;
فیلم و سریال

خانوم بهار شهر بستنی ها بعد از 25 سال+عکس و بیوگرافی

خانوم بهار شهر بستنی ها: لادن رضاجویی خانوم بهار شهر بستنی ها و مجری شهر بستنی ها متولد سال ۱۳۴۸ در شهر آبادان می باشند، ایشان فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است. او در دهه شصت و هفتاد به عنوان مجری برنامه های کودک و نوجوان فعالیت می‌ کردند و با اجرای برنامه شهر بستنی ها به شهرت رسیدند. لادن رضاجویی علاوه بر موضوع برنامه کودک در زمینه بازیگری نیز فعالیت می کردند.

در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشمک با عکس جدید لادن رضا جویی خانوم بهار شهر بستنی ها و مجری شهر بستنی همراه باشید.

لادن رضا جویی خانوم بهار شهر بستنی ها پس از 25 سال

لادن رضاجویی در دهه ۶۰ و ۷۰ ، به عنوان مجری برنامه کودک فعال بود و بیشتر به عنوان مجری در شهر بستنی و خانوم بهار شهر بستنی ها شناخته می شود. لادن رضاجویی در تورنتو زندگی می‌کند و گهگاه به ایران سفر می‌کند.

 

احتمالا بپسندید: بیوگرافی سینا سعیدی فر فوتبالیست دهه هشتادی و ازدواج و زندگی شخصی+ عکس

خانوم بهار شهر بستنی ها

 

درسا و نگین دختران لادن رضا جویی که حالا نزدیک به 22 سال سن دارند .

شاید بپسندید: بازیگران معروفی که حین ساخت فیلم و سریال، بدون دلیل قبلی ناگهانی فوت شدند!

احتمالا بپسندید: زنده شدن بازیگر مرد ایرانی در سردخانه بیمارستان؟!

 

خانوم بهار شهر بستنی ها

 

شهر بستنی ها

‎شهر بستنی ها , صبح بخیر کوچولو به تهیه کنندگی و طراحی مهناز افشار و کارگردانی آزاده پورمختار و محسن تقوی زنوز محصول سال ۱۳۷۷ می باشد.از مجموعه برنامه های ویژه خردسالان که در آن مجری برنامه خانم بهار به همراه تعدادی از بستنی های عروسکی در زندگی می کند و هر بار ماجرایی پیش می آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 13 =

دکمه بازگشت به بالا