;
تفریح و سرگرمی

آزمون چگونه فرار خواهند کرد؟|فقط باهوشا میتونن راه حل برای نجات افراد گرفتار در قفس پیدا کنند!

آزمون چگونه فرار خواهند کرد : این آزمون از جمله ازمون هایی است که واقعا هوش بالا و نکته سنجی عالی نیاز دارد تا رمزگشایی شود. ایا شما جرات دارید در این ازمون شرکت کنید؟ اگر به دنبال راهی برای نشان دادن مهارت های کارآگاهی خود هستید، در جای درستی قرار گرفته اید و با کمک آزمون چگونه فرار خواهند کرد می توانید به توانایی هوشی خود پی ببرید.  تعداد کمی توانستند در این معمای تصویری برنده شوند. با مجله خبری چشمک و آزمون چگونه فرار خواهند کرد همراه شوید.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی گرگ میان گوسفندان: گرگ ناقلایی رو که خودشو بین گوسفندا پنهون کرده پیدا کنید!

امروز شما این فرصت را دارید که مهارتها و توانائیهای شناختی خود را به نمایش بگذارید. شما اگر بتوانید بر این چالش تصویری شگفت انگیز غلبه کنید، دارای بینایی، دقت و تمرکز بسیار عالی هستید. اما ناگفته نماند که برای انجام این چالش تصویری تنها 7 ثانیه وقت دارید. لذا برای انجام این چالش، لازم است ثانیه شمار را آماده کنید.

شاید بپسندید: اگه فکر می کنی چشات قویه، 3 تفاوت میان دو تصویر این سگ زبل رو پیدا کن!| اکثراً موفق نمی شن!

آزمون چگونه فرار خواهند کرد

در تصویر زیر سه شخصیت اصلی وجود دارد که در زندان یا یک قفس در میان دریا و در یک جزیره کوچک محبوس شده‌اند. راه خروج از قفس از بالاست. در قفس اول از سمت چپ بر روی درب خروجی، یخ و دومی اب جوش قرار داده شده است و درب سومی قفل شده است. کلید قفل قفس اولی از سمت راست درون قفس اولی از سمت چپ قرار داده شده است.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی زوج فقیر: اگه فکر می کنی باهوش تو یه نگاه بگو کدوم زوج فقیرند!؟

اکنون وظیفه شما این است که بفهمید بهترین راه برای نجات انها چیست؟ آیا می توانید آن را در کمتر از 7 ثانیه انجام دهید؟ زمان شما محدود است و فرصت های شما برای موفقیت کم است، بنابراین باید بسیار تحلیلگر باشید تا بتوانید قبل از اینکه تاج “متخصص” را از دست بدهید، پاسخ را بیابید.

همان طور که اشاره شد برای پیچیده تر کردن این چالش بصری، شما فقط 7 ثانیه فرصت خواهید داشت، می دانیم که زمان بسیار کوتاه است، اما تنها از این طریق می توانید سطح توانایی شناختی خود را شناسایی کنید. اگر آماده هستید با دقت به آزمون چگونه فرار خواهند کرد نگاه کنید.

شاید بپسندید: یه حیوون را انتخاب کن تا بزرگترین قدرت ات تو زندگی را بشناسی!| از نتیجه شگفت زده خواهید شد!

آزمون چگونه فرار خواهند کرد

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی نمایشگاه نقاشی: به نظر شما این آثار متعلق به کدومیک از این هنرمندان است؟

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی خون آشام فقیر: با توجه به نشانه ها بگوئید کدام خون آشام فقیرتر است؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید:اگه باهوشی سریع بگو که کدوم یکی از این خانم خوشکلا، نامزد این آقاست!

پاسخ آزمون چگونه فرار خواهند کرد

آیا شما هنوز به دنبال پیدا کردن هستید؟ اگر پاسخ را پیدا نکردید، اشکالی ندارد. شما به هدف اصلی این آزمون ها رسیده اید، یعنی دقت و تمرکز فراوان که می تواند مغز شما را مجبور به فعالیت کند. شما به صورت هر چند کوتاه ذهن و مغز خود را ورزش داده اید. می توانید بیشتر تمرکز و دقت کنید. 5 ثانیه دیگر فرصت دارید.

احتمالاً بپسندید: قابل توجه چشم عقابی ها: فقط تیزبین ها تو 5 ثانیه 7 تا اختلاف بین دو تصویر را پیدا می کنند!

