;
تفریح و سرگرمی

کلمه Monkey را در 9 ثانیه در میان کلمات Donkey پیدا کنید!

آزمون تصویری شناسایی کلمه Monkey: آیا می توانید در کمتر از 8 ثانیه کلمه درست انگلیسی میمون را که Monkey می شود را در میان کلمات Donkey پیدا کنید؟ مهارت های تصویری خود را با این بازی فکری سرگرم کننده آزمایش کنید و ببینید چقدر سریع می توانید همه آنها را تشخیص دهید! خود را به چالش بکشید و ببینید که آیا می توانید ثانیه ها را شکست دهید یا خیر!؟

بازی امروز یک چالش تصویری است که در آن شما باید در کمتر از 8 ثانیه کلمه درست انگلیسی میمون  را در میان کلمات Donkey پیدا کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناسایی کلمه Monkey همراه باشید.

این نوع بازی در شبکه‌های اجتماعی مختلف در کشورهای مختلف محبوبیت زیادی پیدا کرده است! ما نیز در مجله خبری چشمک این نوع چالش ها را به طور مرتب منتشر می کنیم تا همه بتوانند کمی سرگرم شوند و مهارت های خود را آزمایش کنند. آیا فکر می کنید آنچه را که برای پیدا کردن کلمه Monkey پنهان در بین کلمات Donkey لازم است را دارید؟ چرا مهارت های تصویری خود را با آزمون تصویری شناسایی کلمه Monkey آزمایش نمی کنید؟

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: قدرت دیدتان رو با پیدا کردن عدد متفاوت ارزیابی کنید!

آزمون تصویری شناسایی کلمه Monkey

این بازی فکری بصری هیجان انگیز شما را به محدودیت های خود سوق می دهد و به شما کمک می کند تا بفهمید چقدر خوب می توانید تفاوت را تشخیص دهید. این یک راه سرگرم کننده برای به چالش کشیدن خود و شگفت زده شدن از نتیجه است. آزمایش مهارت های بصری شما می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. برای تکمیل آزمون تصویری شناسایی کلمه Monkey باید تمرکز و با دقت مشاهده کرد.

برای بررسی دقیق هر عدد و مقایسه آنها با اعداد دیگر مجموعه وقت بگذارید. همچنین باید به تصویر کلی نگاه کرد، زیرا ممکن است سرنخ هایی ارائه دهد. همچنین به جستجوی الگوها یا شباهت های بین اعدادی که ممکن است در نگاه اول قابل مشاهده نباشند کمک می کند. با تمرین و حوصله قادر به تکمیل این چالش بصری خواهید بود! مطمئن هستیم که شما می توانید آن را انجام دهید! همانطور که اشاره شد بازی‌های مشاهده‌ای در حال حاضر بسیار محبوب هستند، زیرا روشی سرگرم‌کننده و جذاب برای آزمایش و تیز کردن ذهن ارائه می‌دهند.

شاید بپسندید: تست دقت ذهن: تفاوت های دو تصویر خرس فانتزی را پیدا کنید!

آزمون تصویری شناسایی کلمه Monkey

شاید بپسندید: تست شخصیت: نحوه ایستادن، شخصیت واقعی شما را آشکار می کند!

.

.

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: آزمون تمرکز: حرف I را بین P ها در کمتر از 8 ثانیه پیدا کنید؟

پاسخ آزمون تصویری شناسایی کلمه Monkey

آیا کلمه Monkey را که در بین کلمات Donkey پنهان شده است را پیدا کرده اید؟

شاید بپسندید: با توجه اولویت محاسبه، مجموع عددی حیوانات را در عبارت آخر پیدا کنید!؟

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: اگر در یک نگاه سیب متفاوت را پیدا کنی، تمرکزت 20 هست!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی کلمه Monkey: وقت گذاشتن و داشتن یک رویکرد روشمند به شما کمک می کند تا هیچ چیز مهمی را از دست ندهید. با کمی تمرین و صبر، می توانید مهارت های مشاهده خود را در کمترین زمان ممکن تقویت کنید! تبریک می گوئیم! شما در کمتر از 8 ثانیه کلمه Monkey را در بین کلمات Donkey پیدا کردید!

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدامیکی داندانپزشک نیست!؟ | در یک نگاه متوجه بشی نابغه ای!

پاسخ آزمون شناسایی کلمه Monkey

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی کلمه Monkey استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

 احتمالاً بپسندید: کدامیکی زامبی است؟ | 80 درصد از مردم در این چالش تصویری شکست خوردند!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: حکایت تنبل ها و شاه عباس | ماجرای خنده دار تنبل خانه شاه عباس!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آزمون هوش: با دلیل بگو که کدومیکی از دخترا نوه پیرزنه!؟

 

 

شاید برایتان جالب باشد

 با پیدا کردن الگوی عبارت ها، پاسخ عبارت 8+5+1=؟؟ را بدست آورید؟

باهوشا بگن: کوله پشتی که داخلش چاقو هست، مال کدومیکی از دانش آموزاست!؟

اگر گربه ای که با بقیه فرق داره را در یک نگاه پیدا کنی، نابغه ای!

داستان چوپان راستگو | حکایت چوپان راستگویی که رفتار مردم او را به چوپان دروغگو تبدیل کرد!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا