;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت مغز: چهره های مخفی زن را در تصویر پیدا کنید!؟

تست تصویری مغز جزئی بین: تصاویر توهم نوری امروزه به ابزار خوبی برای روانشناسان تبدیل شده اند. آنان با کمک این تصاویر تلاش دارند تا ابعاد شخصیتی افراد را بهتر مورد شناسایی قرار دهند. نمونه ای از تصاویری که روان شناسان بسیار مورد استفاده قرار دادند را در مطلب امروز مورد بررسی قرار می دهیم. در تست مغز جزئی بین شما باید تشخیص دهید که اساساً در تصویر موجود چند زن پنهان شده است؟ آیا برای انجام این تست آماده هستید؟ در این تصویر چند زن پنهان شده است. با مجله خبری چشمک و تست تصویری مغز جزئی بین همراه باشید.

 توهمات نوری مانند این تصویر در فضای آنلاین محبوب هستند، به ویژه توهماتی که ادعا می کنند چیزی در مورد شخصیت یا ویژگی های شخصیتی به بینندگان ارائه می دهند. گفته می‌شود که این تصاویر و نمونه های مشابه آن، برداشتی از پردازش ذهنی ارائه می‌دهد که تجربه ما از جهان قابل مشاهده مان است

برخی از توهمات نوری به سطح ادراکات و برداشت افراد از پدیده ها بستگی دارد و همه آنها را به یک شکل نمی بینند. به این ترتیب در این عکس، چهار زن حضور داشت. اما فقط افراد بیش از حد جزئی بین می توانند همه آنها را در 15 ثانیه پیدا کنند. اکثر مردم به راحتی تمام چهار نفر را در عکس نمی بینند. مخصوصاً اولین باری که می بینند.

اینکه بتوانید هر چهار زن را در عکس پیدا کنید یک شاهکار واقعا شگفت انگیز است. هنگامی که آن را جستجو می کنید به شما هیجان می دهد. وقتی واقعاً همه آنها را پیدا می کنید باعث می شود احساس پیروزی کنید. افرادی که می توانند هر چهار زن را در عکس پیدا کنند بسیار جزئی بین هستند و می توانند جزئی ترین چیزها را در یک زمینه درک کنند.

شاید بپسندید: حکایت جالب و شنیدنی بلدرچین و کشاورز!

تست تصویری مغز جزئی بین

انجام این تست و ضریب سختی آن باعث شده است که روانشناسان معتقد باشند که تنها افراد جزئی بین که دارای دقت و تمرکز بالا هستند بتوانند تمام زنان موجود در این عکس را مورد شناسایی قرار دهند. آیا تا به حال به این مسئله فکر کرده اید که می توانید بر روی جزئیات یک مسئله به درستی فکر کنید. این تست برای شما یک فرصت ایجاد می کند که این موضوع را شناسایی کنید. در این عکس چندین زن حضور دارد که ما فعلا تعداد آن را مشخص نمی کنیم. اگر شما جزئی نگر باشد حتما همه را در کمتر از 15 ثانیه شناسایی می کنید.

تصویر چشمان شما را فریب نمی دهد، بیش از یک زن در این تصویر وجود دارد. اولگ شوپلیاک مبدع این تصویر، یک هنرمند اوکراینی است که در توهمات نوری از جمله رازهای پرتره تخیلی به نام تصاویر پنهان تخصص دارد. این قطعه سورئالیسم شوپلیاک در سال ۲۰۱۳ ساخته شد. در نگاه اول به نظر می رسد که زنی در حال صحبت با تلفن است. خوب بقیه زنان را پیدا کنید.

شاید بپسندید:تفاوت های تصویر پیرمرد در 10 ثانیه پیدا کنید!

تست تصویری مغز جزئی بین

شاید بپسندید: با پیدا کردن ارزش عددی میوه ها معادله آخر را حل کن!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: داستان جالب و شنیدنی هر که بد کند به خود کند!

 

 

 

.

بیشتر بخوانید: بگو دستات رو چگونه قلاب می کنی تا بگم چه جور آدمی هستی!؟

پاسخ تست تصویری مغز جزئی بین

اگر هنوز نتوانستید همه زنان را تشخیص دهید بهتر است به پاسخ مراجعه کنید. خوب به همان تصویر اصلی دقت کنید.

احتمالا بخوانید: تست هوش: اگر 5+5=35 باشد و 4+4=25 باشد 3+3 +؟ چند می شود؟

.

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: حکایت شنیدنی زنان بیشتر مکارند یا مردان!

آیا شما 4 چهره را دیده اید؟ تبریک می گویم ! اگر نه، در اینجا پاسخ ها وجود دارد. 4 زن در تصویر وجود دارد.

شاید بپسندید: حکایت چهل دروغ: چوپانی که با 40 دروغ داماد پادشاه شد!

تست تصویری مغز

وقتی به دست زن که نزدیک گونه اش قرار دارد، نگاه کنید، متوجه زنی دیگر روی کف دست او می شوید. پس این چهره دومین زن بود.

شاید بپسندید: اگر حیواناتی که در تصویر کوهنورد مخفی اند را پیدا کنید، چشم هاتون مثل عقاب تیزه!

تست تصویری مغز جزئی بین

پیدا کردن زن سوم کمی مشکل است. وقتی به زن کوچک روی بازو نگاه می کنید، ممکن است شکل بینی، چشم ها و یک جفت لب را ببینید. زن سوم از نمای کناری دیده می شود و در ابتدا تشخیص آن کمی سخت می شود.

تست تصویری مغز جزئی بین

پیدا کردن زن چهارم بسیار آسان است. متوجه خواهید شد که روی شکم اولین زن یک جفت لب است و کل تصویر یک زن است.

تست تصویری مغز جزئی بین

امیدوارم از تست تصویری مغز جزئی بین استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

بیشتر بخوانید: حکایت شاهزاده و دختر ابراهیم کش از داستان های کهن فارسی+ بخش دوم

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:چشمات مثل شاهین باشه میتونی 3 تفاوت تصویر سگ بامزه را پیدا کنی!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

فقط افراد تیزبین 3 چهره پنهان شده تصویر را پیدا می کنند!

داستان ابن سیرین و زن هوس باز

در یک نگاه معادله 5+6=0 را اصلاح کنید | خیلی ها موفق نشدند!

تست هوش: کدام لیوان زودتر پر می شود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − هشت =

دکمه بازگشت به بالا