;
تفریح و سرگرمی

تنها افراد باهوش در یک نگاه همسر واقعی این مرد را شناسایی می‌کنند!

آزمون شناسایی همسر واقعی : فضای مجازی مملو از سرگرمی های مختلف است. این سرگرمی بهترین گزینه برای اوقات فراغت هستند. اما چه خوب است که در کنار سرگرمی بتوانیم، توسعه و مهارت های فردی خود را نیز افزایش دهیم. بازی های فکری از این دست سرگرمی ها هستند که می توانند علاوه بر سرگرم کردن شما، در رشد توانائیهای شناختی شما موثر باشند.

در آزمون شناسایی همسر واقعی شما با یک سوال هوش روبرو هستید. پاسخ به این سوال هوش، نیازمند تمرکز و دقت شماست. شما باید بتوانید در یک نگاه همسر این مرد را شناسایی کنید. در واقع شما با شناسایی همسر واقعی این مرد به او کمک می کنید که همسرش را نجات دهد. یکی از زنان موجود در آکواریوم یک ربات است که از روی همسر این مرد که نامش مارک است ساخته شده است. زمان کمی دارید. زن ممکن است در 7 ثانیه دیگر دچار خفگی شود. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی همسر واقعی همراه باشید.

 

شاید بپسندید: آزمون شناسایی زندانی فراری: اگر باهوشی زندانی فراری را در 5 ثانیه شناسایی کن!

آزمون شناسایی همسر واقعی

سوالات و بازی های فکری ذهن افراد را از دغدغه های زندگی روزانه آزاد می کند. افراد را دقیق تر و مهارتهای شناختی آنها را افزایش می دهد. چگونه این مسئله ممکن است؟

آزمون شناسایی مرد خیانتکار: کدامیک از مردان تصویر به همسرش خیانت کرده است!؟

به باور محققان انجام مستمر بازهای فکری می تواند فعالیت های مغزی شما را افزایش دهد. چرا که شما نیازمند تمرکز و دقت کافی هستند. این سوال هوش بسیار ساده و در عین حال چالش برانگیز است. شما باید به دقت به تمام زوایای این تصویر نگاه کنید. یک نشانه کوچک می تواند به شما کمک کند تا این معمای تصویری را حل کنید.

پس با دقت تمام به تصویر زیر نگاه کنید. فقط یادتان باشد که زمان شما محدود است و هر چه زودتر باید به مرد تصویر آزمون شناسایی همسر واقعی کمک کنید تا همسرش را پیدا کند. مارک به کمک شما نیازمند است!

شاید بپسندید: 3 فرزند گدا کجا هستند؟| تیزبین‌ها این چالش را در 5 ثانیه شکست می‌دهند!

آزمون شناسایی همسر واقعی

 

شاید بپسندید: سوال هوش تصویری: چه کسی عروس نیست؟

.

.

.

.

.

برای شما جالب خواهد بود: این تصویر به شما خواهد گفت که آیا روح شما مهربان است یا خیر!

 

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست هوش مادربزرگ قاتل: کارآگاه ها بگویید قاتل کیست؟!

.

پاسخ آزمون شناسایی همسر واقعی

امیدوارم توانسته باشید این معمای تصویری را حل کرده باشید. اگر نتوانستید اشکالی ندارد. این فقط یک سوال هوش بود و قرار نیست فردی جان خود را از دست بدهد. پس می توانید بار دیگر به بالا برگشته و شانس خود را برای یافتن پاسخ امتحان کنید!

.

.

شاید برایتان جالب خواهد بود: سوال هوش مادربزرگ قلابی که خطرناک و فریبکار است:می توانید تشخیصش دهید؟!

.

.

مطمئن هستیم با توجه به تصویر و توضیحات ما شما به پاسخ رسیده اید. اگر هنوز به پاسخ نرسیده اید بهتر است به تصویر زیر و سپس توضیحات ما مراجعه کنید.

شاید بپسندید: یک تیزبین می‌تواند در 3 ثانیه گاو ماهی را در میان پولیب‌های مرجانی پیدا کند؟

پاسخ آزمون

شاید بپسندید: 6 شکل خانه: خانه رویایی خود را انتخاب کنید

 

اگر در توضیحات بالا دقت کرده باشید اسم مرد تصویر مارک است. این مسئله بر  روی لباس مارک نیز مشخص است. به زنان درون آکواریوم دقت کنید. بر روی بازوی زن درون آکواریم سمت چپ، حرف اول اسم مارک یعنی حرف Mخالکوبی شده است. پاسخ به همین سادگی بود.

این سوالات هوش قطعا می تواند دقت و ریزبینی شما را افزایش دهد و باعث می شود در بلند مدت به شدت جزئی نگر شوید.

 

شاید بپسندید: سوال هوش مادربزرگ خون آشام: کدامشان انسان عادی نیست؟!

رابطه میان بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

 

شاید برای شما جالب باشد: رقص ناگهانی زنان فرانسه و مردن بر اثر رقص زیاد:اختلال نادر و وحشتناک در سال 1518 م!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید برایتان جالب باشد: تیزبین‌ها: در میان ربات‌های هم شکل، همسر واقعی مرد را شناسایی کنید!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

 

آزمون شناسایی فرد دروغگو: اگر مهارت کارآگاهی داری در 5 ثانیه دروغگو را تشخیص بده!

آیا معماها برای مغز مفیدند؟

پازل ها برای تمرین مغز شما در نظر گرفته شده است. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و معماهای منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: با توجه به جزئیات کدام مرد به دلیل علاقه به شغل، جذب یک زن نمی شود؟

معماها ها با مغز چه می کنند؟

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

امیدوارم از آزمون شناسایی همسر واقعی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود: سه فیل در نقاشی سالوادور دالی پنهان شده که فقط نابغه ها آن را میبینند!

شاید برایتان جالب باشد:

آزمون شناسایی آدم ربا: تیزبین باشی،می‌توانی آدم‌ربا را در تصویر شناسایی کنی!

اگر در 5 ثانیه، اشتباه موجود در تصویر این دختر را پیدا کنی، نابغه ای!

قابل توجه باهوش‌ها:در سوال معمایی شناخت همسر، همسر واقعی مرد را شناسایی کن!؟

تنها یک چشم عقابی،پلنگ برفی مخفی این منظره کوهستانی را تشخیص می‌دهد!

کدام فرد تصویر تظاهر می‌کند ثروتمند است؟| میزان هوش خود را محک بزنید!

عکاسی حیات وحش: تصاویر زیبا از نوشیدن آب توسط شیر!

آزمون تمرکز با اشیا: با این 3 تصویر، جزئی نگری و دقت خود را محک بزنید!

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + بیست =

دکمه بازگشت به بالا