;
تفریح و سرگرمی

اگر چشمات مثل عقاب باشه 13 چهره مخفی تصویر را پیدا می کنی!

آزمون شناسایی چهره های مخفی نقاشی: معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند. آزمون شناسایی چهره های مخفی نقاشی از جمله این معماهای تصویری است که در کنار سرگرم کنندگی می تواند برای ورزش مغز شما بسیار مفید باشد.

با کمک این آزمون، مهارت های شناختی خود را امتحان کنید. شما با کمک این چالش تصویری خواهید توانست که مهارت ها و توانائیهای خود را بشناسید. در آزمون شناسایی چهره های مخفی نقاشی شما باید بتوانید چهره های مخفی را در تصویر شناسایی کنید. البته برای پیدا کردن این چهره ها، زمان مشخصی در اختیار شما قرار دارد. برای این کار تنها 20 ثانیه فرصت دارید. با آزمون شناسایی چهره های مخفی نقاشی و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی: در تصویر برفی کریسمس چند گوزن شمالی وجود دارد!؟

آزمون شناسایی چهره های مخفی نقاشی

آزمون های تصویری که در بیشتر موارد تحت عنوان چالش ها یا معماهای تصویری یاد می شوند به شدت در فضای مجازی مورد توجه قرار  می گیرند. به باور محققان تنها یک متخصص و تیزبین می تواند بر این چالش تصویری غلبه کند و تمام چهره ها را در عرض 20 ثانیه پیدا کند.

محققان معتقدند که بسیاری از مشکلات و بیماری های مربوط به مغز می توانند بدلایل مختلف بوجود آیند. یکی از عوامل کاهش فعالیت های مغزی است. اما برای تمرین و افزایش فعالیت های مغزی چه باید کرد.؟ در واقع عملکرد اصلی مغز فکر کردن است و انجام انواع و اقسام بازی های فکری می تواند سبب افزایش فعالیت های آن شود.

افزایش فعالیت مغز مساوی با رشد مهارت های شناختی در بلند مدت است. امروز هم در آزمون شناسایی چهره های مخفی نقاشی تمام دقت و حواس شما به چالش کشیده می شود و شما برای یافتن پاسخ باید از حداکثر قدرت بینایی و دقت خود استفاده کنید. در ادامه تصویر آزمون شناسایی چهره های مخفی نقاشی را با هم مروز می کنیم. شما باید در 20 ثانیه چهره های مخفی را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: داستان شنیدنی خبر دادن خرکی!

آزمون شناسایی چهره های مخفی نقاشی

شاید بپسندید: آزمون هوش: کدومیکی تا چند لحظه دیگه بی برو و برگشت می میره!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:چیستان: آن چیست که در آسمان فقط یکی از آن هست اما در زمین بسیار زیاد!؟

 

.

.

.

.

شاید بپسندید:تست شخصیت: یکی از پنگوئن ها را انتخاب کنید تا خودتان را بهتر بشناسید!

پاسخ آزمون شناسایی چهره های مخفی نقاشی

چالش بصری که قطعا آمر را حل کرده اید به شما کمک می‌کند تا بررسی کنید که آیا یک تیزبین واقعی هستید یا خیر؟ با انتشار این مطلب در فیس بوک تنها 18 درصد کاربران موفق به شناسایی چهره ها در5 ثانیه شدند.

آیا شما  موفق به حل این معمای تصویری شدید؟ ما مطمئن هستیم که بله. افرادی که چهره های مخفی را در آزمون شناسایی چهره های مخفی نقاشی پیدا کردند، دید بسیار خوبی دارند. تبریک می گویم!

احتمالا بپسندید: اگر با جابجایی 2 چوب کبریت عبارت ریاضی را اصلاح کنی نابغه ای!

.

.

 

.

 

.

.

شاید بپسندید: تست هوش: با پیدا کردن پاسخ عبارت سوم دایره و مربع ثابت کن نابغه ای!

پاسخ آزمون شناسایی چهره های مخفی نقاشی: به این تصویر علامتگذاری شده دقت کنید.

شاید بپسندید: اگه 3 پروانه را در تصویر طاووس پیدا کنی چشمات مثل شاهین تیزه!

پاسخ آزمون شناسایی چهره های مخفی نقاشی

امیدوارم از آزمون شناسایی چهره های مخفی نقاشی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

آزمون هوش: چه کسی امتحان را قبول میشه!؟

چیستان: پاییز با آن به اتمام می رسد و زمستان با آن آغاز می شود!

دیدن پرنده های سبز فقط برای افراد چشم عقابی امکان پذیر است!

 با پیدا کردن صاحب گاو ثابت کن چشمات مثل شاهینه!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا