;
تفریح و سرگرمی

آزمون هوش: آیا مرد به همسرش خیانت کرده است یا زن توهم زده است!؟

آزمون تصویری شناسایی واقعیت تصویر: مجله خبری چشمک و بخش سرگرمی این وب سایت هر روز با جدیدترین و به روزترین آزمون ها با شماست. شما می توانید با اضافه کردن این وب سایت به لیست علاقمندی ها خود در مرورگر گوشی و یا رایانه شخصی خود، همواره از انتشار جدیدترین و جذاب ترین آزمون ها و چالش های تصویری مطلع شوید.با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناسایی واقعیت تصویر همراه شوید.

آزمون های تصویری بهترین گزینه برای ورزش مغز هستند. به باور کارشناسان مغز نیز همچون جسم نیازمند ورزش است و ورزش منظم روزانه می تواند این عنصر حیاتی بدن را از بیماری هایی همچون فراموشی، آلزایمر و … در سنین میانسالی و کهنسالی حفظ نماید. آزمون تصویری شناسایی واقعیت تصویر از آن جمله سوالات تصویری است که به خوبی می تواند ذهن شما را به چالش بکشد و قوای شناختی و همچنین تحلیل و منطق شما را رشد و توسعه دهد. با وب سایت چشمک و آزمون تصویری شناسایی واقعیت تصویر همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون هوش: کدومیک از 3 زن تصویر، نی نی کوچولو داره!؟

آزمون تصویری شناسایی واقعیت تصویر

همان طور که اشاره شد در آزمون امروز نیز مهارت ها و توانائی های شناختی شما به چالش کشیده می شود. شما باید بتوانید این چالش ها را با دقت تمام بررسی و سپس بتوانید بهترین پاسخ را ارائه دهید. در بسیاری از مواقع برای ارائه پاسخ به این آزمون ها شما نیاز دارید که به جزئیات و نشانه های موجود در تصاویر دقت کنید تا به پاسخ درست برسید. محدودیت زمانی در این آزمون ها نیز به دلیل بالا بردن سطح سختی این آزمون هاست.

آیا شما برای ارائه پاسخ به آزمون تصویری شناسایی واقعیت تصویر، آمادگی کامل را دارید؟اگر فکر می کنید آماده هستید ما تصویر را با شما به اشتراک می گذاریم. یادتان باشد برای ارائه پاسخ تنها 6 ثانیه فرصت دارید.

در تصویر شما با زنی روبرو هستیذ که همسر خود را متهم به خیانت کرده است. اما مرد مدعی است که همسرش درباره او اشتباه کرده است. به نظر شما کدامیک واقعیت را می گوید؟ به نظر شما کدامیک از افراد تصویر دروغ می گویند؟ کدامیک راست می گویند. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناسایی واقعیت تصویر همراه باشید.

شاید بپسندید: داستان دوستی الاغ و شتر | داستان هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد!

آزمون تصویری شناسایی واقعیت تصویر

شاید بپسندید: حکایت آهو در طویله خرها: همنشینی با نادان از بودن در جهنم بدتر است!

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اشتباه تصویر فوتبال زنان چیه! | خیلی ها متوجه اشتباه اصلی نشدند!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی واقعیت تصویر

اگر جواب را یپدا کرده اید و فقط می خواهید آن را مقایسه کنید به شما تبریک می گوئیم. شما پیروز واقعی این آزمون هستید. اگر هم بدنبال زمان بیشتر برای فکر کردن هستید، این زمان به شما داده می شود. به بالا برگشته و 5 ثانیه بیشتر تصویر را بررسی کنید.

بیشتر بخوانید: با دلیل بگوئید که کدامیک از این دو زن ثروتمندتر است!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:کدومیکی پلیس نیست و فقط داره پلیس بازی می کنه!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی واقعیت تصویر: زن واقعیت را می گوید. مرد به همسرش خیانت کرده است. همکار جدید مرد در واقع یک زن است که تلاش کرده خود را شبیه مردان در آورد. اما این مسئله از سبیل ساختگی و موی رنگی که از زیر کلاه گیس بیرون زده است مشخص شده است.

شاید بپسندید: معما: تو برادر من هستی اما من برادر تو نیستم، من کی هستم!؟

جواب آزمون شناسایی واقعیت تصویر

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی واقعیت تصویر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بیشتر بخوانید: آزمون قدرت دید: آیا چشمات آنقدر قوی هست که قورباغه استتار شده میان برگ‌ها را ببیند؟

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: معمای هوش: کدام مخزن برای برداشتن شمش طلا ایمن است!؟

 

برایتان جالب خواهد بود

آزمون بینایی: آیا می توانید پرنده مخفی تصویر را پیدا کنید!؟

سوال هوش: با توجه به دیگر عبارت پاسخ عبارت 5555=؟ چند می شود!؟

داستان جالب ملانصرالدین و دزد کفش | حکایت پیدا کردن دزد توسط ملا از طریق کشیدن دم خر!

کدامیک از این 3 مرد شیرین عقل، همسر این خانم فیس و افاده ای است!؟

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 1 =

دکمه بازگشت به بالا