدن شما را مجذوب خود کنند و با یک ضربه لگد عقب شما را فلج کنند. پس چنین حیوان برازنده و قدرتمندی همواره دوست داشتنی است. حالا وقتی اسب را در خواب می بینید به چه معنا است؟ رویای این حیوان نجیب، برای شما چه پیام ها و هشدارهایی دارد. در این مطلب از سری مطالب زندگی تلاش کردیم مهم ترین تعبیر خواب اسب از نظر معبران غربی  را برای شما ارائه کنیم. با چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعبیر خواب مار: ۱۵ مهم ترین معنای خواب مار از نظر معبران غربی

۱.تعبیر خواب اسب از نظر معبران غربی، عشق و جنگ

معنی اسب در رویاهای شما می تواند انتزاعی باشد. به خصوص اگر مستقیما به خاطر چیزی باشد که زیاد به آن فکر می کنید. اما تفسیر شما تا حد زیادی به تجربیات اسب سواری شما بستگی دارد. یک سوارکار و یک کشتی‌ران می‌توانند رویای یکسانی داشته باشند، اما با این وجود پیام‌های متفاوتی به آنها می‌دهد.

بیایید با ایده یک شوالیه با زره درخشان شروع کنیم که اغلب سوار بر اسب سفید می شود. برای یک زن، این می تواند به این معنی باشد که عشق واقعی او نزدیک است. برای یک مرد، احتمالاً به این معنی است که باید از زنی که برایش مهم است دفاع کند. برای او، این رویا در مورد عشق است که  پرخاشگری به دنبال دارد.

۲.پیشگویی های کتاب مقدس

در کتاب مکاشفه، چهار سوار آخرالزمان نشان دهنده بدبختی های مختلفی است که پایان جهان را نشان می دهد. اسب سفید فتح است (مثلاً استعمار، بردگی)، اسب سرخ جنگ، اسب سیاه قحطی است و اسب رنگ پریده (خاکستری) مرگ است.

یاران آسمانی شما ممکن است از این نشانه ها برای برقراری ارتباط با شما در رویاها استفاده کنند. فقط به عنوان مثال، اسب سفید ممکن است به این معنی باشد که کسی خانه، شغل شما را تصاحب می کند یا معشوق شما را می دزدد. اسب سیاه ممکن است به معنای خاموشی و سکوت باشد اما خاموشی که خبر از یک چیز منفی می دهد.

۳.چالش ها در راه هستند

وقتی در خواب می بینید که برای رام کردن یک اسب وحشی یا یک اسب تازه خریداری شده تلاش می کنید به چه معناست؟ این نشان می دهد که چالش های حرفه ای در مسیر شما قرار دارند. اگر در پایان رویا سوار بر اسب هستید، نشان می دهد که از چالش ها و مشکلات که با آن مواجه می شوید به خوبی عبور می کنید.

۴.تعبیر خواب اسب از نظر معبران غربی، درمان موفق

در دنیای ارواح، آب نشان دهنده احساسات است. همچنین انتقال بین حالت ها، قلمروها و پورتال ها را تعریف می کند. پس تعبیر خواب دیدن اسب سواری در عرض رودخانه چیست؟ این می تواند نشان دهد که شما طرفدار فرودو و آرون هستید، به خصوص اگر آنها را قبل از خواب تماشا کرده باشید.

اما به احتمال زیاد به این معنی است که شما در میانه یک نبرد عاطفی هستید. شما ممکن است دچار غم و اندوه باشید و البته از آن احساسات انکار، درد و از دست دادن عبور کنید. عبور از رودخانه (در خواب) به این معنی است که با موفقیت از آن غم و اندوه ها بیرون می آیید.

بیشتر بخوانید: تعبیر خواب گربه: ۱۶ مهم ترین تعبیر دیدن گربه در رویا از نظر معبران غربی

۵.آزادی و پرواز

بسیاری از خودروها به نام اسب ها نامگذاری شده اند و حتی لوگوی فراری نیز دارای یک اسب در آن است. ناگفته نماند استفاده از اسب بخار برای توصیف بازده موتور است. از این نظر، اسب ها با سرعت های فوق العاده و توانایی کنترل آن، عظمت و قدرت عضلانی را تعریف می کنند.

در رویای خود، ممکن است اسب‌هایی را ببینید که از انباری فرار می‌کنند، از مربی دور می‌روند یا در میان گله‌ای وحشی می دوند. همه این رویاها نشان می دهد که شما احساس می کنید در دام افتاده اید. باید فرار کنی. باید تمام تلاش تان را بکنید تا از دامی که برای تان پهن شده فرار کنید. وگرنه گرفتار آن دام خواهید شد.

تعبیر خواب اسب از نظر معبران غربی

۶.رویکرد ملایم را اتخاذ کنید

اسب ها موجودات وفاداری هستند، بنابراین در رویا نوازش اسب، اسب ممکن است نماینده کسی باشد که شما به او اهمیت می دهید. فرشتگان از شما می خواهند که وقت بگذارید و با این شخص مهربان باشید. ممکن است شما آنها را قوی و توانا ببینید، اما احساس می کنند آسیب پذیر هستند و به نرمی نیاز دارند.

۷.تعبیر خواب اسب از نظر معبران غربی، هشدار در مورد بابا

به گفته فروید (و گاهی یونگ)، اسب ها در رویاها نشان دهنده شخصیت پدر هستند. اما تفسیر او به سمت مشکلات ادیپی و محارم گرایش دارد، بنابراین همه با این افکار موافق نیستند. اما ما موافقیم که اسب ها (حتی اسب های ماده) می توانند نماد مردانگی باشند.

بنابراین اگر در رویاهای خود اسب می بینید، ممکن است آنها پیام های آسمانی در مورد پدر شما داشته باشند. به عنوان فرشته های شما برای توضیح بیشتر مفهوم و تمرکز بر نحوه تعامل شما با اسب رویایی. مراقبت از اسب مبتلا به قولنج ممکن است به این معنی باشد که پدر شما بیمار است.

۸.خیانت بالقوه

اگر فکر می کنید شستن سگتان سخت است، باید حمام کردن اسب را امتحان کنید! برخی از افراد هر هفته اسب های خود را می شویند در حالی که برخی دیگر فقط دو بار در سال این کار را انجام می دهند. پس تعبیر خواب شستن اسب چیست؟ به یاد داشته باشید، اسب ها نشانه فداکاری هستند.

آنها می توانند بسیار مهربان باشند، اما به سطح بالایی از TLC نیز نیاز دارند. بنابراین اگر خواب اسب های کثیف را می بینید، می تواند هشداری از جانب یاران بالاتر شما باشد. آنها می گویند فردی در حلقه صمیمی شما ناخلف است و ممکن است به زودی به شما خیانت کند. مراقب آنها باشید!

۹.تعبیر خواب اسب از نظر معبران غربی، شکست

برای کشتن یک اسب نیاز به تلاش زیادی است. به سادگی نمی توان اسبی را کشت. بنابراین خواب اسب مرده چه اهمیتی دارد؟ از دست دادن یک اسب به دلیل پیوند و حس تجاری شما بسیار آسیب زا است.

این رویا پیامی به همان اندازه وحشتناک می فرستد. یعنی خبر بدی در راه است. به همان روشی که به اسبی غذا می دهید و از آن مراقبت می کنید. این رویا در مورد چیزی صحبت می کند که برای آن تلاش زیادی کرده اید، خواه این یک پروژه کاری باشد یا یک رابطه.

بیشتر بخوانید: ۱۲ تعبیر خواب عروس: عروس باردار در خواب، چه خبری به شما می دهد؟!

۱۰.پروژه های آینده

مسابقات اسب دوانی هیجان‌انگیز هستند و می‌توانند سودآور باشند.، چه در حال پرورش اسب باشید، چه به عنوان جوکی یا شرط‌بندی به عنوان یک تماشاگر. همچنین بهانه خوبی برای لباس پوشیدن و ملاقات با افراد مجلل است، به خصوص اگر یک فرد ویژه هستید و به بالای جعبه دسترسی دارید. اما دیدگاه شما مهم است.

اگر رویای خود را به عنوان یک جوکی در یک دربی فانتزی – یا حتی به عنوان خود اسب ببینید، این یک پیشگویی امیدوارکننده است. ما می دانیم که اسب ها نمادی از انگیزه هستند، بنابراین رویای یک مسابقه می تواند موفقیت در پروژه ای را که در حال حاضر برای راه اندازی آن آماده می کنید، پیش بینی کند.

۱۱.ارسال راهنما

از سوی دیگر، اگر رویای اسب مسابقه شما، شما را در گالری یا در حاشیه دید، به فرشتگان بالاتر خود نیاز دارید تا به شما در تشخیص مشکل کمک کنند. این بدان معناست که فردی که به او اهمیت می‌دهید، در حال گذراندن یک مرحله دشوار یا چالش برانگیز در زندگی خود است و ممکن است به کمک شما نیاز داشته باشد.

درخواست کمک برای افراد خاصی ممکن است سخت باشد، بنابراین با فرشتگان خود صحبت کنید و از آنها سرنخ های بیشتری بخواهید. آنها می توانند به شما اشاره کنند که کدام یک از دوستان شما در حال رفع مشکل هستند و راه های خلاقانه و غیر مداخله ای را به شما نشان دهند تا بتوانید آنها را نجات دهید. از این گذشته، شما نمی خواهید غرور دوست عزیزتان را جریحه دار کنید.

۱۲.اهمال کاری مزمن

همانطور که اشاره کردیم، اسب ها نشان دهنده انگیزه و الهام برای شروع و ادامه حرکت هستند. پس تعبیر خواب اسبی که به شما حمله می کند چیست؟ این رویای افتادن یا زیر پا افتادن تصادفی در ازدحام جمعیت نیست بکه مشکل در آینده شغلی تان است.

در عوض، رویایی است که اسبی به شما لگد می زند، گاز می گیرد یا خرخر می کند. این پیامی از ناخودآگاه شما و راهنمای روح شماست. این به این معنی است که شما در حال سخت گیری هستید و یک تصمیم مهم در زندگی خود را متوقف می کنید. باید دست از وافل زدن و به تعویق انداختن آن بردارید. برخیز ید و کار را انجام بدهید!

۱۳.انعطاف پذیری و قدرت

رویاها می توانند گیج کننده باشند، به خصوص اگر در میانه یک بحران هستید. شما نمی توانید مطمئن باشید که کدام رویاها پیام هایی از سوی راهنماهای روحی شما هستند و کدام یک تجلی آشفتگی درونی شما هستند. بیشتر رویاها کمی از هر دو هستند و فرشتگان شما می توانند به شما در رمزگشایی کمک کنند.

فرض کنید دوران سختی را پشت سر می گذارید. شما توسط اقوام مورد انتقاد قرار می گیرید، توسط همکلاسی ها مورد آزار و اذیت قرار می گیرید یا توسط همسالان خود تحت فشار قرار می گیرید. دیدن اسب های وحشی در چنین زمانی به این معنی نیست که باید فرار کنید. این بدان معنی است که شما قدرت و شجاعت لازم برای عبور از آن را دارید. دست نکشید و با آن مبارزه کنید.

تعبیر خواب اسب از نظر معبران غربی

۱۴.تعبیر خواب اسب از نظر معبران غربی، حالات عاشقانه

در بسیاری از بخش‌های جهان، رویاهای مربوط به اسب را جنسی فرض می‌کنند. در یک بار یا در رختکن، حتی نمی‌توانید کلمات «اسب‌سواری» را بدون چشمک‌ها و نیشخندهای زشت بگویید. اگر خواب برهنه سواری اسب یا با شریک زندگی خود را ببینید چه؟

هر دوی این رویاها می توانند مقاصد عاشقانه داشته باشند، خواه این رؤیاها نفسانی باشند یا نباشند. این بدان معنی است که خواسته های شما در شرف تحقق هستند و به عنوان یک موجود جذاب دیده می شوید. شما طرفداران پنهان زیادی دارید، نه فقط شریک زندگی فعلی خود و همه چیز رو به جلو است!

بیشتر بخوانید: تعبیر خواب سگ: ۹ تعبیر متفاوت دیدن سگ در رویا از نظر معبران غربی

۱۵.از دست دادن و بی قراری

زمانی یکی گفت انتظارها مرگ امید است. اگر ندارید، نمی توانید ناامید شوید. اما بسیاری از ما خواهان یک مأموریت یا هدف در زندگی هستیم. ما می‌خواهیم احساس کنیم که حضور و وجود ما تفاوت ایجاد می‌کند، حتی اگر فقط افراد عادی در جهان باشیم.

بنابراین اگر در خواب ببینید که برهنه سوار بر اسب هستید، چه معنایی دارد؟ یا اگر در خواب اسب هستید و سواری بدون زین دارید؟ این بدان معنی است که شما در بلاتکلیفی هستید. شما به هدفی نیاز دارید که برای رسیدن به آن تلاش کنید، هدفی برای رسیدن به آن، دلیلی تازه برای بلند شدن از رختخواب هر روز.

