;
فرهنگ و هنرفیلم و سریال

سرنوشت بازیگران سریال پایتخت بعد از ۱۲ سال + عکس

سرنوشت بازیگران سریال پایتخت: پایتخت یکی از بهترین سریال های تلویزیون در چند سال اخیر است که تا کنون 6 فصل آن بر روی آنتن رسانه ملی رفته است. فصل اول سریال که داستان خانواده نقی معمولی را روایت می‌کند، در نوروز 1390 از شبکه 1 سیما پخش شد، گرچه تا کنون این سریال بارها از شبکه های مختلف سیما بازپخش شده اما باز هم پرطرفدار است و شبکه آی فیلم باردیگر در حال پخش فصل اول سریال جذاب پایتخت بعد از 12 سال می باشد. اگر به سریال پایتخت علاقمندید، تغییرات ظاهر بازیگران این مجموعه تلویزیونی را بعد از 12 سال در این بخش از فرهنگ و هنر مشاهده کنید، لازم به ذکراست که نسخه سینمایی پایتخت در نوروز 1403 و فصل هفتم آن نوروز 1404 پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بازیگران فوت شده سریال پس از باران + عکس و بیوگرافی

۱.محسن تنابنده در نقش نقی معمولی

محسن تنابنده بازیگر نقش نقی معمولی در سریال پایتخت، 26 فروردین ماه سال 1354 در تهران متولد شد. او متاهل است و سال 94 با روشنک گلپا ازدواج کرده و دارای فرزندی به اسم نامی هستند که بهمن ماه سال 96 متولد شده است. تنابنده در آثاری چون رهایم کن، جنگ جهانی سوم، ابله، عنکبوت و… بازی کرده است.

شاید بپسندید: عکس های جالب اسدالله یکتا به همراه همسر و فرزندان+ماشالله به پسراش، یکی از دیگری رعناتر!

 بازیگران سریال پایتخت

شاید بپسندید: فهیمه معمولی به همراه همسر واقعی اش بیرون سریال پایتخت +عکس و بیوگرافی

۲.احمد مهران فر در نقش ارسطو

سرنوشت بازیگران سریال پایتخت، احمد مهرانفر که در سریال پایتخت نقش ارسطو پسرخاله نقی معمولی را بازی کرده است، متولد 10 خرداد 1354 در شهر برزک کاشان می باشد. این بازیگر در فروردین 1397 با مونا فائزپور مدل آشنا و ازدواج کرد، ثمره این زندگی یک فرزند پسر به نام «نیک» متولد 18 فروردین 1399 است.او سابقه نقش آفرینی در آثاری همچون آکتور، درباره الی، ماجرای نیمروز، بیخود و بی جهت، زاپاس، پایتخت، خجالت نکش، انفرادی و دینامیت را دارد.

شاید بپسندید: مادر و دخترهای هنرمندی که هر دو چهره های معروف سینما و تلویزیون هستند+عکس

سرنوشت بازیگران سریال پایتخت

بیشتر بخوانید: صحبت های بازیگر نقش غلام پس از باران: آبرویم رفت! گفتند کی این غلامِ عوضی را مغازه راه داده!

۳.ریما رامین فر در نقش هما

ریما رامین فر که بیشتر به خاطر بازی در سریال پایتخت و نقش هما همسر نقی معمولی به محبوبیت رسیده است، زاده 5 فروردین 1349 است. او همسر امیر جعفری بازیگر مشهور سینما است و یک پسر به نام آیین دارد که ششم شهریورماه سال 1386 به دنیا آمده است. خانم بازیگر در آثاری چون نان و عشق و موتور 1000، ابد و یک روز، زاپاس، فصل نرگس، مرگ ماهی، سیزده، قصه ها، یه حبه قند،رفیق بد و… نقش آفرینی داشته است.

بیشتر بخوانید: بازیگر سریال سه در چهار در آستانه 50 سالگی تغییر که نکرده هیچ جوانتر و زیباتر شده+عکس و بیوگرافی

سرنوشت بازیگران سریال پایتخت

۴.بهرام افشاری در نقش بهتاش

سرنوشت بازیگران سریال پایتخت، بهرام افشاری بازیگر بلند قامت سینمای ایران که با ایفای نقش بهتاش فریبا در سریال پایتخت به شهرت فراوانی دست یافت، در 6 خرداد سال 1366 در همدان متولد شد؛ او تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است. او سابقه ایفای نقش در فیلم‌هایی همچون عصبانی نیستم، ایران برگر، لانتوری، کارگر ساده نیازمندیم، نیوکاسل، آقای سانسور، رحمان 1400، چشم و گوش بسته، سگ بند و…را دارد.

شاید بپسندید: بزرگسالی دایی رهی در سریال سرزمین مادری+عکس و بیوگرافی

سرنوشت بازیگران سریال پایتخت

۵.مهران احمدی در نقش بهبود

مهران احمدی بازیگر نقش بهبود فریبا در سریال پایتخت متولد اسفند 1352 در تهران است. این بازیگر ازدواج کرده و یک دختر به نام باران دارد.ابلق، روزهای نارنجی، سگ بند، سیزده 59، زیر نظر، مطرب، آشفتگی، قسم، سیزده، کارگر ساده نیازمندیم و… از آثار مهران احمدی در بازیگری هستند.

 بازیگران سریال پایتخت

۶.علیرضا خمسه در نقش بابا پنجعلی

سرنوشت بازیگران سریال پایتخت، علیرضا خمسه که در سریال پایتخت نقش بابا پنجعلی را بر عهده داشته است، در 9 بهمن ماه سال 1331 در تهران به دنیا آمد. آقای بازیگر برای اولین بار در سال 1362 ازدواج کرد که این زندگی بعد از تولد پسرش احمدرضا به طلاق ختم شد. او در سال 1372 با مروارید پور شفیقی ازدواج کرد که ثمره این زندگی دو دختر بنام های درسا و گلسا می باشد. خمسه در پدر گواردیولا، نیسان آبی، مهریه بی بی، دو نفر و نصفی، جنجال در عروسی و…بازی کرده است.

سرنوشت بازیگران سریال پایتخت

۷.نسرین نصرتی در نقش فهیمه

سرنوشت بازیگران سریال پایتخت، نسرین نصرتی که با نقش فهیمه در سریال پایتخت به شهرت رسید،متولد 1355 در تهران است. نسرین نصرتی در سال 1388 با سام پاک پیکار ازدواج کرد، این زوج در آبان سال 95 صاحب یک دختر بنام سوفی شد. خانم بازیگر در آثاری چون بی گناه، زیرخاکی،قرعه، تاثریا و…نقش آفرینی نموده است.

شاید بپسندید: همسر و فرزندان واقعی بازیگر نقش ممیسابو در سریال یوسف پیامبر+عکس و بیوگرافی

 بازیگران سریال پایتخت

۸.هومن حاج عبداللهی در نقش رحمت

سرنوشت بازیگران سریال پایتخت، هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در سریال پایتخت، متولد 23 تیر 1354 است. او در سال 1382با سلیمه قطبی گوینده و مدیر دوبلاژ ازدواج کرده و دارای یک فرزند پسر به نام جانان است.حاج عبداللهی صداپیشه عروسک «پنگول» بوده و در آثاری چون خوشنام، نون خ، پایتخت، آقا و خانم سنگی، بیمار استاندارد، علی البدل، دختر گمشده و…بازی کرده است.

شاید بپسندید: بهبود فریبا سریال پایتخت به همراه همسر و دختر واقعی اش+عکس و بیوگرافی

سرنوشت بازیگران سریال پایتخت

۹.سارا و نیکا فرقانی اصل در نقش سارا نیکا

سرنوشت بازیگران سریال پایتخت، سارا و نیکا فرقانی اصل که با بازی در نقش فرزندان هما و نقی به شهرت رسیده اند، متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر مجرد بوده و اولین تجربه حضور هنریشان به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر میگردد.

 بازیگران سریال پایتخت

بیشتر بخوانید: همسر و فرزند ارسطوی پایتخت بیرون سریال+عکس

 

 

برایتان جالب خواهد بود

احتمالا بپسندید: عکسی از تولد ۷9 سالگی داریوش ارجمند!

شاید بپسندید: استایلِ ولنتاینی هانده ارچل+عکس

احتمالا بپسندید: بازیگر نقش حسام بیگ سریال روزی روزگاری پس از 32 سال + عکس همسر و فرزندانش!

شاید بپسندید: مشکلات روحی و روانی مثل افسردگی و … اگر جسم می داشتند+عکس

احتمالا بپسندید: بزرگسالی بازیگر نقش ساحل در سریال دنیای شیرین دریا+ عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا