;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت بینایی: اگر حشره تصویر را پیدا کنی چشمات مثل شاهین تیزه!

تست قدرت دید با شناسایی حشره: طبیعت مملو از شگفتی های فراوان است. این شگفتی ها گاهی باعث می شود که حیرت کنید. از جمله مواردی که در طبیعت فراوان به چشم می خورد استتار حیوانات مختلف در آن است. این روزها تصاویر زیادی را می توانید در فضای اینترنت بیابید که در آنها یک حیوان توانسته است به خوبی خود را با محیط پیرامون خود سازگار کند. در تست قدرت دید با شناسایی حشره نیز ما با یک استتار روبرو هستیم. شما باید بتوانید حشره ای جالب را در تصویر تست قدرت دید با شناسایی حشره شناسایی کنید.

در واقع این تست ها و آزمون ها بر اساس استتار حیوانات استوار هستند. استتار یک گونه به عوامل مختلفی بستگی دارد. ویژگی های فیزیکی ارگانیسم مهم است. به عنوان مثال، حیواناتی که خز دارند نسبت به حیوانات دارای پر یا فلس و … به تاکتیک‌های استتار متفاوتی متکی هستند. پرها و فلس ها را می توان به طور منظم و سریع از دست داده و یا تغییر دهند. از سوی دیگر، رشد خز ممکن است هفته ها یا حتی ماه ها طول بکشد. حیوانات با خز بیشتر بر اساس فصل استتار می شوند. برای مثال روباه قطبی در زمستان پوست سفید دارد، در حالی که پوشش تابستانی آن قهوه ای است.

در حالت کلی می توان گفت، استتار در طبیعت در مرحله ی اول برای حفاظت از جان در برابر حیوانات و همچنین حملات نظامی صورت می گیرد. اما همیشه حفاظت از جان دلیل این کار نیست، بلکه شکار حیوانات و پرندگان و همچنین شکار سوژه های عکاسی در طبیعت نیز می توانند از جمله مزایای استتار به شمار آیند که به شدت مورد توجه قرار می گیرد.

شاید بپسندید: شاه عباس و سه دختر زیبا | فضولی و فالگوشی شاه عباس سبب شد تا حمال شود!

تست قدرت دید با شناسایی حشره

آیا شما از جمله کسانی هستید که معتقد هستید قدرت بینایی و دقت تان عالی است؟ اگر این طور هست، ما می خواهیم با تست قدرت دید با شناسایی حشره شما را به یک چالش دعوت کنیم. آیا شما می توانید حشره را زودتر از بقیه در این تصویر ببینید؟ به تصویر زیر نگاه کنید و سعی کنید در عرض 5 ثانیه حشره استتار شده را ببینید. این تصویر توهم نوری مدت زیادی است که در اینترنت دست به دست می شود و بسیار محبوب شده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در زمان تعیین شده حشره را پیدا کنید و در چالش پیروز شوید. پس اگر آماده هستید با دقت به تصویر تست قدرت دید با شناسایی حشره نگاه کنید!

اگر بتوانید آن را قبل از دیگران و در کمتر از 5 ثانیه تشخیص دهی،  شما در جمله 11 ٪ از افرادی هستید که این کار را انجام داده اید و واقعا قدرت بینایی و دقت تان عالی است. امیدوارم حشزه را پیدا کنید.

باید به شما بگوییم که پیدا کردن حشره در اینجا اصلاً آسان نیست، زیرا به خوبی خود را استتار کرده است. ما احساس می کنیم که عکاس این تصویر نیز از حضور این حشره بی خبر بوده است و شاید بعدا متوجه حضور حشره شده است.

شاید بپسندید: دوست داری کدام دایره، خورشید نقاشی شما باشد| آیا ذاتاً یک رهبر هستی یا خیر!؟

تست قدرت دید با شناسایی حشره

شاید بپسندید: یکی از درخت ها را انتخاب کن تا بگم آدم با اعتماد به نفسی یا خیر !؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:اگر با جابجایی 1 چوب کبریت عبارت ریاضی را اصلاح کنی نابغه ای!

پاسخ تست قدرت دید با شناسایی حشره

آیا حشره را پیدا کرده اید؟ نه؟ ما امیدواریم که شما حشره را الان پیدا کرده باشید. اگر نه؟ ما می توانیم به شما کمک کنیم، کافی است وسط تصویر را نگاه کنید تا حشره را ببینید.

شاید بپسندید: کدومیکی سایه کوله پشتی است!؟ | فقط باهوشا تشخیص میدن!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگر تمرکزت خوب باشه در یک نگاه عدد 1324 را بین اعداد 1234 پیدا می کنی!

پاسخ تست قدرت دید با شناسایی حشره: طبیعت مملو از شگفتی های فراوان است. این شگفتی ها گاهی باعث می شود که حیرت کنید. از جمله مواردی که در طبیعت فراوان به چشم می خورد استتار حیوانات در آن است.

شاید بپسندید: چیستان: کدام کشور است که اگر حرف اولش را بردارید یک بیماری می شود؟

تست قدرت دید با شناسایی حشره

شما می توانید تست قدرت دید با شناسایی حشره را به عنوان یک هدیه به دوستان خود نیز ارائه دهید.به این ترتیب لحظاتی آنان را شاد و سرگرم نمائید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:آزمون تمرکز: در 8 ثانیه خرس متفاوت را پیدا کنید؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: با دلیل بگو که چه کسی مرد تصویر را مسموم کرده است!؟

 

 

شاید برایتان جالب باشد

تست هوش: اگر 41=53، 52=73، 63=93، 71= ؟ چند می شود!؟

تست تصویری: فردی که از آینده به گذشته آمده است را شناسایی کنید!

چیستان: آن چیست که میان رادیو و دریا مشترک است!؟

تست هوش: در تصویر چند مربع وجود دارد!؟

آزمون تمرکز: کدوم بچه شیطون لباس مادرش رو رنگی کرده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

دکمه بازگشت به بالا