;
فرهنگ و هنرفیلم و سریال

نوزاد فیلم دو نفر و نصفی در 34 سالگی اش+عکس و بیوگرافی

بازیگر نوزاد دو نفر و نصفی: این بازیگر سینما و تلویزیون  متولد 1369 در تهران است. وی در فیلم دو نفر و نصفی، نقش نوزاد فیلم را بازی کرده است. دو نفر و نصفی محصول سال ۱۳۷۰ ایران است. خانم اکبرنژاد کیست و الان کجاست،  همسر و فرزندان پریسا اکبرنژاد بازیگر نوزاد فیلم دو نفر و نصفی با عکس های بزرگسالی و جدید وی تا مهاجرت از ایران در ادامه مطلب بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشم با مطلب بازیگر نوزاد دو نفر و نصفی همراه خواهید بود.

شاید بپسندید: هانده ارچل زیباترین بازیگر زن ترک از این تاریخ به ایران میاد!

بیشتر بخوانید: داستان فیلم “سال گربه” بهرام افشاری + زمان پخش و بازیگران

پریسا اکبرنژاد بازیگر نوزاد دو نفر و نصفی

پریسا اکبرنژاد، بازیگر، تئاتر و سینما و تلویزیون است. او که با بازی در فیلم دو نفر و نصفی در نقش نوزاد به نام پریسا به شهرت رسید، حالا کمتر در عرصه ی بازیگری دیده شده است و در حال حاضر هیچگونه فعالیتی در زمینه هنرپیشگی ندارد و سال ها پیش از ایران مهاجرت کرده است و در حال حاضر در ایران زندگی نمی کند.از پریسا اکبر نژاد به عنوان اولین بازیگر کودک ۱۱ ماهه سینمای ایران یاد می شود.

احتمالا بپسندید: بهنوش بختیاری شماره مامانشو چی سیو کرده؟ جالبه + عکس

بیشتر بخوانید: ژیلا صادقی مجری تلویزیون اعتراف کرد که اقامت آمریکا رو داره + علت زندگی در ایران

پریسا اکبرنژاد بازیگر نوزاد دو نفر و نصفی

پریسا اکبرنژاد بازیگری را از 11 ماهگی شروع کرده و اولین بار در سال 1370 با بازی در فیلم “دو نفر و نصفی” بر پرده نقره ای سینما دیده شد. او باوجود محبوبیتی که به دست آورد ، پس از آن در هیچ فیلم و سریال دیگری دیده نشد و گویا خانواده اش علاقه چندانی به حضور او در سینما و بازیگری نداشتند. او هم اکنون به شغل دیگری مشغول است و در خارج از کشور زندگی می کند.

خانم اکبرنژاد چند سال پیش ازدواج کرده و در حال حاضر متاهل می باشد.

فیلم دو نفر و نصفی

حتما شما فیلم نوستالژیک دو نفر و نصفی را دیده‌اید. در این فیلم سینمایی فرامرز قریبیان و علیرضا خمسه به طور کاملا اتفاقی دختر ۱۱ ماهه‌‌ای را مقابل در خانه خود پیدا می‌کنند و برای مدتی مسئول نگهداری او می‌شوند. پریسا اکبرنژاد، همان نوزاد و کودک است که در سال ۷۰ مقابل دوربین یدالله صمدی رفت و در یادها و ذهن مردم ماندگار شد.

 

پریسا اکبرنژاد بازیگر نوزاد دو نفر و نصفی

شخصی اصلی این فیلم نوزاد ۱۱ ماهه ای است که نقش آن را پریسا اکبر نژاد در کنار بازیگرانی همچون علیرضا خمسه، فرامرز قریبیان، آتنه فقیه نصیری، لوریک میناسیان، اکبر دودکار، اصغر زمانی، فرخ لقا هوشمند، محرم بسیم و ….بازی کرده.

عکس های های جدید بازیگر نوزاد دو نفر و نصفی

 

بازیگر نوزاد دو نفر و نصفی

 

 

پریسا اکبرنژاد بازیگر نوزاد دو نفر و نصفی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا