;
تفریح و سرگرمی

اگر در یک نگاه اشکال تصویر را شناسایی کنی، نابغه ای!

سوال هوش تصویری با شناخت اشتباه تصویر : یکی از تفریحات دوران کودکی ام، حل معماها و چیستان هایی بود که در مجلات رشد و … منتشر می شد. هنوز که هنوز است حل سوالات هوش و معماها و تست های معمایی در همه دوران ها سرگرم کننده بوده اند. زندگی روزمره و خستگی یک روز سخت کاری را از بین می برد. در عین پرداختن به این پازل ها و معماها می تواند زمینه رشد فکری و عقلی را فراه کند.

به باور پژوهشگران انجام منظم بازی ها و سرگرمی های فکری سبب افزایش عملکرد مغز و در نهایت رشد توانائیهای شناختی افراد می شود. در سوالات هوش تصویری با شناخت اشتباه تصویر، تمرکز، دقت و حتی هوش شما به چالش دعوت می شود. با مجله خبری چشمک و سوال هوش تصویری با شناخت اشتباه تصویر همراه باشید. تلاش کنید در نگاه اول اشتباه و یا نکته تصویر را شناسایی کنید.

بیشتر بخوانید: حیله زن مکار: حکایت زنی که با شوهرش شرط بست که او را لب آب، تشنه ببرد و بیآورد!

سوال هوش تصویری با شناخت اشتباه تصویر

بخش سرگرمی چشمک امروز نیز بدنیال ارائه یک مطلب سرگرم کننده و جذاب برای خوانندگان خوب این وب سایت است. در این مطلب تصویر معمایی برای شما ارائه شده است. شما برای پاسخ به سوال هوش تصویری لازم است که هم به توضیحات و هم عکس توجه کنید و میزان دقت و تمرکز و در نهایت هوش خود را محک بزنید. در صورتی که بتوانید در کمتر از 5 ثانیه پاسخ دهید، شما از هوش بالایی برخوردار هستید.

سوالات IQ را می توان در تست های IQ یافت. این سوالات برای ارزیابی انواع توانایی ها و مهارت های ذهنی در نظر گرفته شده است و بنابراین طیف وسیعی از انواع مختلف هوش را در بر می گیرد. در زیر چند نمونه کلی از انواع سوالاتی که ممکن است در تست هوش یافت شوند آورده شده است. اگر آماده هستید می توانید با دقت به تصویر ذیل نگاه کرده و با توجه به توضیحات پاسخ دهید.

در تصویر خانمی مشاهده می شود که برای خرید لباس به فروشگاه رفته است. وی وارد اتاق تعویض لباس شد و پس از پوشیدن لباس جدید در مقابل ایستاده و خود را برانداز می کند. همه چیز نرمال به نظر می رسد، اما یک اشکال اساسی در تصویر دیده می شود. آیا قادر هستید این اشکال و اشتباه را در تصویر سوال هوش تصویری با شناخت اشتباه تصویر مشاهده کنید.

شاید بپسندید: اگه ریاضی ات خوبه بگو حاصل عبارت 50÷5(5-3)+5÷1×5=؟ چند می شود | خیلی ها موفق نشدند!

سوال هوش تصویری با شناخت اشتباه تصویر

شاید بپسندید: با شناسایی پلنگ کوهستان ثابت کن که چشات مثل شاهین تیزه!

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: داستان حضرت سلیمان و زبان گربه ها: سرگذشت تلخ مردی که می خواست زبان حیوانات را بیاموزد!

 

.

.

.

شاید بپسندید: یکی از ون ها، تفاوت جزئی با بقیه داره که فقط افراد دقیق متوجه میشن!

پاسخ سوال هوش تصویری با شناخت اشتباه تصویر

اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید باید بدانید که وقت شما برای ارائه پاسخ به پایان رسیده است. می توانید بیشتر تلاش کنید. اما اگر احساس خستگی می کنید می توانید به پاسخ سوال در انتهای مطلب مراجعه کنید.

معماهای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: سوال هوش: عدد بعدی در عبارت 7، 14، 28، 56، 112، ؟ چیست!؟

.

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: با توجه به سه عبارت دیگر، مجموع دو شکلک در عبارت چهارم را پیدا کنید!

پاسخ سوال هوش تصویری با شناخت اشتباه تصویر : به آینه دقت کنید. اشتباه در همین جاست. انعکاس بازوها در آینه اشتباه است.

شاید بپسندید:تست شخصیت براساس میوه ای که دوست داری| میوه مورد علاقه ات چیه!؟

پاسخ سوال تصویری با شناخت اشتباه تصویر

امیدوارم از سوال هوش تصویری با شناخت اشتباه تصویر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: با پیدا کردن اسب های مخفی تصویر اثبات کنید که چشمان تیز مثل شاهین دارید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: در میان تصاویر مرد، کدامیکی با بقیه فرق دارد!؟

 

برایتان جالب خواهد بود

تصویر انتخابی‌تان، وضعیت روحی و روانی شما را تعیین می کند!

سوال هوش: عدد بعدی در عبارت 3، 6، 3، 12، 7، ؟ چیه!؟

رهبر هستی یا پیرو ؟ | فقط یکی از هیولاهای کارتونی را انتخاب کن!

 تست قدرت بینایی: تفاوت های بین دو تصویر گاو روزنامه خوان را پیدا کنید!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 2 =

دکمه بازگشت به بالا