۱۶.سیاه و سفید

ما اکنون به دو رویای خاص نگاه خواهیم کرد، سوار بر اسب سفید و سوار بر اسب سیاه. در این تفسیر، سفید دلالت بر خلوص دارد در حالی که سیاه نشان دهنده فریب است. برای زمینه، از زین و افسار برای کنترل اسب ها استفاده می شود. این رویاها سواران برهنه را نشان می دهند.

یک اسب سفید و ناسالم می تواند به این معنی باشد که شریک زندگی شما به شما خیانت می کند. یک اسب سفید سالم به این معنی است که همه چیز در رابطه شما خوب است. یک اسب سیاه نشان می دهد که چیزها را پنهان می کنید و ناصادق هستید. اسب لاغر به نوردهی اشاره می کند، در حالی که یک اسب محکم به این معنی است که از پس آن بر خواهید آمد.

۱۷.فرصت فرا می خواند

اگر هرگز با اسب‌ها کار نکرده‌اید یا با آن‌ها در تماس نزدیک نبوده‌اید، احتمالاً اسب‌های رویاهایتان در دشت‌ها سوار می‌شوند. این به این دلیل است که این رایج ترین روشی است که اسب ها در رسانه ها به تصویر کشیده می شوند. در حقیقت، اسب‌ها زمان زیادی را در اصطبل یا انباری می‌گذرانند.

بنابراین اگر خواب یک اسب را در داخل خانه می بینید، روی احساسات اسب تمرکز کنید. آیا به نظر بی قرار یا غمگین است؟ یا آرام و با خوشحالی چرت می زند؟ رویای موستانگ در انبار علوفه احتمالاً به این معنی است که شما احساس محدودیت می کنید. شما چیزی بیشتر می خواهید، و این شانس در راه است!

۱۸.تعبیر خواب اسب از نظر معبران غربی، حل و فصل مسائل

هزاران کتاب و فیلم در مورد غرب وحشی و رودئو وجود دارد. آنها روی جنبه سرگرم کننده چیزها تمرکز می کنند، مانند پرتاب کردن کمند یا برنده شدن در یک مسابقه. و آنها ما را وادار می کنند فکر کنیم که زندگی در مزرعه سراسر هیجان، زرق و برق و جذاب به نظر رسیدن با چکمه های کابویی است. اما چیز سختی است.

گاوچران بودن شامل چیزهای نازیبا نیز می شود. مانند آرام کردن اسب های خود در طوفان، تمیز کردن مدفوع بدبوی آنها و برداشتن اسلحه از سم آنها. پس اگر خواب دیدید که یکی هستید، نشانه ای از روحیه شماست که باید خم شوید و مسئولیت پذیر باشید.

۱۹. رفاه مالی

وقتی صحبت از جنبه ناخوشایند پرورش اسب می شود، وقتی خواب اسبی را در حال مدفوع می بینید به چه معناست؟ به طور طبیعی، به این معنی است که شما به یک بیل و شکمی قوی نیاز دارید، حداقل در داخل رویا. اما این لزوما یک فال نیست. کاملا برعکس – این یک موهبت است، درست مانند گوانو.

اگر اسب شما روده‌های منظمی دارد، به این معنی است که خوب غذا می‌خورد و سیستم گوارشی آن‌ها به خوبی کار می‌کند. به علاوه، کود اسب یک کود عالی است. بنابراین اگر در خواب مدفوع اسب می‌بینید، به این معنی است که ثروت در راه شماست، خواه یک شغل جدید باشد یا یک معامله پرسود.

۲۰. تعبیر خواب اسب از نظر معبران غربی، بهبود و پیشرفت

بسیاری از مونتاژهای فیلم (و درس های اسب سواری) بر سختی سوار شدن بر اسب تأکید می کنند. حتی ممکن است در مورد جینگانگ شنیده باشید، اسبی که هر وقت می‌خواهید سوارش شوید مرده بازی می‌کند. اما اگر در رویای شما از اسب پیاده شوید چه؟ معنی آن چیست؟

اسب ها باید روتین خوبی پس از سواری داشته باشند. شما باید پاهای اسب را بررسی کنید، او را بمالید و خوراکی بدهید. در خواب، اگر خودتان این کار را انجام دهید، به زودی از یک آزمایش در زندگی خود شفا خواهید یافت. اما اگر کنار رفتید و اجازه دادید دست ثابت این کار را انجام دهد، هنوز برای بهبودی آماده نیستید.

بیشتر بخوانید: تعبیر خواب کفش: ۱۲ مهم ترین پیام دیدن کفش در رویا

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + یک =

دکمه بازگشت به بالا