;
فیلم و سریال

لیست بازیگران کم سن و سالی که زود معروف شدن و زود هم فراموش شدن+ عکس و بیوگرافی

بازیگرانی که زود معروف شده و فراموش شدن: در سراسر دنیا سلبریتی ها و افراد مشهور در معرض توجهات فراوانی هستند و به دلیل انبوه طرفدارانشان، تمام بخش های خصوصی و عمومی زندگی آنها مورد قضاوت میباشد. جزئیات هرچه بیشتری از زندگی خصوصی آن ها بدانند. در این مطلب هم با لیست بازیگرانی که زود معروف شده و فراموش شدن همراه شوید.

بازیگرانی که زود معروف شده و فراموش شدن

بازیگرانی را که در فیلم های قدیمی بازی کرند و طی سال ها با بزرگ تر شدندشان فراموش شدند را در ادامه این مطلب بازیگرانی که معروف شده و فراموش شدند مشاهده می کنید. برخی از بازیگران مثل نیکی نصیریان اخیرا در فیلم ها و سریال های دیگری نیز ایفای نقش داشته اند، اما برخی کاملاً فراموش شده اند. با لیست بازیگرانی که زود معروف شده و فراموش شدن همراه شوید.

سهیل تاکی

سهیل تاکی متولد 30 مرداد 1364 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است، تحصیلکرده رشته بازیگری می باشد که از 13 سالگی بازیگری را تجربه کرد و با سریال «دردسر والدین» به اوج شهرت رسید و حالا سال هاست از این فضا دور می باشد.

احتمالا بپسندید: پسر فریبرز عرب نیا که دو برابر خودشه+ عکس جدیدشون در خارج!

بازیگرانی که زود معروف شده و فراموش شدن

 

اولین بار در سال 1378 وقتی 13 ساله بود در سریال «قصه های رودخانه ساکیا» به کارگردانی کمال تبریزی و محصول مشترک ایران و مالزی بازی کرد در نهایت جلوی پخش این سریال به بهانه عجیب مقایسه پیشرفت دو کشور اسلامی باهم ! گرفته شد و سهیل دیده نشد.

علیرضا رئیسی

علیرضا رئیسی متولد 4 مهر 1361 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس زبان انگلیسی و مدیریت اجرایی در خارج از کشور می باشد که از سریال دنیای شیرین شناخته شد و با خانه امن دوباره به تلویزیون بازگشت.

اولین بار در سال ۱۳۶۷ وقتی ۷ ساله بود با فیلم پاتال و آرزوهای کوچک به کارگردانی مسعود کرامتی بازی در جلوی دوربین را تجربه کرد. دو سال بعد در فیلم مدرسه پیرمردها و شهر در دست بچه ها نیز حضور درخشانی داشت.

بازیگرانی که زود معروف شده و فراموش شدن

 

در سال ۱۳۷۶ وقتی ۱۵ ساله بود با سریال دنیای شیرین به کارگردانی بهروز بقایی جلوی دوربین رفت و در کنار رضا عطاران و رضا فیاضی به اوج شهرت رسید. در این سریال چهره هایی چون سهیلا عزیزی ، زهرا جواهری و اشکان اشتیاق نیز حضور داشتند. سال ۱۳۶۸ تا ۷۹ به صورت مستمر در سینما ، تلویزیون و تئاتر بازی می کردم ، سالهای پرکاری بود و رو به رشد بودم و بزرگتر می شدم. کارم با حرفه بازیگری عجیبن شده بود و با همه سختی هایی که داشت قسمتی از زندگی ام شده بود.

روژان آریامنش

روژان آریامنش متولد 29 اردیبهشت 1375 در تهران، بازیگر است، دانشجوی سال چهارم رشته داروسازی در کشور قبرس می باشد، در محله قیطریه در شمال شهر تهران بدنیا امده است، پدرش مدرس گیتار و مادرش نیز شاغل می باشد روژان بجز بایگر در کار موسیقی نیز می باشد.

بازیگرانی که زود معروف شده و فراموش شدن

این بازیگر در سریال دردسر والدین دیده شد و کم کم شهرت یافت. اما پس از چند مجموعه تلویزیونی، کمتر در تلویزیون دیده شد. روژان آریامنش متولد ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۵ در تهران است. او به واسطه شغل پدرش مهران آریامنش از سنین کودکی با موسیقی آشنا شده است و در سن ۵ سالگی در کلاس سولفژ زیر نظر استاد «پور ناصر» شرکت کرد. زمانی که ۸ ساله بود نواختن ساز پیانو را فراگرفت، یک سال بعد با آوازهای اصیل ایرانی آشنا شد و در ۱۰ سالگی ساز تمبک را آموخت.ورود روژان آریامنش به عرصه بازیگری در پنج سالگی و در سال ۱۳۸۰ می باشد.

شاید بپسندید: استایل شیک و چهره متفاوت سمیرا حسن پور “بازیگر نقش گلرخ سریال پایتخت”+عکس های جذاب

احتمالا بپسندید: سونگ ایل گوک بازیگر جومونگ به همراه سه قلوهاش که از خودش بزرگ تر شدند+عکس

 

نگین اوشانره بازیگر دختر کوچک ماشالله سریال خانه به دوش

نگین اوشانره کارشناس بازیگری و کارگردانی می باشدو  از کودکی وارد بازیگری شده و تاکنون در سریال هایی چون خانه به دوش و مجموعه و خداوند عشق را آفرید در سال ۱۳۸۴ ایفای نقش کرده است در سریال «و‌خداوند عشق را آفرید» و در سریال راه شب به کارگردانی داریوش فرهنگ در کنار بازیگرانی نظیر ناصر ممدوح، شیوا خنیاگر، داریوش فرهنگ و محمدعلی کشاورز ایفای نقش کرده است نیز بازی کرده است.

بازیگرانی که معروف شده و فراموش شدن

او بعد از بازی در چند سریال دیگر در هیچ فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی دیده نشده و خبر هنری از او منتشر نشده است.

نیکی نصیریان

نیکی نصیریان، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، متولد ۲۰ مرداد ۱۳۸۲ در تهران است. او دومین فرزند خانواده است و یک برادر بزرگتر از خودش به نام نیما دارد. نیکی نصیریان فعالیت در عرصه بازیگری را از سن ۵ سالگی آغاز کرد. او در سال ۱۳۸۷ در سریال «بزنگاه» ساخته رضا عطاران، در نقش درسا، دختر رضا عطاران، بازی کرد. این سریال باعث شهرت نیکی نصیریان شد و او را به عنوان یک بازیگر کودک و نوجوان شناخته‌شده معرفی کرد.

بازیگرانی که معروف شده و فراموش شدن

وحید رهبانی

وحید رهبانی متولد 29 فروردین 1358 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه «یورک» تورنتو کانادا می باشد که از 17 سالگی وارد تئاتر شد سپس وارد ترجمه نمایشنامه نیز شد در تهران به دنیا آمده اما از سمت پدر و مادر ریشه های اصفهانی دارد.

بازیگرانی که معروف شده و فراموش شدن

اشکان پارسا

اشکان پارسا، بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۳۶۷ در تهران است که از بازیگران خردسال و نوجوانی است که وارد عرصه بازیگری شده و حالا در سن جوانی قرار دارد.

بازیگرانی که معروف شده و فراموش شدن

مهسا ملاپور

این بازیگر سینما و تلویزیون متولد 19 اردیبهشت 1369 در تهران، فارغ التحصیل تکنولوژی (مکانیک) هواپیما در مقطع کارشناسی است، پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است و دو برادر بزرگتر از خود نیز دارد و علاوه بر بازیگری نقاشی رنگ روغن نیز می کند. در ادامه با بیوگرافی مهسا ملاپور همراه باشید.

بازیگرانی که معروف شده و فراموش شدن

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 2 =

دکمه بازگشت به بالا