;
تفریح و سرگرمی

سوال هوش: عدد مناسب را به جای علامت سوال در جدول پیدا کنید!

سوال هوش ریاضی با پاسخ علامت سوال: جایگزین علامت سوال را در جدول پیدا کنید؟ با این چالش جدید، دنیای هیجان انگیز معماها و پازل های دیجیتال را کشف کنید. به دور از ساده بودن این معمای ریاضی، این سوال ریاضی با جایگزینی علامت سوال با عدد مناسب می تواند میزان هوش و تسلط شما به علم ریاضی را ارزیابی کند. به این ترتیب این تست، ضریب هوشی، منطق و مهارت های تفکر شما را تقویت می کند و مغز شما را مجبور به فعالیت های فکری می کند.

این آزمون به شما این امکان را می دهد که ذهن خود را تیز کنید و توانایی های حل مسئله خود را ثابت کنید. اگر احساس می کنید برای اثبات خود آماده هستید، در دیدن تصویر سوال هوش ریاضی با پاسخ علامت سوال تردید نکنید. در این چالش ریاضی، اصل سوال ساده است. باید عدد دقیقی را که جایگزین علامت سوال شود را در تصویر پیدا کنید. ماموریت شما رمزگشایی این معمای ریاضی در کمتر از 10 ثانیه است.

شاید بپسندید: با پیدا کردن اعداد 71 اثبات کنید که چشمانتان مثل عقاب تیزه!

سوال هوش ریاضی با پاسخ علامت سوال

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید. با مجله خبری چشمک و سوال هوش ریاضی با پاسخ علامت سوال همراه باشید.

شما به سادگی باید سوال هوش ریاضی با پاسخ علامت سوال را تشریح کنید و پیوند مشترک بین اعداد را مشخص کنید. برای این کار باید از حس منطقی و هوش خود استفاده کنید. اگر فکر می کنید آنچه را که برای رمزگشایی آزمون لازم است رادارید، از شما دعوت می کنیم که شمارش معکوس را شروع و به تصویر این سوال هوش ریاضی با پاسخ علامت سوال نگاه کنید. این نوع پازل ها بیش از بازی های سرگرم کننده، راهی برای تحریک مهارت های ذهنی و توانایی های حل مسئله شما دارند. همچنین به شما این امکان را می دهد که روی تمرکز خود کار کنید و چابکی ذهنی خود را اصلاح کنید.

شاید بپسندید: حکایتی جالب و شنیدنی از عبید زاکانی: خیاط دغل و شاگرد زرنگ!

سوال هوش ریاضی با پاسخ علامت سوال

شاید بپسندید: دانش ریاضی ات رو با پیدا کردن پاسخ عبارت 35÷5×(4 + 9)=؟ ارزیابی کن!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: باهوشا جواب بدن: مجموع عدد میمون، پرنده و زنبور چند می شود!؟

پاسخ سوال هوش ریاضی با پاسخ علامت سوال

همانطور که سعی می کنید راه حل این معماها را بیابید، چندین ناحیه از مغز شما به طور همزمان کار می کنند. آیا در طول 10 ثانیه توانستید عدد مناسب را پیدا کنید؟ آیا توانستید الگو برای شناسایی عدد مناسب را پیدا کنید؟

احتمالا بپسندید: تست هوش: اگر 1+4=10، 2+8=20 و 4+16=40 باشد 8+32=؟ چند می شود؟

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه چشمای عقابی داشته باشی در یک نگاه گلابی متفاوت را پیدا می کنی!

پاسخ سوال هوش ریاضی با پاسخ علامت سوال: در واقع، عددی که باید پیدا می کردید عدد 13 بود. در اینجا نحوه یافتن راه حل آمده است:

7 + 7 = 14 / 2 = 7

 و مجموع 3 و 4 می شود 7.

بنابراین ما همین کار را برای قسمت های دیگر انجام می دهیم

9+7= 16/2= 8

و مجموع 4 و 4 میی شود 8.

بنابراین برای آخرین شبکه خواهد بود:

13+9=22/2 = 11

و مجموع 8 و 3 می شود 11.

شاید بپسندید: اگر باهوشی بگو چه چیز عجیبی در این تصویر وجود دارد!؟

جواب سوال هوش ریاضی با پاسخ علامت سوال

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی اعداد 71 استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:اگر در نگاه اول اشتباه تصویر شترها را پیدا کنی، چشمات مثل عقاب تیزه!

برایتان جالب خواهد بود

حکایت کار خوبه خدا درستش کنه | داستان جالب گدای چاپلوس و گدای ساکت در محضر سلطان!

کی داره تو روز روشن مثل نقل و نبات دروغ میگه، آقاهه یا خانمه!؟

آزمون دقت ذهن: چهره مخفی را در تصویر مرد اسب سوار پیدا کنید!

چیستان: کدام حیوان آبزی است که قسمت دوم نامش نام یک ساز است!؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 15 =

دکمه بازگشت به بالا