;
زندگیخانواده و زناشویی

6 مهمترین ویژگی های افراد سمی که باید از همنشینی با آنها خودداری کرد!

برای داشتن زندگی شاد و سالم باید نکات متعددی را مورد توجه قرار داد. زندگی و روابط شاد و سالم از صد چیز کوچک تشکیل شده است. توجه به این نکات می تواند فضای بهتری برای شما ایجاد کند. انسان موجودی اجتماعی است و ناگزیر از ارتباط برقرار کردن با دیگران است. اما برای این برقراری ارتباط باید توجه زیادی شود. صحبت و هنمنشینی با افراد نامناسب و یا سمی می تواند زندگی را برای ما سخت و ناآرام کند. چشمک امروز به مهمترین ویژگی های افراد سمی پرداخته است. افرادی که باید از برقراری ارتباط و احیاناً ارتباط عاطفی و زندگی مشترک با آنها خودداری کرد.

از مهمترین ویژگی های افراد سمی، خودشیفته بودن

یک خودشیفته همواره نیازمند تحسین دیگران است. او تحسین همه را می خواهد. این گونه او می تواند خود را مطرح کند. خودشیفته ها دائماً به دنبال شریک زندگی عالی هستند. آنها صادقانه فکر می کنند که رابطه فعلی آنها به اندازه کافی برای ادامه کامل نیست. این افراد بیشتر از آنکه نواقص خود را به عملکرد و رفتار خود ارتباط دهند، تلاش می کنند که دیگران را مقصر جلوه دهند.

بیشتر بخوانید: ۵ ویژگی مهم زوج های خوشبخت

فرد بیش از حد رمانتیک

درست گفته اند که هر چیزی، میزان متعادل آن مناسب است. روند اغواگری و ایجاد یک رابطه جدید برای هیجان بیشتر برای یک فرد بیش از حد رمانتیک بسیار مهم است. چنین افرادی عاشق برداشت های جدید هستند و نمی توانند روتین را تحمل کنند. در یک زندگی روتین و عاشقانه معمول، آنها فقط خسته می شوند. لذا این افراد برای جلوگیری از این امر، بدنبال ابزار های جدیدی برای سرگرمی هستند تا خود را شاد کنند. این چنین افرادی از هر حد و مرزی متنفرند و بیش از همه برای آزادی ارزش قائل هستند. لذا خیانت کردن در چنین افرادی چندان دور از ذهن نیست.

بیشتر بخوانید: رابطه زن با مرد: ۵ چیزی که هر زنی از همسرش می خواهد

از مهمترین ویژگی های افراد سمی، عدم اعتماد به نفس

میزان وجود اعتماد به نفسهر فردی ممکن است در برخی حوزه ها اعتماد به نفس داشته باشد و در برخی حوزه های دیگر خیر. با این حال، اگر فردی نداند چگونه زندگی خود را بگذراند و دائماً به تأیید دیگران نیاز داشته باشد، نشانه خطرناکی است. وقتی چنین افرادی کوچکترین نشانه ای از بیگانگی را می بینند، بلافاصله به دنبال یک رابطه جدید می شوند که در آن همه چیز متفاوت باشد. همه این چیزها فقط در خدمت ابراز وجود این افراد است.

بیشتر بخوانید: شناخت زبان بدن زنان: ۱۰ نشانه که زنی عاشق شما شده است

 بیش از حد خودخواه

افراد خودخواه آنقدر به خود و منافع خود فکر می کنند که به دیگران نمی توانند بیندیشند. آنان این واقعیت را نمی پذیرند که نزدیکترین و عزیزترین آنها نیز ممکن است رنج بکشد. با این حال، آنها می دانند که ممکن است دلیل این رنج باشند، اما توجهی ندارند.  افراد خودخواه معتقدند که هنجارهای اخلاقی برای آنها مناسب نیست. آنها همیشه خود را به خاطر چیزهایی که نمی توانند در دیگران تحمل کنند می بخشند.

افراد زود رنج

رنجور همیشه نقش شهید را بازی می کند. هر چیز کوچکی ممکن است آنها را ناراحت کند. این افراد همیشه به دنبال کسی هستند که بتواند به آنها آرامش دهد. هنگامی که شریک زندگی آنها نتواند آنچه را که می خواهند به آنها بدهند، افراد مبتلا به دنبال شخص جدیدی می گردند.

بیشتر بخوانید: شوهر ایده آل: اگر همسرتان این ۶ ویژگی را دارد، شوهر ایده آلی است

از مهمترین ویژگی های افراد سمی، منتقد

یک نوع دیگر از افراد که به اندازه کافی اعتماد به نفس ندارند. کسانی که دوست دارند در مورد هر چیز کوچکی از دیگران انتقاد کنند و توصیه هایی (اغلب ناخواسته) ارائه دهند، فقط از آن به عنوان وسیله ای برای ابراز وجود استفاده می کنند. نیازی به گفتن نیست که آنها از آسیب رساندن به اطرافیان خود نمی ترسند و قادر به ایجاد یک رابطه سالم نیستند.

بیشتر بخوانید: اشتباهات مردان در زندگی مشترک: این ۵ اشتباه زنان را فراری می کند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − هشت =

دکمه بازگشت به بالا