;
تفریح و سرگرمی

همین که تو تصویر نگاه کردی چی دیدی، برو تفسیرش رو بخون! | نتیجه شگفت زده ات می کنه!

تست شخصیت براساس نوع برداشت عکس: این تست شخصیت برای کمک به افراد برای کسب بینش در مورد باورها و ارزش های اساسی خود طراحی شده است. این آزمون رفتار و احساسات یک فرد را با کمک تصویری که به سمت آن کشیده می‌شود، مشخص می کند. از نتایج آزمون می توان برای ارائه اطلاعات ارزشمندی در مورد شخصیت افراد و نحوه تعامل آن با جهان استفاده کرد. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت براساس نوع برداشت عکس همراه شوید.

شاید بپسندید: اگه باهوش و زرنگی 12 تفاوت بین دو تا تصویر گورکن را در کمتر از 20 ثانیه پیدا کن!

تست شخصیت براساس نوع برداشت عکس

همان طور که اشاره شد تست شخصیت براساس نوع برداشت عکس  به بررسی چگونگی درک و سازماندهی عناصر تصویری در محیط خود می پردازد. این آزمون با ترغیب فرد به انتخاب تصویری که بیشتر به سمت آن کشیده می شود، سعی می کند باورها و ارزش های ناخودآگاه او را که ممکن است در ظاهر مشخص نباشند، آشکار کند. این نوع ارزیابی اغلب در جلسات مشاوره و روان درمانی استفاده می شود، زیرا می تواند بینش ارزشمندی را در مورد فرآیندهای فکری افراد ارائه دهد. با هم تصویر تست شخصیت براساس نوع برداشت عکس را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: معمای شناسایی پدر دختر: اگه باهوشی سریع بگو که کدومیکی پدر واقعی این دختره است!؟

تست شخصیت براساس نوع برداشت عکس

شاید بپسندید: اگه هوش کارآگاهی بالا داشته باشی در یک نگاه می تونی دزد را شناسایی کنی!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: مادر نوزاد کدومیکی از این دو تا زن هست!؟ اگه بتونی تو 5 ثانیه جواب رو پیدا کنی آخر نابغه هایی!

.

.

.

.

شاید بپسندید: درباره خودت چی فکر می کنی،تحلیل گری یا خلاق!؟| این تستو از دست نده و بگو تو عکس چی دیدی!؟

پاسخ تست شخصیت براساس نوع برداشت عکس

این تست شخصیت برای افرادی در نظر گرفته شده است که در مورد خود کنجکاو هستند و می خواهند درک بهتری از نحوه عملکرد ذهن خود به دست آورند. می توان از آن به عنوان یک ابزار آموزشی یا به عنوان بخشی از یک محیط درمانی استفاده کرد. صرف نظر از اینکه چرا در آزمون شرکت می کنید، می تواند بینش ارزشمندی در مورد باورهای ناخودآگاه شما و اینکه چگونه آن باورها بر رفتار شما تأثیر می گذارد، ارائه دهد.

شاید بپسندید:اگر نابغه ریاضی هستی با حرکت دادن یه چوب کبریت یه معادله صحیح ریاضی بدست بیار!

.

.

.

 

احتمالاً بپسندید: فقط بگو تو تصویر چی دیدی تا بگم که برای پیشرفت تو کارا، نیاز به دیگران داری یا باید تنهایی عمل کنی!

 

 

.

 

شاید بپسندید: حکایت ماست​ ها را کیسه کردن، داستانی جالب و شنیدنی از روزگاران قدیم!

اگر ابتدا یک درخت را دیدید

تست شخصیت براساس نوع برداشت عکس

افرادی که برای اولین بار درختی را در تست شخصیت براساس نوع برداشت عکس دیدند معمولا آرام هستند. آنها صبور، ملایم و فهمیده هستند. قدردانی عمیقی از طبیعت و زیبایی آن دارند. آنها تمایل دارند با آرامش به زندگی نگاه کنند و قبل از هر اقدامی در مورد تصمیمات خود فکر کنند. برای صداقت و وفاداری در افراد ارزش قائل هستند و قبل از اینکه به کسی اعتماد کنند وقت می گذارند تا با آنها آشنا شوند. آنها ارتباط قوی با روح طبیعت دارند که به آنها کمک می کند آرامش و وضوح درونی را در خود پیدا کنند.

شاید بپسندید:خیلی تیزی، پس سریع بگو کدوم طاووس با دوتای دیگه فرق داره!

اگر ابتدا گوریل را دیدید

دیدن گوریل

افرادی که برای اولین بار گوریل را در تست شخصیت براساس نوع برداشت عکس دیدند معمولاً دارای ویژگی های رهبری قوی هستند. آنها مستقل، با اعتماد به نفس و قاطع هستند. شجاع و مایل به ریسک هستند تا به اهداف خود برسند. آنها تمایل دارند هنگام برقراری ارتباط با دیگران قاطعانه رفتار کنند و از درگیری نمی ترسند. به اعتقادات خود علاقه دارند و در صورت لزوم از آنها دفاع خواهند کرد. مهمتر از همه، آنها همیشه به دنبال بهترین منافع برای خانواده و حتی قبیله خود هستند.

احتمالاً بپسندید: کدوم ماسک ونیزی را می پسندی!؟ | یکی را انتخاب کن تا بگم چه چیزی سبب پیشرفت‌ات میشه!؟

اگر ابتدا شیر را دیدید

دیدن شیر

افرادی که برای اولین بار شیر را در تست شخصیت براساس نوع برداشت عکس دیدند، جاه طلب، جسور و مصمم هستند. آنها مشتاق اهداف خود هستند، خواه این اهداف مربوط به شغل باشد یا چیز دیگر. آنها آماده اند تا برای رسیدن به آنچه می خواهند اقدام کنند. آنها در صورت لزوم در ریسک کردن تردید نداشته و اعتماد به نفس زیادی دارند. این افراد همچنین دارای حس ذاتی عدالت هستند که به آنها کمک می کند تصمیمات منصفانه بگیرند.

احتمالاً بپسندید: تست هوش ریاضی چالشی: با حرکت دادن یک چوب کبریت، معادله را تصحیح و مغز خود را ورزش دهید!

امیدوارم از تست شخصیت براساس نوع برداشت عکس استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: میدونستی که علاقه به یه حیوون برمی‌گرده به نوع نگاه و شخصیت ات!| باور نداری تو این تست شرکت کن!

 

 

 

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

بیشتر بخوانید:آیا تو تصمیمات ثابت قدمی: فقط بگو که اول چی دیدی تا تست بهت جواب بده!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید:بین تصویر بز بامزه چپ و راست 8 تا تفاوت هست، آیا میتونی پیداشون بکنی!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: اگه خیلی باهوشی، بگو چند تا مثلث تو تصویر هست!؟| فقط یه نابغه باهوش جواب درست رو میده!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: معمای شناخت مسافر از آینده: یکی از آدمای تصویر از آینده به گذشته رفته، کدومیکی هست!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

برایتان جالب خواهد بود: تو دوستی چه جور هستی!؟ | کافیه بگی اول تو تصویر چی دیدی تا نتیجه شگفت زده ات کنه!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: معمای شناسایی قاتل تصویر: اگه هوش کارآگاهی داری، سریع بگو که کدوم مرد میتونه قاتل باشه!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی تفاوت تابلوی پلیس: اگه تیز و زبلی، می تونی خیلی سریع 5 تفاوت رو تو تصویر پیدا کنی!

سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: آزمون شناخت مردی که دو معشوقه دارد: باهوشا و افراد دقیق میتونن این مرد را پیدا کنند!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی تازه به دوران رسیده: کدومیکی از این دو تا زن، تازه به دوران رسیده است؟

شاید برایتان جالب باشد

آیا می توانید عدد “280” را در میان 208 ها تنها در 5 ثانیه پیدا کنید؟ فقط 15 درصد افراد موفق شدند!

واقعا خودت رو میشناسی؛ ذهن تحلیلی داری یا خلاق!؟| کافیه بگی تو نگاه اول چی دیدی!؟

اگه قدرت دید و دقت‌ات خوبه، پس 3 تفاوت تصویر سگ سمت راستی و چپی را پیدا کن!

نوابغ ریاضی تنها با یک حرکت کبریت، خطای معادله را تشخیص و به صورت منطقی آن را حل می کنند!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − شش =

دکمه بازگشت به بالا