;
تفریح و سرگرمی

هوش خود را با پیدا کردن مجموع ارزش عددی میوه ها ارزیابی کن!

تست هوش ارزش عددی میوه ها: این پازل ریاضی یکی از تست های هوش است که برای تست و سنجش مهارت های شما طراحی شده است. این یک روش جالب برای اطمینان از داشتن سطح مناسب IQ است. با مجله خبری چشمک و تست هوش ارزش عددی میوه ها همراه شوید. چالش ریاضی امروز یک آزمون سرگرم کننده و محرک برای همه است. این آزمون عالی برای هر کسی است که به دنبال چالش تصویری است.

این معمای ریاضی منطق و مهارت های ریاضی شما را مورد آزمایش قرار می دهد. این معما چندین معادله را به شکل سیب، موز و گلابی به شما ارائه می دهد. وظیفه شما پیدا کردن مجموع ارزش عددی این میوه ها در معادله آخر است. ساده است، برای حل این چالش ابتدا باید ارزش هر میوه را پیدا کنید. در واقع، مجموع نهایی میوه ها نشان دهنده نتیجه نهایی پازل است. برای انجام این کار 10 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل بز خری کردن!

تست هوش ارزش عددی میوه ها

در تست هوش مقادیر عددی میوه ها یا معادله ریاضی تصویری میوه زیر با توجه به معادلات بالا، باید از اعداد داده شده برای تعیین مقادیر عددی سیب، گلابی و موز استفاده کنید. این چالش در سطح متوسط است، بنابراین برای حل آن نیاز به مشاهده کامل و تفکر منطقی دارد. برای حل آخرین معادله، آموزش ذهن منطقی ضروری است. این امر ضروری است زیرا معادله مستلزم سطح معینی از استدلال ریاضی است که تنها با تمرین می توان به آن دست یافت.

آموزش مغز به شما کمک می کند انتقادی فکر کنید و راه حل های مختلف برای یک مشکل را تجزیه و تحلیل کنید. همچنین توانایی شما را برای تصمیم گیری سریع و تمرکز در موقعیت های دشوار توسعه می دهد. علاوه بر این، آموزش ذهن منطقی شما مهارت های شناختی شما را افزایش می دهد و به شما کمک می کند تا الگوها و روابط بین حقایق و ارقام را که مهارت های ضروری برای حل معادلات پیچیده هستند را شناسایی کنید. قدرت ذهن و توانایی ریاضیات شما برای حل آخرین معادله ضروری است. به تصویر تست هوش ارزش عددی میوه ها نگاه کرده و مقادیر عددی میوه ها را بدست آورید.

شاید بپسندید: یکی از سایه ها را در این تصویر انتخاب کن تا بهت بگم چه جور آدمی هستی!

تست هوش ارزش عددی میوه ها

شاید بپسندید: در کمتز از 10 ثانیه مجموع عددی میوه ها را در معادله آخر پیدا کن!

.

.

.

 

شاید بپسندید:  اگه 3 تا تفاوت تصویر دو بز شاخدار را پیدا کنی، خیلی دقیق و تیزی!

.

.

.

.

شاید بپسنددید: تست روان شناسی: ویژگی اصلی شخصیتی ات چیه!؟

پاسخ تست هوش ارزش عددی میوه ها

آیا توانستید مجموع نهایی میوه ها را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید؟ تبریک می گویم! مهارت های ریاضی شما واقعاً عالی است. اگر موفق به یافتن مجموع نهایی نشدید، نحوه انجام آن را به شما نشان خواهیم داد.

شاید بپسندید: با دلیل منطقی بگو کدوم زوج ساده زیست هستند!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: آن کدام میوه است که در اسمش یکی از اجزای چهره پنهان شده‌است!؟

خط اول: یک سیب + یک سیب + یک سیب = 18. بنابراین، برای پیدا کردن ارزش یک سیب، 18 را بر 3 تقسیم کنید. بنابراین مقدار یک سیب 6 است.

خط دوم: یک سیب + موز + موز = 14. برای پیدا کردن ارزش موزها و سیب عدد 14 را از 6 کسر کنید. 8 می شود که ارزش موزها 4 می شود. یعنی ارزش هر موز 1 با توجه به اینکه دسته موزها 4 عدد است.

خط سوم: موز – یک گلابی = 2. ارزش دسته موزها 4 بود. یعنی هر موز 1. اگر 4 موز را از 2 کم کنیم، ارزش گلابی 2 می شود.

خط چهارم: یک گلابی + یک سیب + 3 عدد موز =؟ می دانیم که ارزش گلابی 2، ارزش سیب 6 و ارزش موز 3 است. در اینجا باید هر میوه را با مقدار مربوطه خود جایگزین کنید تا 2 + 6 + 4 = 11 به دست آورید. اگر با دقت نگاه کنید، متوجه شکافی خواهید شد. در معادلات قبلی، 4 عدد موز وجود داشت، اما در اینجا تنها سه عدد وجود دارد، بنابراین پاسخ واقعی این است: 2 + 6 + 3 = 11. نتیجه نهایی 11 است.

شاید بپسندید: کدومیکی سایه زنبور تصویره !؟ | فقط باهوشا تشخیص میدن!

پاسخ تست هوش ارزش عددی میوه ها

امیدوارم از تست هوش ارزش عددی میوه ها استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: فقط کسی مثل شرلوک هلمز میتونه تو یه نگاه گارسون اصلی رو پیدا کنه!

 

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:هند رفتی و زولبیای خوشرنگ دیدی، نخور | میخوای بدونی چرا، این فیلم رو ببین!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: کسی که از زمان گذشته به زمان حال آمده است را شناسایی کن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: حکایت زن زیبا و قاضی هوس باز!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: مثل هرکول پوآرو باهوش باشی خیلی راحت کودک ربا را شناسایی می کنی!

 

 

شاید بپسندید

تمرکزت را به چالش بکش: آیا می‌توانید 3 تفاوت تصویر گربه دانش آموز را پیدا کنید!؟

همسر مایکل کدوم یکی از این دو خانم عصبانی است!؟

چیستان: کدام گیاه است که یک حیوان درون نامش پنهان شده‌است!؟

با پیدا کردن عدد بعدی تصویر، اثبات کن که نابغه ای!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + هفت =

دکمه بازگشت به بالا