 

 

 

 

احتمالاً بپسندید: حکایت دشمنی گرگ و سگ و گربه و موش از سری داستان های کشور لتونی!

.

.

.

احتمالاً بپسندید: هوش کارآگاهی ات رو فعال کن و سریع بگو که کدوم یکی از افراد فروشگاه، متهم تحت تعقیبه!؟

پاسخ آزمون چگونه فرار خواهند کرد:  اگر با دقت تصویر را بررسی کنید متوجه خواهید شد که هر سه در روز روشن و آفتابی گرفتار این زندان هستند.  به دلیل نوع لباس پوشیدنشان، روز سردی نیست و تابیدن افتاب به معنای گرم بودن محیط است. بنابراین، منطقی است که بپذیرم  یخ روی قفس به زودی آب خواهد شد. هنگامی که یخ آب می شود، پل می تواند از طریق شکاف قفس فرار کند و کلید را با خود بردارد.

آیا بخاری آب جوش قفس دوم را می بینید. به این ترتیب به نظر می رسد اب قفس دوم هم به زودی تبخیر و یا سرد خواهد شد. لذا فرد دوم هم می تواند به راحتی از قفس خارج شود. حالا این دو می توانند کلید را برداشته و قفل قفس اولی را باز کنند. زیرا یکی از آنها کلید دارد و به این ترتیب سه زندانی آزاد می شوند.

شاید بپسندید: حکایت فقیر پرخور و هیزم فروش از سری داستان های حکمت آمیز مثنوی معنوی

پاسخ چگونه فرار خواهند کرد

احتمالاً بپسندید: فکر می کنی جذابی!؟| یکی از گل ها را در تست شخصیت جذابیت انتخاب کن تا بفهمی!.

امیدوارم از آزمون چگونه فرار خواهند کرد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید:اگه قدرت تمرکزت بالا باشه تو یه نگاه، ماری که میون زرافه هاست رو شناسایی کن!

 

 

 

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

احتمالاً بپسندید: کسی که با شما ازدواج می کنه، خوشبخت میشه!؟| یه دسته گل را انتخاب کن تا جوابش رو بفهمی!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: معمای شناسایی خون آشام در منزل: اگه باهوشی، بگو که خون آشام واقعی تصویر چه کسی است!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

حکایت راه و بیراه از جمله داستان های پندآموز و آموزنده ادب فارسی!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید:  چشات قویه، پس ببین کدوم سیب گازخورده با بقیه فرق داره!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: تو آزمون شناسایی فرد دروغگو اداره، کدومیکی داره دروغ میگه، خانم رئیس یا کارمند!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: تست شخصیت براساس انتخاب فنجان: یه فنجون را انتخاب کن تا بفهمی که چقدر جاه طلب هستی!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: کسی که تیزبینی‌اش شبیه هرکول پوارو باشه، در یک نگاه کسی که چاقو طلایی را برداشته پیدا می کنه!

چالش تصویری چیست؟

چالش تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. اما همگی برای افزایش دادن فعالیت های مغزی مفید هستند.

احتمالاً بپسندید:اگه میخای بفهمی چه اندازه سخاوتمند و لاکچری هستی، بگو تو نگاه اول تو تصویر چی دیدی!؟

برایتان جالب خواهد بود

اگه باهوش باشی سریع بگو کدومیکی از این سه نفر در ساعات آینده قرار عاشقانه دارد!؟

 تست بینایی؛ آیا می تونید چهره زن را تو این تصویر پیدا کنید؟

فقط هرکول پوآرو تو یه نگاه تونست مجرم تحت تعقیب را تو این تصویر شناسایی کنه!|خودتو امتحان کن!

اگر 12 اشتباه تصویر را پیدا کنی، دیگه یه لحظه صیر نکن، بخاطر اینکه چشم نخوری اسپند دود کن!

حکایت آن ناشنوا که به عیادت همسایه خود رفت | از مثنوی معنوی مولانا

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. ولی من کلا ی راه دیگه براش پیدا کردم ت همون پنج ثانیه اول😂
    جوابو ک دیدم هنگ کردم یلحظه
    راه حل من این بود ک پسر سمت چپ کلد رو طرف دختره پرتاب میکنه و دختره هم قفلو باز میکنه و قطعات یخ رو میندازه ت ابجوش و پسر سمت چپ هم ازاد میشه ب این ترتیب ابجوش هم سرد میشه و پسر وسطی هم میتونه بیاد بیرون 😄😁

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا