;
تفریح و سرگرمی

آدم گوشه گیر و منزوی هستی یا اجتماعی و فعال!؟ یه گیتار را انتخاب کن تا بهت بگم!

تست شخصیت براساس انتخاب گیتار: کدام گیتار با روح شما صحبت می کند؟ دریابید که آیا بیشتر گوشه گیر هستید یا خونگرم! آیا برای شروع یک سفر خودشناسی آماده هستید؟ تست شخصیت ما را انجام دهید! بیایید عمق شخصیت شما را به چالش بکشیم و ویژگی های اصلی را که شما را تعریف می کنند، دریابیم. جرات کن و خودت را کشف کن! با مجله خبری چشمک و تست شخصیت براساس انتخاب گیتار همراه باشید.

شاید بپسندید: اگه نابغه ای، بگو عدد بعدی چیست؟

تست شخصیت براساس انتخاب گیتار

آیا آماده کشف جنبه جدیدی از خود هستید؟ پس در جای مناسب هستید. در اینجا، هدف ما این است که جنبه های پنهان شخصیت شما را از طریق تست های منحصر به فرد و جذاب خود کشف کنیم. چه رمزگشایی از جانور روحی شما باشد، چه نشان دادن وضعیت عاطفی واقعی شما، یا از بین بردن نقاب از رنگ هاله شما، این تست شخصیت همه را تحت پوشش قرار می دهد. برای سفر امروز خودشناسی، تست ویژه ای را آماده کرده ایم که ممکن است به معنای واقعی کلمه شما را تحت تاثیر قرار دهد.

شاید بپسندید: مقدار عددی لوازم آرایشی رو پیدا کن!| ببینم ریاضی‌ات چقدر خوبه!

تست شخصیت براساس انتخاب گیتار

شاید بپسندید:قدرت تمرکزت رو با پیدا کردن 16 چهره انسان و حیوان مخفی شده، ارزیابی کنید!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: اگر نکته تصویر ببر حنگلی را پیدا کنی، جزو 1 درصد تیزبین جهان هستی!

 

.

.

.

شاید بپسندید: اگه چشات مثل عقاب تیز باشه، گیره مویی که همرنگ موکت هست رو پیدا می کنی!

تفسیر تست شخصیت براساس انتخاب گیتار

در زیر، سه گیتار را خواهید دید. چیزی را انتخاب کنید که توجه شما را جلب کند بدون اینکه زیاد به آن فکر کنید. اجازه دهید ناخودآگاهتان شما را راهنمایی کند!

شاید بپسندید:(ویدیو) جالب تهیه شیرنی زبان در قنادی!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید:فقط کسایی که حواسشون جمع هست متوجه اشتباه تصویر این ماهیگیر میشن!

 

 

 

 

.

شاید بپسندید: یکی از نوشیدنی ها رو انتخاب کن تا بگم دقیقاً چه جور احساس داری!؟

پاسخ تست شخصیت براساس انتخاب گیتار

گیتار 1

برای استقلال و تنهایی خود ارزش قائل هستید. شما از آن دسته افرادی هستید که از تنهایی خود لذت می برید و برای احساس رضایت نیازی به افراد مختلف ندارید. اما این به این معنی نیست که شما ضد اجتماعی هستید.

دوستان خود را عاقلانه انتخاب می کنید و ارتباطات معنادار را به روابط سطحی ترجیح می دهید. گاهی اوقات، مردم ممکن است دوری شما را به دلیل بی تفاوتی به اشتباه تعبیر کنند، اما کسانی که واقعاً شما را می شناسند قدر اصالت و عمق شما را می دانند.

شاید بپسندید:با پیدا کردن مقدار عددی برگها و گل، معادله آخر را حل کن!

گیتار 2

تبریک می گویم، شما مظهر خونگرمی هستید! مردم به سوی مهربانی، سخاوت و صمیمیت شما جذب می شوند. شما یک موهبت طبیعی برای ایجاد احساس راحتی و ارزشمندی در دیگران دارید. همدلی شما به شما این امکان را می دهد که احساسات دیگران را درک کرده و با آنها در میان بگذارید و از شما یک دوست عالی و قابل اعتماد می سازد. فقط به یاد داشته باشید که به نیازهای عاطفی خود نیز رسیدگی کنید!

گیتار 3

شما فردی متعادل هستید که به راحتی می توانید بین گوشه گیری و خونگرم بودن جابجا شوید. شما ارزش تنهایی و لذت همراهی را درک می کنید.

شما در پوست خود راحت هستید، چه تنها باشید و چه در میان جمعیت. شما این توانایی را دارید که با افراد در سطح عمیق تری ارتباط برقرار کنید و در عین حال از فضای شخصی و استقلال خود نیز لذت ببرید.

امیدوارم از تست شخصیت براساس انتخاب گیتار استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: اگه تو نگاه اول اشکال تصویر رو بگی تیزبین و نابغه ای!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید:  داستان ضرب المثل از آب گل آلود ماهی گرفتن!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: اگه دقت و تیزبنی ات مثل شاهینه، بگو اشتباه تصویر بازیگر تئاتر چیه!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: بینایی ات مشکلی نداشته باشه در یک نگاه چهره دوم و مخفی تصویر را پیدا می کنی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید:  با دلیل منطقی بگو کدومیکی از این سه زن می تواند یک جادوگر خبیث باشد!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: اگه تو 10 ثانیه تفاوت های تصویر این دو کودک بازیگوش رو پیدا کنی، واقعاً نابغه ای!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

نکته سنجی خودت را با پیدا کردن زنی که متأهله، اثبات کن!

تست شخصیت: به سرنوشت اعتقاد داری یا نه !؟

حکایت ضرب المثل برو کشکتو بساب!

قدرت دید و چابکی ذهنی خودت رو با پیدا کردن عدد 89 اثبات کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا