;
سلامت

دستور العمل های نوشیدنی تابستانی شگفت انگیز برای رفع تشنگی در تابستان!

دستور العمل های نوشیدنی: با این دستور العمل های نوشیدنی وسوسه انگیز، تشنگی خود را برطرف کنید! آنها نه تنها شما را هیدراته نگه می دارند، بلکه طعمی بی نظیر دارند که نوشیدن آب خالی را برایتان کسل کننده می کند. از خیار-نعناع طراوت گرفته تا مرکبات و زنجبیل طعم خوشی به آب خواهد داد. این دستور العمل های ساده برای سلامت عمومی شما بهترین است. پس با این دستور العمل های نوشیدنی تابستانی، مصرف روزانه آب خود را به یک ماجراجویی خوش طعم تبدیل کنید و با هیدراتاسیون خداحافظی کنید!

احتمالاً بپسندید: نقش خیار در لاغری: دستورالعمل استفاده از خیار برای کاهش وزن

دستور العمل های نوشیدنی

همه ما این موضوع را می دانیم.  هیدراته ماندن برای سلامتی ما ضروری است. اما بیایید صادق باشیم، نوشیدن آب ساده گاهی اوقات می تواند مانند یک کار طاقت فرسا باشد. خبر خوب؟ می توانید با کمک آب نوشیدنی و انواع میوه ها، گیاهان و ادویه جات تازه، هیدراتاسیون را هیجان انگیزتر کنید.

خود را برای سفری از طریق دستور العمل های نوشیدنی های طعم دار برای رفع تشنگی آماده کنید که نه تنها با طراوت هستند بلکه سرشار از فواید سلامتی نیز هستند. این دستور العمل ها با تسکین دمای بالا، راه عالی برای خنک نگه داشتن و هیدراته ماندن در طول تابستان را نیز ارائه می دهند که یکی از جنبه های سلامتی در فصل تابستان است.

در حالی که نوشیدن آب زیاد در فصل گرما بسیار مهم است، اما اگر در فعالیت های ورزشی تابستانی شرکت کنید، ضروری تر می شود. ترکیبی از ورزش و دمای بالا می تواند باعث شود بیشتر عرق کنید و خطر کم آبی بدن افزایش یابد.

احتمالاً بپسندید:  ۷ فایده باورنکردنی خوردن غذای تند 

دستور العمل های نوشیدنی

چرا باید از نوشیدنی های طعم دار باید استفاده کرد؟

آب طعم دار فقط برای پایان بخشیدن به هیدراتاسیون نیست. بله آب های طعم دار برای بهره بردن از مزایای سلامتی ضروری است؛ چرا که این اب های طعم دار با کمک میوه ها، گیاهان و ادویه جات تهیه می شود.

این دستور العمل ها یک راه عالی برای هیدراته کردن است، بلکه یک جایگزین خوشمزه و سالم برای نوشیدنی های شیرینی است که می تواند کالری اضافی و افزایش وزن ایجاد کند. ترکیب مواد طبیعی، مانند میوه ها و گیاهان، می تواند متابولیسم شما را افزایش دهد، به سم زدایی بدن کمک کند و سطح انرژی شما را افزایش دهد که در طول تمرینات تابستانی ضروری است.

هیدراته ماندن علاوه برای حفظ سلامتی بافت های درونی بدن، به آبرسانی بدن که بخش مهمی از مراقبت از پوست در تابستان است، کمک می کند.

نوشیدن مقادیر کافی آب به حفظ رطوبت پوست کمک می کند و مواد مغذی ضروری را به سلول های پوست می رساند. بافت پوست را دوباره پر کرده و خاصیت ارتجاعی آن را افزایش می دهد. به تاخیر انداختن علائم پیری مانند چین و چروک و خطوط ریز کمک می کند و درخشندگی به پوست شما می بخشد.

بنابراین، همانطور که از طریق این دستور العمل های آب طعم دار می نوشید، به یاد داشته باشید که بدن خود را از درون و بیرون تغذیه کرده، سلامتی تابستانی خود را افزایش داده، انرژی خود را برای فعالیت های تمرینی تابستانی افزایش و پوست خود را تغذیه می کنید.

احتمالاً بپسندید: سیگار خطر ابتلا به بیماری های روانی را تا ۲۵۰ درصد افزایش می دهد!

نگاهی به دستور العمل های نوشیدنی

برای تهیه آب های طعم دار، تنها چیزی که نیاز دارید یک لیوان، آب و مواد انتخابی شماست. با پر کردن لیوان خود با آب شروع کنید.

در مرحله بعد، میوه ها، گیاهان یا ادویه های خود را اضافه کنید، مطمئن شوید که آنها به درستی شسته شده و برش داده شده اند تا عطر و طعم آب را به حداکثر برسانید. بگذارید چند ساعت یا یک شب در یخچال بماند و آب طعم دار خود را داشته باشید. مطمئن نیستید که کدام طعم ها را ترکیب کنید؟ در اینجا برخی از دستور العمل های نوشیدنی تابستانی خوش طعم برای شما آورده شده است.

احتمالاً بپسندید: دیر پریود شدن: با این ۸ ترفند دیگه خبری از دیر پریود شدن نیست!

دستور العمل های نوشیدنی

نوشیدنی 1

توت فرنگی و ریحان را برای طعمی شیرین و تند، خیار و نعناع را برای شادابی نهایی و یا لیمو و زنجبیل را برای یک نوشیدنی احیا کننده امتحان کنید.

نوشیدنی 2

برای داشتن حال و هوای گرمسیری، آناناس و انبه را امتحان کنید یا برای تقویت آنتی اکسیدان، به سراغ انواع توت ها و اسطوخودوس بروید.

خودتان را به میوه ها و گیاهان محدود نکنید. ادویه جات ترشی جات نیز می تواند پیچ ​​و تاب بی نظیری به آب دم کرده شما بدهد. چوب دارچین، برش های زردچوبه یا زنجبیل تازه می توانند به هیدراتاسیون شما کمک کنند. ناگفته نماند، آنها دارای مجموعه ای از مزایای سلامتی خاص خود هستند، از خواص ضد التهابی گرفته تا کمک به گوارش.

شما می توانید از طعم هایی که دوست دارید لذت ببرید و در عین حال هیدراته بمانید. این یک راه آسان و خوشمزه برای اطمینان از دریافت آب کافی در هر روز است.

شاید بپسندید: تهیه لیمو عمانی یا لیمو خشک با طعم واقعی بدون تلخی در منزل به شیوه ای آسان و کاربردی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 2 =

دکمه بازگشت به بالا