;
تفریح و سرگرمی

اگر شیر کوهی در کمین گوزن را پیدا کنید،قدرت دیدت مثل عقابه!

از یک گوزن در حال چریدن در اطراف یک رودخانه در پناهگاه ملی حیات وحش ریو مورا در نیومکزیکو، ایالات متحده عکس گرفته شده است. جایی در پشت سر این گوزن، یک شکارچی پنهان شده است؛ یک شیر کوهی که منتظر فرصت عالی برای حمله است. به نظر می رسد که گوزن از حضور  شکارچی بی خبر است، با توجه به استتار باورنکردنی این شیر کوهی بزرگ این مسئله طبیعی است. مجله خبری چشمک هر روز با جدیدترین پازل ها و تست ها با شماست.در تست قدرت بینایی با شیر کوهی اگر بتوانید در کمتر از 10 ثانیه شیر کوهی کمین کرده را شناسایی کنید، دارای قدرت بینایی، دقت و تمرکز عالی هستید. با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون ذهن: چه چیز غیر عادی در تصویر می بینید؟

تست قدرت بینایی با شیر کوهی

عکس گوزن و شیر کوهی اخیرا توسط پناهگاه ملی حیات وحش ریو مورا در فیس بوک به اشتراک گذاشته شده است. این عکس که در اکتبر 2019 گرفته شده است، توسط یک دوربین حرفه ای به عنوان بخشی از یک پروژه نظارتی از حیات وحش طبیعی این منطقه گرفته شده است.پناهگاه ملی حیات وحش ریو مورا در حساب فیس بوک از مردم خواسته تا این گربه بزرگ را جستجو کنند. در متن آمده است:«امروز لحظه ای به جستجوی شیر کوهی پنهان که این گوزن را تعقیب می کند، اختصاص دهید.»

این معمای شگفت انگیز هزاران «لایک» و نظر جمع آوری کرده است. همچنین راه خود را به دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند ردیت و توییتر باز کرده است، جایی که بسیاری تلاش کردند تا شیر کوهی را پیدا کنند. اما در بیشتر موارد، عده کمی توانستند این شیر را پیدا کنند. آیا شما می توانید این شیر را در 10 ثانیه شناسایی کنید؟

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: چه عددی در این تصاویر مخفی شده است؟

تست قدرت بینایی با شیر کوهی

برایتان جالب خواهد بود: تست هوش عدد 9: 9 را در بین انبوه عددها بیابید!

 

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی با شیر کوهی

احتمالا توانسته باشید این حیوان شکارچی را پیدا کرده باشید. به شما تبریک می گوئیم.  قدرت دید شما به اندازه یک عقاب قوی است. اگر هم پیدا نکرده باشید نگران نباشید. ما در مجله خبر چشمک پاسخ را ارائه کرده ایم. شما با انجام منظم بازی های فکری می توانید قدرت تمرکز و دقت خود را افزایش دهید.

شاید بپسندید: تست شخصیت شناسی: درونگرا هستید یا برونگرا!

تست قدرت بینایی

برایتان جالب خواهد بود: اگر بتوانید کلاه را پیدا کنید، ثابت می کنید که ذهنی درخشان دارید

شیرهای کوهی که با نام‌های کوگار، پوما و پلنگ نیز شناخته می‌شوند، بومی قاره آمریکا هستند. چقدر طول کشید تا شیر کوهی را در این عکس پیدا کنید؟ با استفاده از بخش نظرات مجله خبری چشمک به ما اطلاع دهید.

کوگار یا شیر کوهی

این شکارچی قدرتمند بومی قاره آمریکا است و آنچنان که در بالا اشاره شد به عنوان پلنگ، پوما، شیر کوهی و کاتامون نیز شناخته می‌شود. این گربه بزرگ با نام های متعدد در بسیاری از زیستگاه ها، از باتلاق های فلوریدا گرفته تا جنگل های کانادا، نیز یافت می شود. این حیواناتدوست دارند گوزن ها را شکار کنند، اگرچه حیوانات کوچک تری مانند کایوت، جوجه تیغی و راکون را نیز می خورند.

شاید بپسندید:از هر 100 نفر تنها یک نفر می تواند شتر پنهان شده در تصویر سه بعدی را پیدا کند!

تست قدرت بینایی با شیر کوهی

آنها معمولاً در شب یا در ساعات درخشان سحر و غروب شکار می کنند. این شکارچی ترکیبی از پنهان کاری و قدرت را به کار می‌گیرند و شکار خود را تعقیب می‌کنند تا زمانی که فرصتی برای هجوم بیاید، سپس با دندان های تیز و مرگبار خود به پشت گردن طعمه می‌رود. آنها لاشه های بزرگ را پنهان می کنند و چندین روز از آنها تغذیه می کنند.

کوگار یا شیر کوهی

شاید برایتان جالب باشد: چه کسی بیشترین وزن را در این پازل تصویری حمل می کند؟

یک چالش تصویری چیست؟

چالش تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. چالش های تصویری اگر چه به منظور سرگرم کردن مردم ایجاد شده است، اما می تواند در نهایت فعالیت های مغز را افزایش داده و به توسعه توانائیهای شناختی افراد کمک کنند.

شاید بپسندید: آیا می توانید در کمتر از 3 ثانیه قارچ را بین عروس های دریایی پیدا کنید؟

اهمیت پرداختن به این تست ها

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

آیا این چالش تصویری را دوست داشتید؟ شاید برای شما خیلی راحت بود؟امیدوارم از تست قدرت بینایی و آزمون ذهن امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. من بنظرم اون کسی که این تست بینایی رو درست کرده فکر کنم خودش هم نتونه اون حیوون درنده رو پیدا کنه

  2. عکسی که واسه پیدا کردن شیرکوهی گزاشتید واقعا بی کیفیته و شیر داخلش بسیار تاره اما عکسی که شیر داخلش مشخص شده با کیفیت و واضح‌تراز عکس اولیست. برای همین نشد پیداش کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا