;
آرایش و زیباییدنیای مد

مدل ناخن با طرح آمبره با رنگ های جذاب | ناخن آمبره چگونه انجام میشود؟

مدل ناخن با طرح آمبره: مدل‌های ناخن زیبا و دخترانه بسیار متنوع هستند و به سلیقه‌ها و موقعیت‌های مختلف می‌توانند تغییر کنند. در زیر چند مدل ناخن زیبا و شیک برای دختران منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: چه رنگ رژلبی چهره را جوان و شاداب نشان‌‌ می‌دهد + آرایش حرفه ای لب

تصاویر مدل ناخن با طرح آمبره

هر ناخن یک بوم منحصر به فرد است که درخشش خاصی را به نوک انگشتان شما می آورد. در ادامه این مطلب آرایش و زیبایی مجله خبری چشمک با مدل ناخن با طرح آمبره همراه باشید. پس از دیدن تصاویر می توانید راهنمای مدل ناخن با طرح آمبره را مطالعه و ناخن هایی زیبا برای خود ایجاد کنید.

آمبره ناخن  یکی از مدرن‌ترین و جذاب‌ترین مدل‌ها برای دیزاین ناخن است. این روش طرف‌داران بسیار زیادی دارد و بیشتر بانوان جوان از این مدل ناخن استفاده می‌کنند. انجام این روش هم در سالن‌های آرایشی و هم در منزل امکان‌پذیر است. در ادامه با انواع مدل‌های آمبره بیشتر آشنا می‌شویم.

شاید بپسندید: ترفند های ماندگاری رژ لب: چی کار کنیم که رژ لب مان پاک نشه؟

مدل ناخن با طرح آمبره

آمبره ناخن چیست؟

تکنیک آمبره ناخن نوع خاص از مانیکور است که در آن از انواع رنگ‌ها استفاده می‌شود. در این روش اغلب از یکرنگ روشن در بالای ناخن استفاده شده و به‌تدریج به رنگ تیره‌تر به سمت نوک ناخن تغییر می‌کند. این ترکیب رنگی جذاب و متفاوت یک اثر زیبا و شگفت‌انگیز روی ناخن‌ها ایجاد می‌کند. برای انجام این نوع دیزاین ناخن حتماً باید از رنگ‌های باکیفیت استفاده شود و رنگ‌ها بادقت انتخاب شوند.

بیشتر بخوانید: سفید کردن دندان‌های زرد در خانه با ۴ روش ساده!

ابزار و مواد مورد نیاز آمبره ناخن

در روش آمبره کردن ناخن از وسایلی مانند اسفنج، قلم آمبره و لاک ژل استفاده می‌شود. استفاده از اسفنج مناسب برای ایجاد رنگ ضروری است. قلم آمبره یک ابزار حیاتی برای ایجاد طرح‌های دقیق و خطوط نازک در آمبره ناخن است. استفاده از لاک ژل برای ثابت‌کردن و حفظ طرح ناخن ضروری بوده و باعث می‌شود طرح به مدت طولانی بر روی ناخن بماند.

همچنین برای ترکیب رنگ‌ها، باید از پد اسفنج اشتفاده شود. این پد باعث می‌شود که رنگ‌ها به طور یکنواخت‌تر و زیباتر بر روی ناخن قرار بگیرند. برای تمیزکردن خطوط و جزئیات طرح، از قلم‌های ناخن و فرچه کمک بگیرید. علاوه بر این برای خشک‌شدن سریع ناخن‌ها نیز از دستگاه لاک خشک‌کن یا یو وی استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: خوش تیپ بودن: ۷ اشتباه در لباس پوشیدن که مانع از خوش تیپ بودن شما می شود!

روش انجام آمبره ناخن

اغلب برای انجام آمبره ساده ناخن  از دو رنگ لاک، یکی تیره و یکی روشن استفاده می‌شود. این دورنگ به شما امکان ایجاد رنگ‌های زیبا روی ناخن را می‌دهند. هر دو رنگ لاک روی ناخن‌ها را به‌صورت عمودی از بالابه‌پایین زده می‌شوند. این مرحله را باید بادقت انجام شود تا رنگ‌ها به طور یکنواخت  روی ناخن قرار بگیرند. سپس باید به‌وسیله یک برس، مرز بین دو رنگ به‌دقت پاک شود. برای ثبات رنگ لاک روی ناخن‌ها از لاک ژل استفاده می‌شود. لاک ژل باید به طور یکنواخت به ناخن‌ها زده شود و سپس به‌وسیله دستگاه یو وی ناخن‌ها خشک شوند.

جالب خواهد بود: ابریشمی کردن موهای خشک با ۹ نکته‌ی ساده در خانه!

بیشتر بخوانید: بهترین رنگ مو برای من کدام رنگ است تا جوان تر و جذاب تر به نظر برسم؟

مدل ناخن با طرح آمبره

آمبره ناخن با اسفنج

این روش با استفاده از یک اسفنج مخصوص انجام می‌شود. ابتدا باید روی ناخن‌ها لاک پایه بزنید و سپس داخل دستگاه یو وی قرار دهید تا به طور کامل خشک شود. یکی از دو رنگی را که انتخاب کرده‌اید، بردارید و دولایه از آن را روی ناخن‌ها بزنید. سپس با دستگاه خشک‌کن ناخن‌ها را خشک کنید. در مرحله بعدی، مقداری از لاک ژل روشن و تیره را روی سطح صاف کنار هم بریزید. سپس با استفاده از خلال‌دندان مرز بین لاک‌ها را مخلوط کنید تا با هم ترکیب شوند. حالا اسفنج را از بالا روی لاک بزنید تا به طور کامل به لاک آغشته شود. سپس اسفنج را روی ناخن بگذارید و به‌صورت ضربه‌ای سطح ناخن را بپوشانید.

آمبره ناخن با قلم

در این روش از یک قلم برای ایجاد یک طرح ساده و جذاب استفاده می‌شود. برای انجام این کار ابتدا دو رنگ از لاک موردعلاقه‌تان را انتخاب کنید. یکی را در پایین و دیگری در قسمت بالای ناخن بزنید. با استفاده از یک قلم با نوک نازک، مرز بین دو رنگ را محو کنید. سپس مرز بین دو رنگ را به طور کامل فید کنید تا طرح با ناخن متناسب باشد. این مرحله باید به‌سرعت و تا زمانی که لاک خشک نشده است، انجام شود.

آمبره ناخن با لاک ژل

برای انجام این نوع از آمبره پس از زدن لاک پایه روی ناخن‌ها و خشک‌کردن آنها در دستگاه یو وی، یکی از رنگ‌های لاک ژل را به قسمت بالا و دیگری را به قسمت پایین ناخن بزنید. سپس با استفاده از برس لاک، مرز بین دو رنگ را محو کنید. این کار تا زمانی که لاک خشک نشده قابل‌ اجرا است. این مراحل را برای سایر ناخن‌ها تکرار کنید و هر بار در دستگاه یو وی قرار دهید تا لاک به طور کامل خشک شود. زمانی که مرز بین دو لاک از بین رفت و کاملاً محو شد، می‌توانید از تاپ شاین استفاده کنید.

شاید بپسندید: دکوراسیون خانه شاد و پر انرژی با ۱۴ ایده جذاب و ارزان + عکس

روش آمبره کردن ناخن در منزل

آمبره ناخن با استفاده از اسفنج یکی از روش‌های محبوب برای آرایش ناخن در خانه است. برای این کار ابتدا لاک پایه را به صورت یکنواخت روی ناخن‌ها بزنید و صبر کنید تا کاملاً خشک شود. دو رنگ از لاک با تناژ مشابه را انتخاب کرده و با اسفنج آغشته کنید. اسفنج را به صورت ضربه‌ای روی ناخن بزنید. بعد از اینکه لاک‌ها خشک شدند، کار را با استفاده از تاپ شاین به پایان برسانید.

انواع طرح ناخن آمبره

طرح های آمبره ناخن بسیار متنوع هستند و  با استفاده از رنگ‌های مختلفی انجام می‌شوند. آمبره با اسفنج، آمبره با قلم، آمبره ژله ای و آمبره معکوس جزو بهترین مدل‌ها و طرح‌ها هستند که روی ناخن‌ها قابل‌اجرا می‌باشند. در ادامه انواع مختلف از این روش را بیان می‌کنیم.

آمبره با دو رنگ

آمبره دورنگ یکی از محبوب‌ترین و زیباترین طرح‌های ناخن است که به‌سادگی و می‌تواند ناخن‌ها را جذاب‌تر کند. برای این کار باید از یک لاک پایه برای ایجاد پایه‌ای یکنواخت برای طرح ناخن استفاده کنید. سپس دو رنگ متناسب با هم را انتخاب کرده و به کمک برس لاک یا اسفنج لاک را روی ناخن بزنید. طبق مراحل بالا که توضیح داده شد رنگ تیره را در پایین ناخن و رنگ روشن را در قسمت بالای ناخن بزنید. پس از اتمام کار و برای تثبیت لاک از تاپ شاین استفاده کنید.

 

مدل ناخن با طرح آمبره

آمبره با چند رنگ

آمبره چند رنگ یک گزینه جذاب و زیبا برای تزیین ناخن‌های شما است. این نوع طراحی امکان ایجاد ترکیب متنوعی از رنگ‌ها را فراهم می‌کند. برای انجام این طرح از چندرنگ لاک استفاده می‌شود. برای شروع لاک پایه را روی ناخن‌ها بزنید و صبر کنید تا خشک شود. یکی از رنگ‌ها را روی اسفنج بزنید و به‌دقت روی ناخن بمالید. سپس با استفاده از برس یا اسفنج، مرز بین رنگ‌ها را به‌آرامی ترکیب کنید. به ترتیب دیگر رنگ‌ها را اضافه کرده و کار را به اتمام برسانید. در پایان نیز با استفاده از تاپ شاین، طرح را ثابت کرده و ناخن‌ها را براق کنید.

 

مدل ناخن با طرح آمبره

آمبره مات

این مدل یکی از جذاب‌ترین طرح‌ها برای ناخن است. این نوع طراحی باعث ایجاد یک ظاهر مات و خاص روی ناخن‌ها می‌شود. برای شروع لاک پایه را روی ناخن‌ها بزنید و صبر کنید تا خشک شود. سپس یکی از رنگ‌ها را روی اسفنج بزنید و به‌دقت روی ناخن بمالید. در ادامه با استفاده از برس یا اسفنج، مرز بین رنگ‌ها را به‌آرامی ترکیب کنید. در آخر برای ثابت‌شدن طرح از یک تاپ شاین استفاده کنید.

جدیدترین مدل های آمبره ناخن

علاوه بر مدل‌ها و طرح‌هایی که در بالا گفته شد چندین مدل آمبره دیگر نیز وجود دارد که روی ناخن‌ها اجرا می‌شود. در ادامه این مدل‌ها را نیز بررسی می‌کنیم.

ناخن آمبره بادامی

این طرح نیز جزو مدل‌های جذاب و شیک برای ناخن است. برای این کار لاک پایه را روی ناخن‌ها بزنید و صبر کنید تا خشک شود. سپس لایه‌ای از لاک رنگ تیره را روی اسفنج یا برس بزنید و به‌دقت روی ناخن بمالید. بعد از رنگ روشن‌تر را روی قسمت‌های بالایی ناخن بزنید و مرز بین دو رنگ را به‌آرامی محو کنید. با استفاده از تاپ شاین می‌توانید رنگ‌ها را تثبیت کرده و ناخن‌ها را براق کنید.

احتمالا بپسندید: تیپ عید امسال: با این نکات ساده میان همه می درخشی!

مدل ناخن با طرح آمبره

ناخن آمبره آبی صورتی

استفاده از ترکیب رنگ صورتی و آبی جلوه خاصی به ناخن‌های شما می‌دهد. برای شروع پس از زدن لاک پایه، لایه‌ای از لاک آبی راروی اسفنج یا برس بزنید و به‌دقت روی ناخن بمالید. سپس مرز بین رنگ آبی و رنگ صورتی را با اسفنج یا برس به طور ملایم محو کنید. در آخر از تاپ شاین برای تثبیت و براق کردن ناخن کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید: ۷ ترند آرایشی سال ۱۴۰۳ که با آن‌ها جذاب‌تر می‌شوید!

مدل ناخن با طرح آمبره

ناخن آمبره فرنچ

ناخن آمبره فرنچ یک طرح کلاسیک و شیک است که خواهان زیادی دارد. این طرح جلوه‌ای بسیار زیبا و خاص به ناخن‌های شما می‌دهد. برای اجرای این طرح پس از زدن لاک پایه یک لایه از لاک رنگی دلخواه خود به ناخن بزنید و صبر کنید تا خشک شود. بعد لبه ناخن را با لاک سفید بپوشانید یا از چسب ناخن برای ایجاد خطوط دقیق استفاده کنید. پس از ایجاد طرح فرنچ بر قسمت بالای ناخن با استفاده از تاپ شاین کار را به پایان برسانید.

 

مدل ناخن با طرح آمبره

 

 

 

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: رنگ های جوان کننده: این ۵ رنگ لباس شما را جوان تر و شاداب تر نشان می دهد!

احتمالا بخوانید: ریمل زدن مژه های کوتاه و کم پشت با چند تکنیک ساده + عکس

بیشتر بخوانید: تقویت و رشد موهای نازک به سبک هندی ها!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا