;
تفریح و سرگرمی

کدام راننده ناشی هست و رستوران را بهم ریخته!؟ | از کی باید خسارت گرفت!؟

آزمون تصویری شناسایی راننده ناشی: در آزمون جدیدی که محمد شایسته در بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک منتشر کرده است، شما باید بتوانید راننده ناشی را شناسایی کنید.باید بدانید که این آزمون برای رمزگشایی نیاز به نکته سنجی و تیزبینی تمام عیار دارد و شما برای رمزگشایی آن فقط 3 ثانیه وقت دارید. پس از زمان خود به نحو احسن برای رمزگشایی و حل آزمون تصویری شناسایی راننده ناشی استفاده کنید.

مجله خبری چشمک با انتشار جذاب ترین و چالشی ترین معماهای تصویری توانسته اند، زمینه را برای ورزش مغز مخاطبان خود فراهم کند. مغز ما همچون جسم مان به صورت مرتب و منظم، روزانه به ورزش نیاز دارد. به باور محققان بازی های فکری که نیازمند دقت و تمرکز  و فکر کردن هستند، بهترین گزینه و ابزار برای ورزش مغز هستند. پس اگر می خواهید هر روز مغزتان را ورزش دهید با محمد شایسته در بخش تفریح و سرگرمی چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید:داستان کوتاه یک جفت جوراب زنانه | حکایت جوراب زنانه‌ایی که مرد جوان را به خاک سیاه نشاند!

آزمون تصویری شناسایی راننده ناشی

در چند ساعت گذشته، یک معمای تصویری دیگر از سری سوالات تصویری در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است. هزاران کاربر که فکر می‌کردند در این نوع آزمون ها متخصص هستند، را سردرد کرده‌ است و بیشتر افراد نتوانسته اند در تلاش اول آن را رمزگشایی کنند. شاید زمان محدود 3 ثانیه ای باعث شده که افراد نتوانند به راحتی پاسخگو باشند. به هر حال آزمون تصویری شناسایی راننده ناشی یک فرصت عالی است تا اثبات کنید که به لحاظ توانائی های شناختی، بهترین هستید.

قبل از شروع، می‌خواهیم به شما توصیه کنیم که هر کاری را که انجام می‌دهید یک لحظه متوقف کنید و فقط روی آزمون تصویری شناسایی راننده ناشی تمرکز کنید. برای اینکه موفقیت در آزمون تصویری شناسایی راننده ناشی، نیازمند تمرکز و دقت فراوان شماست.

با توجه به تصویر آزمون تصویری شناسایی راننده ناشی، شما دو راننده را می بینید را که در حال مشاجره و دعوا هستند. هر کدام دیگری را متهم می کند که رستوران رو بهم ریخته. گویا در ساعتی از شبانه روز یکی از این دو راننده که نتوانسته اتومبیل خود را درست هدایت کند وارد محوطه این رستوران شده و کلی خسارت به آن وارد کرده است. اما واقعا کدامیک از این دو راننده این کار را کرده است؟ در حالی که هیچکدام گردن نمی گیرند. صاحب رستوران از چه کسی باید خسارت بگیرد!؟

شاید برای بسیاری این آزمون راحت ترین باشد. اما عجله نکنید و تلاش کنید در زمان مشخص شده 3 ثانیه ای پاسخ دهید که راننده ناشی تصویر کیه؟

شاید بپسندید:چیستان: اون چیه که از آسمون میاد و اگه حرف اولش رو برداریم اسم یه حیوون میشه!؟

آزمون تصویری شناسایی راننده ناشی

شاید بپسندید:آزمون تمرکز: به لحاظ منطقی کدام ظرف آب زودتر پر می شود!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناسایی راننده ناشی

آیا موفق شدید راننده ناشی را در آزمون تصویری شناسایی راننده ناشی شناسایی کنید؟ اگر چنین است، واقعاً در این نوع ازمون ها بهترین هستید. اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید می توانید باز هم به تلاش خود ادامه دهید. 5 ثانیه دیگر به شما فرصت داده می شود.

شاید بپسندید: تعداد آدمهای تصویر را در 10 ثانیه شناسایی کنید!

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناسایی راننده ناشی: به رد چرخ ها و تصویر تایر هر دو اتومبیل دقت کنید. بله کاملاً درست حدس زدید، راننده سمت راستی این کار را کرده است. جالب است، بعضی آدمها هر چه ناشی تر، پر روتر هم هستند!

شاید بپسندید: اگر قدرت دیدت مثل عقاب باشه پلنگ تصویر را شناسایی می کنی!

آزمون شناسایی راننده ناشی

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی راننده ناشی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

چه اشتباهی در تصویر استخر می بینید | تیزبین ها در یک نگاه متوجه میشن!

حیوانات درنده ای که در کمین گاو میش ها هستند را شناسایی کنید!

حکایت کوتاه تاریخی گرگ طمعکار | روزنه های کوچک زندگی ات را به طمع آینده نبند!

با شناسایی حرف متفاوت در میان حروف G، ثابت کن که قدرت دیدت مثل عقابه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + دو =

دکمه بازگشت به بالا