;
دنیای مد

برطرف کردن چین و چروک اطراف لب با این روش خانگی

درمان چروک دور لب: جوانسازی دور لب با افزایش سن و از دست دادن کلاژن پوست و کاهش فعالیت آن‌ها ضرورت پیدا می‌کند. یکی از مشکلات زیبایی رایج در سنین بالاتر، ایجاد خطوط چین و چروک اطراف لب ها ست. با این مطلب دنیای مد همراه باشید.

بیشتر بخوانید: با کمک این ماسک های طبیعی، چین و چروک صورت را رفع کنید+نحوه تهیه و مصرف

چین و چروک اطراف لب

بروز چین و چروک اطراف لب مانند چین و چروک اطراف چشم امری عادی است. اگرچه نمی توان با روند پیری مقابله کرد اما با استفاده از راه های درمانی خوب خانگی می توانید با تقویت پوست اطراف لب ها مانع از بروز چین و چروک شوید.

علت چروک شدن دور لب

* به گزارش «MSN»، لبخند مکرر باعث فعال شدن عضلات صورت می شود و در نتیجه چین و چروک و خط های اطراف دهان کاهش پیدا می کند.
درمان چروک دور لب

جوانسازی و رفع چین و چروک دور لب

*سفیده تخم مرغ که سرشار از ویتامین و پروتئین است، پوست را سفت می کند. بنابراین هر چند بار سفیده تخم مرغ را روی خط ها بمالید و پس از خشک شدن بشویید. * افزودن سبزی های برگ دار و مرکبات سرشار از آنتی اکسیدان در کاهش چین و چروک موثر است. * استفاده منظم از روغن کرچک غیرمعطر مفید است.

*درمان چروک دور لب، انجام دادن ورزش های لب مانند درآوردن زبان، حرکت دادن لب ها به سمت چپ و راست صورت و تکرار کردن حروف صدادار برای پیشگیری و درمان چین و چروک دور دهان موثر است.

درمان چین و چروک دور لب

*برای پیشگیری از خشکی پوست که به چین و چروک منجر می شود، مصرف آب را بالا ببرید. *مخلوطی از پوره موز و کمی عسل را روی خط ها بمالید و پس از چند دقیقه بشویید. موز سبب جوان سازی پوست می شود و عسل خاصیت دارویی فراوانی دارد. *به هنگام قرار گرفتن در معرض نور خورشید از کرم ضد آفتاب مناسب استفاده کنید.

دود سیگار رادیکال های آزاد زیادی تولید می کند که به چین و چروک زود رس منجر می شود. بنابراین سیگار را ترک و مصرف نوشیدنی های حاوی کافئین را محدود کنید.

بیشتر بخوانید: با این روغن گیاهی، چین و چروک صورت را از بین برده و پوستی صاف داشته باشید+نحوه مصرف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا