;
فرهنگ و هنر

با توجه به ملیت پرنسس های دیزنی، آن ها باید چه شکلی می بودند!؟

شمایل واقعی پرنسس های دیزنی : آریل، مولان، پوکاهونتاس , …. همه این شخصیت ها از دوران کودکی برای ما آشنا هستند. ما آنقدر عادت کرده ایم که آنها را به شیوه ای خاص ببینیم، که حتی گاهی متوجه اشتباهات فاخش در تصویر آنها نمی شویم. به عنوان مثال، با توجه به فضای زمانی زندگی بل، او باید یک کلاه گیس غول پیکر می پوشید و یاسمین باید با سر پوشیده در خیابان راه می رفت.

شاید بپسندید: واکنش طنزآمیز بهنوش بختیاری به ابراز محبت جالب همسرش! + عکس

شمایل واقعی پرنسس های دیزنی

در این مطلب از سری مطالب فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک نگاهی انداخته شده است به چهره، وضعیت ظاهری و شمایل واقعی پرنسس های دیزنی. اینکه پرنسس های دیزنی باید چه شکلی باشند، اما دیزنی آن ها را به دلخواه خود تغییر داده است!؟

شاید بپسندید:عکس های تازه منتشر شده آزاده زارعی بازیگر آوای باران با تغییرات حیرت آور بعد از 10 سال+ تصاویر

1. پوکاهونتاس

شمایل واقعی پرنسس های دیزنی

پوکاهونتاس که در اصل Matoaka نامیده می شود، به معنای «گل بین 2 نهر» است، در طول این داستان بین 10 تا 12 سال سن داشت، نه در دهه 20 خود که در فیلم دیزنی ظاهر می شود. از آنجایی که او دختر رئیس پوهاتان بود، باید پوست آهو می‌پوشید و مهره‌هایی به گردنش آویزان می‌کرد و موهایش را می بافت.

احتمالاً بپسندید: سیلی خوردن مهران مدیری به خاطر عاشق شدن + شرح جالب ماجرا از زبان خودش!

2. پرنسس یاسمین

شمایل واقعی پرنسس های دیزنی

پرنسس یاسمین در ابتدا بادروالبدور نام داشت. شایعاتی وجود دارد این است که نام او تغییر کرده است تا او را قابل ربط تر کند. او در اصل به دلیل محیط گرمی که در آن زندگی می کرد، باید لباس های گشاد و ساده می پوشید.

شاید بپسندید: عکس هایی جدید از مرجانه گلچین در آستانه 60 سالگی | زیباتر از 18 ساله ها!

3. سفید برفی

سفید برفی

سفید برفی در قرن 16 در آلمان یعنی در دوره اصلاحات پروتستان زندگی می کرد. زنان در آن زمان بیشتر لباس‌های تیره با یقه‌های بلند می‌پوشیدند. آنها همچنین اغلب یک هدبند می پوشیدند و موهایشان را به عقب می بستند.

احتمالاً بپسندید: تغییرات چهره و استایل اندیشه فولادوند بازیگر نقش طلا در بانوی عمارت + تصاویر

4. راپونزل

راپونزل

صحنه داستان راپونزل نیز در اواسط قرن شانزدهم در آلمان بود. در آن زمان زنان لباس‌های بسیار زنانه می‌پوشیدند و به گفته یک نقاش آلمانی، در آن دوران لباس‌ها به لباس‌های کراناخ معروف بودند.

احتمالا بپسندید: سحر بازیگر خردسال سریال خانه به دوش با تغییرات خیلی شدید تعجب همه را برانگیخت+عکس

5. آرورا

آرورا

داستان پرنسس آرورا در زیبای خفته در قرن چهاردهم فرانسه اتفاق افتاد. در آن زمان، زنان نجیب، لباس‌های دوخت با آستین‌ها و نیم تنه‌های تنگ می‌پوشیدند. این لباس‌ها معمولاً از جلو بسته می‌شدند و به Cotehardie معروف بودند.

احتمالا بپسندید: چهره متفاوت مارال بنی آدم در نقش پروین اعتصامی+عکس و بیوگرافی

6-السا

شمایل واقعی پرنسس های دیزنی

السا در اواسط قرن 18 زندگی می کرد و زنان در آن زمان لباس های زیبای ویکتوریایی می پوشیدند. آنها در این زمان تازه شروع به استفاده از سوتین کرده بودند و گلدوزی چندان رایج نبود. به عنوان یک ملکه جدید، السا به جای شنل ساده‌تری که در فیلم به تن داشت، شنل با طراحی پیچیده‌تری باید می‌پوشید.

شاید بپسندید: لباس دانش آموزان در کشورهای مختلف +عکس های بخش دوم

7. آریل

شمایل واقعی پرنسس های دیزنی

به سختی می توان تصویر دقیقی از آریل در زیر آب داشت، زیرا ما هرگز یک پری دریایی را در زندگی واقعی ندیده ایم، بنابراین بیایید او را از زمانی که به یک انسان تبدیل شد، نگاه کنیم. در طول قرن هفدهم، که محل داستان بود، زنان لباس‌های بی‌شانه و آستین‌های پوفی بزرگ می‌پوشیدند، که به احتمال زیاد همان چیزی است که باید در فیلم به تصویر کشیده می‌شد.

بیشتر بخوانید: جدیدترین تصویر سام درخشانی و بچه هاش با تغییرات شوکه آور+عکس

8. شاهزاده مولان

شمایل واقعی پرنسس های دیزنی

در طول سلسله وی شمالی، شاهزاده خانم مولان افسانه ای، داستان دختری را روایت می کند که موهای خود را کوتاه کرد تا خود را به عنوان یک مرد درآورد. اما از نظر پوشش او در این دوران باید بدانید که زنان در این زمان به پوشیدن لباس‌های گشاد و چند لایه که از ناحیه کمر تنگ و آستین‌های بسیار گشاد بود، اقدام می کردند. آرایشی که استفاده می کردند نیز روشن بود و در موهایشان گل می زدند.

بیشتر بخوانید: همسر و دختر واقعی بهبود فریبا بیرون سریال پایتخت+عکس و بیوگرافی

9. سیندرلا

شمایل واقعی پرنسس های دیزنی

اولین بار تصور می شد که این داستان در قرن هجدهم پدیدار شد، اما ممکن است از داستانی بسیار قدیمی الهام گرفته شده باشد، که داستان زنی از چین را روایت می کند که در حدود سال 206 قبل از میلاد زندگی می کرده است. همچنین باید بدانید که در این مدت، پرتره های زیادی از زنان با موهای بلوند وجود نداشت، زیرا این رنگ مو در دهه 1830 مد روز نبود.

 

10. Belle

شمایل واقعی پرنسس های دیزنی

Belle یکی از شاهزاده خانم هایی بود که با دقت بیشتری نسبت به سایر شاهزاده ها متحرک شده بود، اما تصویر او هنوز “کامل” نیست. از آنجایی که داستان در قرن هجدهم در فرانسه اتفاق می‌افتد، لباس‌های بل باید شیک‌تر می‌بودند. علاوه بر پوف هایی که در آن زمان خانم ها می پوشیدند، گل، روبان، توری، پر و جواهرات نیز داشتند.

 

برایتان جالب خواهد بود

احتمالاً بپسندید: باگ شخصیتی پرنسس های دیزنی که آنها را آسیب پذیر می کند+بخش اول

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا