;
فرهنگ و هنرفیلم و سریال

وقتی پرنسس‌ های دیزنی مدرن و به روز می شوند+عکس

پرنسس‌ های مدرن والت دیزنی: فرناندا سوارز هنرمند جوان و با استعداد دیجیتال اهل سانتیاگو است. او از قلم مو یا آبرنگ برای کار خود استفاده نمی کند، اما هنوز هم بسیار واقع بینانه به نظر می رسد. فرناندا با الهام از تصاویر شاهزاده خانم های دیزنی، آنها را وارد قرن بیست و یکم کرده است. او با کمک فن آوری های کامپیوتری، تصاویر مدرن و جسورانه ای ایجاد کرد که همه در یک مجموعه گردآوری شده است. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی چشمک و پرنسس‌ های مدرن والت دیزنی همراه باشید.

شاید بپسندید: این 6 نفر خواهر شوهرها و مادر شوهر یکتا ناصر هستند+ عکس

احتمالا بپسندید: رابعه اسکویی با عکس جدیدش در نوروز 1403 کاربران را غافلگیر کرد | خانم بازیگر 18 ساله شده!

پرنسس‌ های مدرن والت دیزنی

او حتی طرخ و نوع لباس هر یک از شخصیت های شاهزاده خانم ها را حفظ کرده و مردن نموده است. با نگاه کردن به آنها، به راحتی می توان تصور کرد که آریل وبلاگ خود را داشته باشد یا راپونزل یک برنامه سفر را رهبری می کند. مجله خبری چشمک با بهره برداری از مطالب برایت سایت، مشتاق است پرنسس‌ های مدرن والت دیزنی را با ظاهر جدید این قهرمانان را که مورد علاقه تمام جهان هستند به شما نشان دهد.

Merida , Brave

پرنسس مریدا با مادرش ملکه الینور، پدرش پادشاه فرگوس و برادران سه‌قلوی بازیگوشش هامیش، هوبرت و هریس در قرون وسطی در پادشاهی اسکاتلندی دان‌بروخ زندگی می‌کند. الینور تلاش می‌کند تا مریدا را متقاعد کند که یک شاهدخت کامل باشد. با این حال، مریدا از سوار شدن بر اسبش، آنگوس، در ارتفاعات و تمرین تیراندازی با کمان و شمشیربازی لذت می‌برد. او این مهارت‌ها را از پدرش به ارث برده‌است.

جالب خواهد بود: بانو جانگ بیرون از سریال دونگی در کافه سیار خودش+ عکس

بیشتر بخوانید: دونگی در پاریس: عکس هایی از تیپ پسر کُش دونگی در مراسمی در پاریس!

پرنسس‌ های مدرن والت دیزنی

Mulan

مولان (به انگلیسی: Mulan) یک شخصیت تخیلی، الهام‌گرفته‌شده از یک شخصیت افسانه‌ای است که در مولان (۱۹۹۸) سی و ششمین فیلم بلند پویانمایی والت دیزنی پیکچرز ظاهر می‌شود. مینگ-نا ون صداپیشگی و لی سالونگا صدای آواز این شخصیت را در فیلم ۱۹۹۸ بر عهده داشتند.

مولان بر پایهٔ هئا مولان جنگجوی افسانه‌ای چینی از شعر تصنیف مولان ساخته شده و نسخهٔ دیزنی آن توسط نویسنده رابرت دی. سان سوچی توسعه داده شده‌است. مولان که تنها فرزند یک کهنه‌سرباز جنگ است، سنت و قانون را نادیده گرفته و با پوشیدن لباس مردانه و تغییر چهره‌اش به عنوان مرد نام خود را به جای پدر ضعیفش در ارتش ثبت نام می‌کند.

شاید بپسندید: دختر و پسر امین حیایی که اصلا به خودش نرفته+عکس

جالب خواهد بود: بازیگر نقش نوجوانی پرنسس جامیو در 25 سالگی اش+عکس و بیوگرافی

Mulan

Pocahontas

پوکاهانتس (به انگلیسی: Pocahontas) شخصیت اصلی پوکاهانتس (۱۹۹۵) سی و سومین انیمیشن سینمایی والت دیزنی پیکچرز است. شخصیت و وقایعی که او از سر می‌گذراند، بر اساس شخصیت تاریخی واقعی پوکاهانتس است.

شاید بپسندید: نوزاد فیلم دو نفر و نصفی در 34 سالگی اش+عکس و بیوگرافی

Pocahontas

پوکاهانتس، دختر یک بومی آمریکایی و رئیس قبیله از پوهاتان و اولین پرنسس دیزنی آمریکایی است. در انیمیشن دیزنی به همین نام در سال ۱۹۹۵، صداپیشگی او توسط بازیگر ایرنه بدارد بومی آمریکایی انجام شده، که او نیز یکی از مدل‌های فیزیکی این شخصیت بود و آواز او توسط جودی کان، خواننده برادوی اجرا می‌شد. پوکاهانتس هفتمین عضو از مجموعه پرنسس دیزنی است.

بیشتر بخوانید: پشت پرده ای که فرشته حسینی از همسرش نوید محمدزاده منتشر کرد!

جالب خواهد بود: بازیگر نقش کودکی دونگی به همراه کیف 110 میلیون تومانی اش+عکس

Aurora , Sleeping Beauty

آورورا (به انگلیسی: Aurora) همچنین شناخته‌شده به عنوان زیبای خفته[الف] یا بریار رُز،یک شخصیت خیالی است که در شانزدهمین فیلم پویانمایی بلند والت دیزنی، زیبای خفته (۱۹۵۹) ظاهر می‌شود. آورورا که در اصل توسط خواننده مری کاستا صداپیشگی شد، تنها فرزند پادشاه استفان و ملکه لیا است. پری شیطانی به نام مالیفیسنت به دنبال انتقام دعوت نشدن به مراسم تعمید آورورا است و پرنسس تازه متولد شده را نفرین و پیش‌بینی می‌کند که او قبل از غروب خورشید در شانزدهمین سالگرد تولدش با خراش دادن انگشت خود روی دوک چرخ نخ ریسی خواهد مرد.

پرنسس‌ های مدرن والت دیزنی

با این حال مری‌ودر توانست نفرین را تضعیف کند تا آورورا به جای مرگ به خواب عمیقی فرورود. سه پری خوب که مصمم به جلوگیری از این امر هستند، آورورا را به عنوان یک دهقان بزرگ می‌کنند تا از او محافظت کنند و صبورانه منتظر تولد شانزده سالگی او هستند – روزی که این طلسم تنها با یک بوسه از شاهزاده فیلیپ، عشق واقعی او شکسته می‌شود.

Rapunzel (راپانزل)

راپانزل یا راپونزل (به آلمانی: Rapunzel) یک افسانه آلمانی است که اولین بار در سال ۱۸۱۲ توسط برادران گریم ضبط شده و به عنوان بخشی از قصه‌های برادران گریم منتشر شد. داستان برادران گریم اقتباسی از افسانه راپونزل اثر فردریش شولتز (۱۷۹۰) است که ترجمه‌ای از پرسینت (۱۶۹۸) توسط مادمازل د لا فورس بود که خود تحت تأثیر پتروسینلا (۱۶۳۴) یک داستان ایتالیایی از جیامباتیستا باسیل قرار گرفته بود.

پرنسس‌ های مدرن والت دیزنی

این داستان به عنوان نوع ۳۱۰ آرنه تامپسون («دوشیزه در برج») طبقه‌بندی شده‌است.طرح آن در رسانه‌های مختلف مورد استفاده و تقلید قرار گرفته‌است. معروف‌ترین جملۀ آن این است: «راپانزل، راپانزل، موهایت را پایین بینداز تا بالا بیایم».

Belle, Beauty and the Beast (بل، دیو و دلبر)

بل (به انگلیسی: Belle) یک شخصیت خیالی از دیو و دلبر (۱۹۹۱) سی‌اُمین فیلم پویانمایی بلند والت دیزنی پیکچرز است. بل دختر ناسازگار یک مخترع است که آرزو دارد در ازای ماجراجویی، زندگی روستایی قابل پیش‌بینی خود را رها کند. وقتی پدرش موریس توسط یک دیو خونسرد زندانی می‌شود، بل به او آزادی خود را در ازای آزادی پدرش پیشنهاد می‌کند و در نهایت یادمی‌گیرد که دیو را با وجود ظاهر ناخوشایند دوست داشته باشد. صداپیشگی بل در فیلم اصلی را بازیگر و خواننده آمریکایی پیج اوهارا انجام داده‌است.

پرنسس‌ های مدرن والت دیزنی

سفید برفی

سفیدبرفی (به انگلیسی: Snow White) یک شخصیت تخیلی و شخصیت اصلی از سفید برفی و هفت کوتوله (۱۹۳۷) اولین فیلم پویانمایی بلند والت دیزنی پروداکشنز است. صداپیشگی او ابتدا آدریانا کازلوتی بود. شخصیت سفیدبرفی برگرفته از یک افسانه است که از بسیاری از کشورها در اروپا شناخته شده‌است و شناخته‌شده‌ترین نسخهٔ آن در سال ۱۸۱۲ توسط برادران گریم جمع‌آوری شد.

پرنسس‌ های مدرن والت دیزنی

سفیدبرفی اولین پرنسس دیزنی و اولین شخصیت زن خیالی با ستاره‌ای در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود است. او الهام‌بخش خصوصیات مشابه در قهرمانان زن آیندهٔ دیزنی، مانند آواز خواندن و برقراری ارتباط با حیوانات شد و از اینرو لقب «زیباتر از همه» به او نسبت داده می‌شود.

 

 

برایتان جالب خواهد بود

بیشتر بخوانید: جدیدترین عکس های لی سوک هیونگ، پسر دونگی در آستانه 24 سالگی اش +بیوگرافی

جالب خواهد بود: تغییر چهره عجیب سمانه پاکدل در سلفی جدیدش+عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا