;
فیلم و سریال

سلفی یواشکی جالب ستاره سادات قطبی با منوچهر هادی + عکس

سلفی ستاره سادات قطبی: ستاره سادات قطبی بازیگر و مجری تلویزیون عکسی از خود در کنار منوچهر هادی منتشر کرد که سوژه شد و با حواشی بسیاری همراه بود. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشمک عکس یواشکی ستاره سادات قطبی از منوچهر هادی را مشاهده می‌کنید.

سلفی ستاره سادات قطبی

ستاره سادات قطبی که چندی پیش اعترافاتش درباره سقط جنین با واکنش‌های متفاوتی در فضای مجازی همراه بود، عکسی از خود و منوچهر هادی را در قالب استوری منتشر نمود. برخلاف حواشی ایجاد شده برای خانم بازیگر، گویا ارتباط منوچهر هادی با او مربوط به همکاری در یک اثر جدید است.

بیشتر بخوانید: متین عزیزپور بازیگر نقش عیسی سریال خواب و بیدار بعد از 23 سال+عکس و بیوگرافی

ستاره سادات قطبی درکنار منوچهر هادی

منوچهر هادی همسر سابق یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون بوده و تنها یک دختر به نام سوفیا دارد. او در صفحه خود عکس‌های زیادی را با دخترش منتشر کرده و علاقه زیادی به گذراندن وقت با سوفیا دارد. جنجال و دعوای منوچهر هادی و یکتا ناصر در اوایل سال 1403 مربوط به حضانت سوفیا بود، گویا این زوج مشهور دنیای هنر بالاخره و پس از رسانه ای کردن اختلافاتشان به توافق رسیده اند و فرزند مشترکشان گاهی کنار پدر و گاهی در منزل مادر حضور دارد.

سلفی ستاره سادات قطبی

مختصر بیوگرافی ستاره سادات قطبی

ستاره سادات قطبی، مجری تلویزیون، در تاریخ 3 اسفند 1365 در شهر نجف‌آباد به دنیا آمد. او در سال 1393 با شهرام شکیبا، مجری و گوینده تلویزیون، ازدواج کرد. این زوج دو فرزند پسر به نام‌های صدرا و حسین دارند. همچنین، خانم قطبی از ازدواج پیشین خود پسری به نام امیر علی و آقای شکیبا از ازدواج قبلیش پسری به نام علی دارند.

زندگی شخصی

خانم سادات قطبی در یکی از پست اینستاگرامی خود از همسر اولش و ازدواجش پرده برداشت و درباره علت طلاقش توضیح داد. او در پستی دیگر ادامه این ماجرا را بازگو کرد:

سلام به روی ماهتون بنده های خوب خدا . ۱۹ ساله بودم ازدواج کردم و ۲۷ سالگی جداشدم. اون موقع و الان دختران ۲۷ ساله هنوز مجرد بودند و هستند اما من هشت سال زندگی متاهلی رو تجربه کردم اما نتونستم ادامه بدم. اصلاشیرین نبود. هم مسیر نبودیم. تفکراتمون، اهدافمون همه متفاوت بود. دائم در جا میزدم و دور خودم میچرخیدم. خیلی سخت بود.

بیوگرافی ستاره قطبی

نمیشد و تمومش کردم قبل از اینکه با شهرام آشنا بشم گفته بودم همه ی مردها عین هم اند. فقط قیافه هاشون باهم فرق میکنه. اما ازدواجم با شهرام بهم ثابت کرد که اشتباه فکر میکردم. وقتی یه مَردکنارت باشه و تورو بفهمه، وقتی بشه سنگ صبورت، وقتی بفهمی اگه کم آوردی مَرد مهربونِ زندگیت تورو تنها نمیگذاره، حتی اگه همه ی آدم ها تورو رها کنند دنیا برات قشنگه چون کسی رو داری که به همه ی آدم ها و دنیا میارزه!

وی در سال ۱۳۹۳ با شهرام شکیبا مجری و نویسنده و استاد ادبیات ازدواج کرده و دارای یک پسر به نام صدرا می باشد‌ و از ازدواج اولش یک پسر به نام امیرعلی دارد که در پیج خود ابراز دلتنگی برای پسرش می کند.

او در مراسم صدرالدین شجره مجری و بازیگر ،او را استاد خود نامیده و با چشمانی اشکبار نوشت:

قصه ی امیر علی، قصه ی استاد صدرالدین، قصه ی زندگیم خیلی عجیب و پیچیده ست،

دارم مینویسمشون، قصمو یا بهتر بگم قصمونو قراره چاپش کنم، کاش استاد بود و میخوندش امشب شب تولد امیر علیِ و من ازش دورم،

استادم دیگه نیست دردل کنم باهاش. خدارحمتش کنه تا عمر دارم دعاش میکنم، تا عمر دارم براش فاتحه میخونم، بخدا مدیونشم. دلم امشب خیلی گرفته! دعام کنید.

الهی خدایه آدم مهربون، مثل صدرالدین شجره رو، توی سرازیری زندگیتون قرار بده و دستتون رو بگیره ..

الهی به جایی برسید که خوشبختی رو فریاد بزنید.

مختصر بیوگرافی یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی

منوچهر هادی و یکتا ناصر، یکتا ناصر، بانوی هنرمند کشورمان، در تاریخ 12 آبان 1357 در شهر تهران به دنیا آمد. او تحصیلات خود را در رشته مهندسی محیط زیست در دانشگاه آزاد به پایان رساند و با سریال کاغذی پا بهعرصه بازیگری نهاد.

منوچهر هادی، کارگردان و نویسنده سریال های معروف ایرانی، در تاریخ 28 مرداد 1351 در شهر تهران به دنیا آمد. او در رشته الکترونیک تحصیل کرده و پس از اخذ دیپلم وارد دنیای هنر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا