;
تفریح و سرگرمی

اگه بین این همه آشغال و ضایعات، گربه رو پیدا کردی واقعا چشات عقابیه!

تست قدرت دید با گربه: بازی های فکری تصویری امروزه به شدت ذهن و فکر ما را مشغول می کنند. این تصاویر هر روز بیشتر در اینترنت در حال داغ شدن می باشند. مجله خبری چشمک امروز دو تصویر را برای شما به اشتراک گذاشته است. در هر کدام از این تصاویر یک حیوان ملوس پنهان شده است. اگر شما بتوانید گربه های ملوس را در این دو تصویر پیدا کنید، قدرت دید و تمرکزتان بسیار عالی است.

با تست قدرت دید با گربه مجله خبری چشمک همراه باشید. شما در این آزمون اگر بتوانید در کمتر از 15 ثانیه گربه هار ا پیدا کنید، قدرت تمرکز، دقت و دیدتان عالی است.

شاید بپسندید:2 معمای هوش که افراد با ضریب هوشی بالای 125 قادر به رمزگشایی آن هستند!

تست قدرت دید با گربه

آیا می توانید در 15 ثانیه گربه های موجود در عکس ها را پیدا کنید؟ اما اگراین گربه خود را به خوبی در خانه و در میان زباله ها پنهان کرده باشد چی؟ آیا می توانید گربه ها را در کمتر از 15 ثانیه پیدا کنید؟ در واقع هیچ کس نمی تواند گربه را که در زباله های انباشته پنهان شده است پیدا کند. آن را امتحان کنید. این تصاویر در واقع یک توهم نوری است که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

 احتمالاً بپسندید:  تا حالا دیده بودی کبریت چطور ساخته میشه، اگه نه این فیلمو ببین+ویدیو

.

.

.

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: اگه هند رفتی و هوس زولبیا کردی بی خیال شو | میخوای بدونی چرا، این فیلم رو ببین!

تصویر اول

این عکس شاید سخت ترین عکس این تست یا پازل است. گربه ای در انبوهی از ضایعات و زباله هایصنعتی در حال قدم زدن است. تنها یک چشم تیزبین می تواند این گربه را پیدا کند. زباله های زیادی در میان کوه زباله وجود دارد، از موتورهای قدیمی گرفته تا فلزات زنگ زده. گربه در میان زباله هاست. برای پیدا کردن گربه در داخل انبوه زباله باید سخت تلاش کنید.با دقت به تصویر نگاه کنید!

شاید بپسندید: آدم صادقی هستی یا ریا کار!؟ | فقط بگو اول تو تصویر چی دیدی تا پاسخ رو بفهمی!

تست قدرت دید با گربه

شاید بپسندید:چیستان: آن چیست که سه چشم و یک پا دارد!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت ضرب المثل بشنو و باور نکن!

پاسخ تصویر دوم تست قدرت دید با گربه

اگر هنوز گربه را پیدا نکردید، به سمت چپ تصویر نگاه کنید. اگر این امکان وجود ندارد، به تصویر زیر نگاه کنید.

تست قدرت دید با گربه

شاید بپسندید: یه آبشار رو انتخاب کن تا بفهمی موقع عصبانیت‌، چه جوری کنترلش می کنی!

 

 

 

اکنون که تصویر اول را به خوبی پشت سر گذاشتید بهتر است تصویر دوم را هم مرور کنید.

شاید بپسندید:همیشه ادعا می کنی در دوستی بهترینی، برای اثباتش این تست شخصیت رو انجام بده!

.

.

.

احتمالاً بپسندید: باهوشا جواب بدن: مجموع عددی ماسک ها در معادله آخر چند می شود!؟

تصویر اول تست قدرت دید با گربه

در این تصویر شما، تصویری از برگ های پلاسیده درختان جنگلی را مشاهده می کنید. در وحله اول فقط احتمال می دهید که در این تصویر برگ درختان وجود دارد. همه چیز در این تصویر عادی است. اما یک گربه ملوس در قسمتی از این تصویر به خوبی خود را پنهان کرده است. با دقت نگاه کنید.

شاید بپسندید: اگه آهوی تصویر رو تو یک نگاه پیدا کنی چشات مثل عقاب تیزه!

تست قدرت دید با گربه

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست شخصیت: چه ارتباطی میان سبک مویتان و شخصیت تان وجود دارد!؟

پاسخ تصویر دوم

احتمالاً گربه را در تصویر شناسایی کرده اید. اگر هم تاکنون پیدا نکرده اید، می توانید بار دیگر امتحان کنید و به بالا برگردید. اگر هم تاکنون نتوانستید گربه را پیدا کنید و خسته شده اید به تصویر پایین تر مراجعه کنید. گربه دقیقا در تصویر مشخص شده است.

پاسخ تست قدرت دید با گربه

استتار چیست؟

استتار در لغت نامه ی دهخدا به معنای در پرده پنهان گردیدن و پوشیدگی و نهان کردن می باشد و نوعی پنهان شدن از طریق ایجاد همرنگی و هم شکلی با محیط اطراف می باشد. استتار در طبیعت به وفور توسط حیوانات دیده میشود و انسان برای دفاع از جان خود از این روش استفاده میکند تا طبیعت گردی بهتر و موفق تری را پیش رو داشته باشد.

استتار چیست

مزایای استتار در طبیعت

در حالت کلی می توان گفت، استتار در طبیعت در مرحله ی اول برای حفاظت از جان در برابر حیوانات و همچنین حملات نظامی صورت می گیرد. اما همیشه حفاظت از جان دلیل این کار نیست، بلکه شکار حیوانات و پرندگان و همچنین شکار سوژه های عکاسی در طبیعت نیز می توانند از جمله مزایای استتار به شمار آیند که به شدت مورد توجه قرار می گیرد.

امیدوارم از تست قدرت دید با گربه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: چیستان: کدوم بچه‌ است که وقتی به مادرش می‌رسه ناپدید می‌شه!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: اگه مثل هرکول پوآرو باهوش و دقیق باشی، قاتل را در یک نگاه پیدا می کنی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

داستان خر بیار باقلا بار کن!

 

شاید برایتان جالب باشد

کدام تصویر عشق واقعی را منعکس می کند!؟ | پاسخ به پرسش، شخصیت شما را افشا می کند!

اگه تو 5 ثانیه معادله رو با حرکت دادن یه چوب کبریت اصلاح کنی، نابغه ای!

داستان ضرب المثل ریگ به کفش داشتن!

اگر فکر میکنی بسته‌بندی میتونه نشونه اصلی بودن کالا باشه، این فیلم رو از دست نده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 15 =

دکمه بازگشت به بالا