;
زندگیموفقیت

مدل خواب پولدارها و موفق ترین آدمهای دنیا

ساعات خواب و بیدار افراد موفق و ثروتمند دنیا: خواب برای مغز ضروری است و میان خواب و سلامت روان، یادگیری، عملکرد مغز و… طبق تحقیقات ارتباط زیادی وجود دارد و کسی را در دنیا پیدا نمی کنید که انسان موفقی باشد و ساعت خواب نامنظمی داشته باشد! افراد موفق که در این مطلب موفقیت، معرفی می کنیم، با نظم در ساعت خواب، برنامه زندگی‌شان و… توانسته‌اند به موفقیت‌های بزرگی دست یابند و افراد باهوش و موفقی در سطح دنیا شوند.

بیشتر بخوانید: ۶ دمنوش‌ شگفت انگیز برای رفع استرس و خواب راحت!

۱.تیم کوک

تیموثی دونالد کوک معروف به تیم کوک مدیر عامل اجرایی و عضو هیئت مدیره شرکت اپل (رئیس شرکت اپل) ا تقریباً روزی 7 ساعت می‌خوابد، سبک زندگی سالمی دارد و به خواب شبانه اهمیت زیادی می‌دهد، ساعت خواب مدیرعامل اپل 9:30 شب تا 4:30 صبح می‌باشد و روز کاری خود را با خواندن و پاسخ دادن به 700 تا 800 ایمیل دریافتی آغاز می‌کند.

شاید بپسندید: جلب رضایت والدین: چطور برای خواسته ام از والدین جواب مثبت بگیرم؟

۲.سر ریچارد برانسون

سر ریچارد برانسون کارآفرین و سرمایه گذار بزرگ و موفق بریتانیایی که بنیان گذار گروه شرکت های ویرجین نیز می باشد، تقریباً 5 یا 6 ساعت می‌خوابد،او هر شب 12 شب به خواب رفته و صبح ساعت 5 یا 6 از خواب بیدار می شود.

۳.بیل گیتس

ساعات خواب و بیدار افراد موفق و ثروتمند دنیا، ویلیام هنری گیتس سوم مشهور به بیل گیتس (Bill Gates) رئیس و موسس شرکت مایکروسافت یکی از افراد سحر خیز و منظم جهان است که راس ساعت 12 شب می‌خوابد و ساعت 7 صبح هم از خواب بیدار می‌شود، او هر روز 7 ساعت می خوابد و حتی وقتی که در خواب به سر می‌برد باز هم به حساب بانکی‌اش افزوده می‌شود و پول در می‌آورد.

احتمالا بپسندید: ویژگی های افراد زرنگ | اگر این ویژگی ها را نداری، قطعاً یک “احمق” هستی!

ساعات خواب و بیدار افراد موفق و ثروتمند دنیا

۴.ایندارنویی

آیندارنویی از مدیرعامل سابق شرکت پپسی که به مدت دوازده سال، یکی از تحسین‌شده‌ترین مدیران عامل در دنیا بود و توانست تعریفی جدید از رهبر فوق‌العاده ارائه کند، خواب شبانه خود را طوری تنظیم می‌کنند که قبل از طلوع آفتاب بیدار شود، او در شبانه روز تنها 5 ساعت استراحت کرده و 11 شب تا 4 صبح را به خواب اختصاص می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اعصاب متولدین هر ماه، با چی آروم میشه؟

۵.آریانا هافینگتن

آریانا هافینگتن ستاسیناپولوس نویسنده، روزنامه‌نگار و تحلیلگر سیاسی آمریکایی-یونانی‌تبار که نویسنده و سردبیر نشریه هافینگتن پست است، شب‌ها خیلی دیر نمی‌خوابد، او از 10 شب تا 5 صبح معمولاً خواب است و 7 ساعت را به خواب شبانه روزی اختصاص می‌دهد.

احتمالا بپسندید: اگه زیاد کار می کنی حتما اینو انجام بده

۶.ایلان ماسک

ساعات خواب و بیدار افراد موفق و ثروتمند دنیا، ایلان ماسک مدیرعامل شرکت معروف تسلا (Tesla) و همچنین اسپیس ایکس (SpaceX) ساعات بسیار زیادی را صرف کار کردن می‌کند و ر طول 24 ساعت شبانه‌روزی تنها 6 ساعت می‌خوابد. یعنی او ساعت 1 شب می‌خوابد و 7 صبح هم بیدار می‌شود و به کارهای بسیار مهمش می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: ۶ عادت ثروتمندان در امور بانکی که باید یاد بگیرید

جالب خواهد بود: دعای سریع الاجابه برای افزایش رزق و روزی!

ساعات خواب و بیدار افراد موفق و ثروتمند دنیا

۷.جک دورسی

جک دورسی مدیرعامل شرکت توییتر (Twitter) یکی از مشهورترین، موفق‌ترین و ثروتمندترین افراد جهان است، بدون استثنا هر شب ساعت 10:30 شب می‌خوابد و هر روز ساعت 5:30 صبح وقتی که همه در خواب شیرین به سر می‌برند بیدار می‌شود و رویاهای بزرگ زندگی‌اش را می‌سازد.

شاید بپسندید: اگر این ویژگی ها را داری، آدم اصیل و باشخصیتی هستی!

احتمالا بپسندید: میخوای مثل بچه ها از زندگی لذت ببری + ۱۲ ترفند شاد زیستن

۸.جف بزوس

جف بزوس مدیر عامل یکی از بزرگترین وب‌سایت‌های فروشگاه اینترنتی جهان یعنی همان آمازون (Amazon) فردی سحر خیز و بسیار منظم است، شب‌ها زود خوابیده و صبح قبل از طلوع آفتاب بیدار است، او تقریباً 7 ساعت می‌خوابد و از 10 شب تا 5 صبح را خواب است. او فردی خستگی ناپذیر و با روحیه بسیار قوی بوده که تمام زندگی‌اش را وقف رویاهای بزرگش کرده است.

۹.تیم آرمسترانگ

تیم آرمسترانگ، بنیان‌گذار و مدیرعامل سابق شرکت ای‌او‌ال (AOL) و مدیرعامل شرکت فلوکد (Flowcode) تنها 6 ساعت در شبانه روز خواب است و 11 شب تا 5 صبح در رختخواب حضور دارد.

۱۰.مریسا مایر

ساعات خواب و بیدار افراد موفق و ثروتمند دنیا، مریسا مایر مدیر تجاری و مدیرعامل یاهو هر روز کمتر از 6 ساعت می‌خوابد، او 12 شب تا 4 یا 6 صبح را در خواب شبانه روزی می‌گذراند.

۱۱.لنا موریسی

لنا موریسی، مدیرعامل نیوتن اینوستمنت منیجر، یک شرکت تابع بانک نیویورک ملون، هر روز 11 شب تا 5 صبح را خواب است، او تقریباً 6 ساعت از زمان خود را در خواب می‌گذاراند.

سخن آخر

میزان نیاز به خواب در اشخاص مختلف متفاوت است، بعضی ها با 4 ساعت خواب نیازشان برطرف می شوند، اما بعضی ها هم باید تا 8 ساعت بخوابند. کمبود و بی توجهی به زمان خواب می تواند سلامت شما را به خطر بیاندازد. داشتن عادات غذایی صحیح و توجه به زمان خوابیدن و استراحت برای حفظ سلامت بدن مهم است تا بتواند مواد مغذی را جذب و مواد زائد را دفع کند. دیر خوابیدن و دیر بلند شدن از خواب، باعث می شود مواد سمی از بدن دفع نشوند و به جز عدم یادگیری و عمکرد کند ذهنی دچار بیماری های جسمی مختلف شوید.

بیشتر بخوانید: بهتر شدن وضع مالی از راهی که خیلی ها نمی دانند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 1 =

دکمه بازگشت به بالا