;
تفریح و سرگرمی

تست هوش: عدد پایانی عبارت 14, 15, 18, 27, ؟؟ چیست!؟

تست هوش با عدد آخر دنباله : عدد گم شده دنباله عددی را در 15 ثانیه پیدا کنید؟ فکر می کنید از توانائی های شناختی و ضریب هوشی بالا برخوردار هستید که تست هوش با عدد آخر دنباله را رمزگشایی کرده و عدد مناسب دنباله عددی را پیدا کنید؟ مهارت های منطقی خود را امتحان کنید و با شرکت در تست هوش با عدد آخر دنباله مجله خبری چشمک اثبات کنید که از ضریب هوشی بالا برخوردار هستید.

توالی عددی در تصویر نشان داده شده است و شما حداکثر 15 ثانیه برای حل آن فرصت دارید. بازی های فکری یک راه عالی برای فعال نگه داشتن ذهن و بهبود مهارت های حل مسئله هستند، خودتان را به چالش بکشید و ببینید آیا می توانید به موقع عدد گم شده را بفهمید یا خیر!؟ پیدا کردن عدد گم شده در یک دنباله منطقی بسیار چالش برانگیز است. برای تکمیل موفقیت آمیز آن، باید بتوانید الگو را در دنباله شناسایی کنید و از دانش خود در مورد اعداد و منطق استفاده کنید.

شاید بپسندید: آزمون قدرت تمرکز: پسر بچه ای را که با بقیه فرق داره در 5 ثانیه پیدا کن!

تست هوش با عدد آخر دنباله

تشخیص الگو می تواند دشوار باشد، به خصوص اگر اعداد به سرعت تغییر کنند یا تغییرات زیادی داشته باشند. همچنین باید به اندازه کافی مشتاق باشید که تشخیص دهید که چه زمانی الگو تغییر می کند و رویکرد خود را بر اساس آن تنظیم کنید. هنگامی که الگو را مشاهده کردید، باید از مهارت های ریاضی خود برای تعیین اینکه کدام عدد در دنباله گم شده است استفاده کنید.

برای یافتن الگویی از یک دنباله منطقی، تجزیه مسئله به اجزای کوچکتر می تواند مفید باشد. با نوشتن فهرستی از تمام عناصری که با آن‌ها کار می‌کنید شروع کنید، و سپس در نظر بگیرید که چگونه ممکن است با هم هماهنگ شوند.

شاید بپسندید: در این صحنه مربوط به پزشکی قانونی، فردی که فوت شده است را شناسایی کنید!

تست هوش با عدد آخر دنباله

شاید بپسندید:چیستان: کدام میوه است که در اسمش تمام حروف جیران را دارد!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش با عدد آخر دنباله

آیا راه حل را پیدا کرده اید؟  بازی‌های فکری، به‌ویژه آنهایی که شامل یافتن عدد گمشده در یک دنباله منطقی می‌شوند، راهی عالی برای تمرین مغز و تیز نگه داشتن آن هستند. این پازل ها می توانند به بهبود تمرکز، حافظه، حل مسئله و مهارت های تفکر تحلیلی کمک کنند. اگر احساس می‌کنید با بازی فکری خاصی گیر کرده‌اید یا ناامید شده‌اید، سعی کنید آن را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم کنید و به دنبال الگوها باشید.

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش با عدد آخر دنباله: پاسخ عدد 27 است! برای به دست آوردن پاسخ، دو رقمی که عدد قبلی را تشکیل می دهند را با هم جمع کرده و در 3 ضرب می کنیم.

شاید بپسندید: داستان آموزنده کلوچه های خانم: داستانی در تأیید این نکته که هیچ گاه زود قضاوت نکنید!

جواب تست با عدد آخر دنباله

امیدوارم از تست هوش با عدد آخر دنباله استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

چیستان: نام وسیله‌ای در مغازه‌هاست که اگر برعکسش کنیم یکی از بخش‌های ساختار دولت می‌شود؟

تست هوش: با دلیل بگوئید که کدامیک از افراد تصویر، بچه گربه دزدیده !؟

اگر در یک نگاه حیوان متفاوت را میان ببرهای چینی پیدا کنی، چشمات مثل عقاب تیزه!

پاسخ این عبارت ریاضی چالش برانگیز را پیدا کنید!

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. ادمین جان . اگر یک و سه و نه و بیست و هفت هم به عدد قبل اضاغه میکردیم میشد جواب درست . معمای شما چند تا جواب داره.
    ترازو

  2. جواب ۱۰۸ هم میشه
    ۱۴ بعلاوه ۳ به توان ۰ میشه ۱۵
    ۱۵ بعلاوه ۳ به توان ۱ میشه ۱۸
    ۱۸ بعلاوه ۳ به توان ۲ میشه ۲۷
    ۲۷ بعلاوه ۳ به توان ۳ میشه ۱۰۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا