;
تازه هادانش

راز بزرگ در پوست فندق: هرگز پوست فندق را دور نریزید!

پوست فندق: خوردن غذاهای سالم یکی از بزرگترین کارهایی است که می توانیم برای بدن خود انجام دهیم. از اینجاست که می‌گویند ذهن سالم در بدن سالم است. به لطف ورزش ها و غذاهای سالم، می توانید هم سرحال و هم جوان تر از سن خود به نظر برسید.

به علاوه روز را پر انرژی تر شروع می کنید. صبح بیدار شدن عذاب آور نیست و می توانید روز شلوغ را راحت تر پشت سر بگذارید. حتی می توانید هنگام رفتن به محل کار یا مدرسه، جایگزین هایی مانند گردو و فندق را با خود ببرید. این آجیل ها اگرچه کوچک هستند اما با فواید فوق العاده ای که دارند انتخاب های عالی هستند و در طول روز به ما احساس سیری و راحتی می دهند.

پوست فندق, به خصوص فندق به عنوان مغزی ترین میوه خشک می درخشد که مورد علاقه همه است. روزانه مصرف می شود و در دسرها استفاده می شود. فندق که از سلامت مغز و استخوان‌ها محافظت می‌کند، به خصوص هنگام عصر با چای بسیار مناسب است. با این حال، قبل از دور انداختن پوست فندق، کمی فکر کنید. زیرا پوسته فندق به اندازه فندق مفید است، شاید باورش سخت باشد، اما برخی از افراد اغلب از پوسته فندق سود می برند. در بخش تازه ها به فواید پوست فندق اشاره شده است.

بیشتر بخوانید: اگر فقط  یک یا نیم مشت  فندق در روز بخورید…

پوست فندق

اثرات جادویی پوسته فندق

۱.پوست فندق حاوی پاکلیتاکسل و سایر مشتقات تاکسان است که از تشکیل سلول های سرطانی جلوگیری می کند. راز رهایی از سرطان که بیماری عصر ماست، در واقع در پوست فندق است. این مواد در پوسته فندق به عنوان مواد اولیه به داروهای سرطان اضافه می شود.

۲.پوست فندق که از پیری زودرس نیز جلوگیری می کند حاوی ویتامین های A و C است. به خصوص خانم هایی که از پیری زودرس می ترسند، می توانند از پوسته فندق استفاده کنند. در واقع پوست فندق در محصولات مراقبت از پوست نیز استفاده می شود. راه رسیدن به پوستی سالم و زیبا از پوسته فندق می گذرد.

پوست فندق

۳.هنگامی که پوست فندق جوشانده و مصرف می شود، روده ها را آرام می کند و از فلور روده محافظت می کند. در عین حال با تامین آنتی اکسیدان بالا خون را از مواد مضر تصفیه می کند.

۴.علاوه بر این، پوست فندق برای بیماری های قلبی عروقی مفید است. می توان گفت که حتی از خود فندق مفیدتر است.

بیشتر بخوانید: رزیم غذایی مناسب سلامت قلب: برای داشتن قلبی سالم، رژیم غذایی دوستدار قلب را جدی بگیرید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 12 =

دکمه بازگشت به بالا