;
فرهنگ و هنرفیلم و سریال

تغییر چهره نیکی نصیریان از سریال بزنگاه و بانوی عمارت تا حالا + عکس

تغییر چهره نیکی نصیریان: این بازیگر سینما و تلویزیون متولد 20 مرداد ماه 1382 در تهران است. نیکی نصیریان فعالیت در عرصه بازیگری را از سن ۵ سالگی آغاز کرد. وی برای اولین بار به کارگردان سریال بزنگاه (رضا عطاران) معرفی شد و پس از تست برای نقش درسا دختر نادر (رضا عطاران) انتخاب شد و به خوبی از پس نقش برآمد. با ادامه مطلب تغییر چهره نیکی نصیریان در بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در محموعه فیلم و سریال همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهاره مصدقیان کیست و رابطه اش با پارسا پیروزفر چه بود؟

جالب خواهد بود: این بازیگران معروف سینمای هند، اصالتاً ایرانی تبار هستند+عکس و بیوگرافی

بیوگرافی نیکی نصیریان

نیکی نصیریان، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، متولد ۲۰ مرداد ۱۳۸۲ در تهران است. او دومین فرزند خانواده است و یک برادر بزرگتر از خودش به نام نیما دارد. نیکی نصیریان فعالیت در عرصه بازیگری را از سن ۵ سالگی آغاز کرد. او در سال ۱۳۸۷ در سریال «بزنگاه» ساخته رضا عطاران، در نقش درسا، دختر رضا عطاران، بازی کرد. این سریال باعث شهرت نیکی نصیریان شد و او را به عنوان یک بازیگر کودک و نوجوان شناخته‌شده معرفی کرد.

به علت تشابه فامیل نیکی با علی نصیریان بسیاری از افراد تصور می‌کردند، او نوه این بازیگر پیشکسوت است و ورود به حرفه بازیگری را مدیون اوست. نیکی در مصاحبه هایش گفته است نسبت دوری با علی نصیریان دارد، اما این بازیگر هیچ نقشی در ورود او به حرفه بازیگری ندارد.

شاید بپسندید: هانده ارچل زیباترین بازیگر زن ترک از این تاریخ به ایران میاد!

بیشتر بخوانید: داستان فیلم “سال گربه” بهرام افشاری + زمان پخش و بازیگران

تغییر چهره نیکی نصیریان

او تنها ۵ سال داشت که توسط دختر عموی مادرش به رضا عطاران کارگردان سریال بزنگاه معرفی شد. بعد از گرفتن تست برای ایفای نقش درسا انتخاب شد. اگر چه او در بزنگاه بسیار کم سن و سال بود، اما توان فوق العاده او در حفظ کردن دیالوگ‌ها و ایفای نقش مطابق با خواست کارگردان او را به یکی از دوست داشتنی‌ترین شخصیت‌های فیلم تبدیل کرد. رضا عطاران از همان کودکی نیکی معتقد بود که اگر او در حرفه بازیگری بماند، یکی از خوش آتیه‌ترین بازیگران کشور است.

نیکی نصیریان پس از «بزنگاه»، در فیلم‌های سینمایی «به دنیا آمدن» ساخته محسن عبدالوهاب، «پری دریایی» و «به دنبال خوشبختی» بازی کرد. او همچنین در سریال‌های «آوای باران» و «بانوی عمارت» نیز به ایفای نقش پرداخته است.

نیکی نصیریان در سال ۱۳۹۸، در سن ۱۶ سالگی، در فیلم «به دنیا آمدن» ساخته محسن عبدالوهاب، برنده جایزه بهترین بازیگر زن کودک و نوجوان از جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت شد. نیکی نصیریان در حال حاضر در حال تحصیل در رشته تجربی در دبیرستان است. او علاقه زیادی به بازیگری دارد و قصد دارد در آینده به عنوان یک بازیگر حرفه‌ای فعالیت کند.

در اینجا برخی از مهم‌ترین آثار نیکی نصیریان آورده شده است:

سریال: بزنگاه (۱۳۸۷)، آوای باران (۱۳۹۲)، بانوی عمارت (۱۳۹۷)

فیلم سینمایی: به دنیا آمدن (۱۳۹۸)، پری دریایی (۱۳۹۷)، به دنبال خوشبختی (۱۳۹۵)

نیکی نصیریان، با وجود سن کم خود، توانسته است در عرصه بازیگری موفقیت‌های زیادی کسب کند. او با استعداد و پشتکار خود، توانسته است جایگاه خود را در میان بازیگران جوان سینما و تلویزیون ایران تثبیت کند.

احتمالا بپسندید: خواننده آهنگ تلویزیونی دهه 60 “کی بود کی بود که پرسید” در ۵۰ سالگی+عکس و آهنگ

بیشتر بخوانید: میترا رفیع ( گیلدخت) به تبریکات ازدواجش واکنش عجیبی نشان داد؟ خبریه؟

نیکی نصیریان

تاخیر چند ساله

بعد از دیده شدن استعداد نیکی در سریال بزنگاه، او در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی از جمله فیلم باغ قرمز، به دنبال خوشبختی، فیلم پری دریایی ایفای نقش کرد. بعد از مدتی به دلیل مشغله تحصیلی و اهمیت او به این موضوع حضور او در حرفه بازیگری کمرنگ شد. اگرچه او هر چند سال یکبار در برخی از فیلم‌ها و سریال‌ها و در نقش‌های کوتاه دیده می‌شد.

بیشتر بخوانید: ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین “سریال نون خ” در کنار دختران زیبای چابهار+عکس

جالب خواهید بود: اگر پرنسس های دیزنی در این زمان طراحی می شدند+تصاویر

بازگشت به دنیای بازیگری با سریال بانوی عمارت

نصیریان بعد از ۳ سال‌ دوری از بازیگری و تلوزیون در سال ۱۳۹۷ با سریال تاریخی و عاشقانه بانوی عمارت به حرفه بازیگری و تلویزیون بازگشت.

شاید بپسندید: زنان قدرتمند تاریخ را بهتر بشناسید+عکس های بخش اول

بیشتر بخوانید: بازیگر نقش سارا سریال زیر آسمان شهر، در آستانه 50 سالگی کنار همسرش+عکس و بیوگرافی

تغییر چهره نیکی نصیریان

نیکی توسط دستیار کارگردان به عزیز الله حمیدنژاد کارگردان بانوی عمارت معرفی شد و کارگردان سریال براساس شناختی قبلی که از استعداد نیکی داشت، او را برای نقش آهو انتخاب کردند. نیکی می‌گوید، در ابتدا این سریال آهو نام داشت و قرار بود نقش اصلی آهو را او بازی کند، اما بعد از انتخاب بازیگران اسم سریال تغییرکرد و نقش آهو در بانوی عمارت کمرنگ‌تر شد.

نیکی در فاصله بین بزنگاه تا بانوی عمارت در هیچ کلاس بازیگری شرکت نکرده است و بازیگری را به صورت خود آموخته یاد گرفته است. او در فاصله بین این دو سریال در ۳۵ پروژه سینمایی و تلویزیونی حضور داشته است، اما در هیچ یک از آن‌ها به اندازه بانوی عمارت دیده نشد.

همکاران و دوستان نیکی او را فردی خوش اخلاق و خوش خنده و خونسرد می‌دانند. او که از کودکی بازیگری را شروع کرده است، در مقابل دوربین اصلا استرس نمی‌گیرد. این خوش خنده بودن برای نیکی در دنیای بازیگری اسباب درد سر شده و یکی از مشکلات کارگردانان با او همین خوش اخلاق بودن و خونسرد بودن بیش از حد است. در دوران کودکی سخت‌ترین کار برای نصیریان در بازیگری گریه کردن بود، او همچنان گریه کردن در بازیگری را کار سختی می‌داند.

او در میان غذا‌ها عاشق ماکارونی و استانبولی است به همراه سیب زمینی سرخ کرده است و رنگ مورد علاقه او صورتی، قرمز و آبی است.

تغییر چهره نیکی نصیریان

 

 

تغییر چهره نیکی نصیریان

 

 

تغییر چهره نیکی نصیریان

 

برایتان جالب خواهد بود

احتمالا بپسندید: عکس‌های پرنسس ناکرانگ و کیف 4900 یورویی‌اش (350 میلیون تومنی)+عکس

بیشتر بخوانید: بازیگر نقش گلنار در فیلم گلنار پس از 36 سال، هنرمند معروفی شده+عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + سه =

دکمه بازگشت به بالا