;
فرهنگ و هنر

آزاده زارعی بازیگر آوای باران، با چادر گل گلی شبیه خانمای جذاب دهه شصت شده + عکس و بیوگرافی

بیوگرافی آزاده زارعی: این بازیگر متولد ۱۰ خرداد ۱۳۶۸ در اصفهان ، بازیگر و منشی صحنه است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی می باشد که با منشی گری شروع کرد سپس بعنوان بازیگر در نقش باران سریال آوای باران به شهرت رسید. تا انتهای این مطلب از سری مطالب بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال با مجله خبری چشمک همراه باشید.

احتمالا بپسندید: تغییرات جدید چهره بازیگر زیر آسمان شهر شبیه به مرلین مونرو + عکس و بیوگرافی

بیوگرافی آزاده زارعی

آزاده زارعی (زادهٔ ۱۰ خرداد ۱۳۶۸ در اصفهان) بازیگر و منشی صحنه در سینما و تلویزیون ایران است. او بازیگری را از سال ۱۳۸۹ با بازی در فیلم آمین خواهیم گفت به کارگردانی سامان سالور شروع کرد. نخستین کار او بازی در نقش اول فیلم سینمایی آمین خواهیم گفت ساختهٔ سامان سالور در نقش اصغر فرشته (یک پسر) بود و ورود خود به عرصهٔ سینما را با یک نقش خاص و اندامی به یاد ماندنی و سخت به رخ کشید.

سپس با ایفای نقش اول سریال آوای باران به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده به شهرت رسید و به «باران» و نیز «سیندرلای سینمای ایران» معروف شد. او قبل از ورودش به دنیای بازیگری فیلم‌های کوتاهی کارگردانی کرده وی همچنین دستی بر قلم دارد و شاعر نیز می‌باشد.

زارعی دستی نیز در هنر قلم‌زنی روی مس و نقره و برنج و طلا دارد که این کار را از پدرش آموخته‌است و آثار خود را در گالری‌های مختلف ایرانی و خارجی به نمایش گذاشته‌است. آزاده زارعی به ورزش نیز علاقه دارد و فوتسال بازی می‌کند و عضو تیم هنرمندان است. تیم مورد علاقهٔ او سپاهان اصفهان است. سپس با ایفای نقش اول سریال آوای باران به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده به شهرت رسید و به «باران» و نیز «سیندرلای سینمای ایران»

احتمالا بپسندید: سحر بازیگر خردسال سریال خانه به دوش با تغییرات خیلی شدید تعجب همه را برانگیخت+عکس

آزاده زارعی

عکس آزاده زارعی

در ادامه عکس آزاده زارعی با چادر گل گلی را مشاهده می کنید! وی از جمله بازیگران سریال تلویزیونی «شاهرگ» به کارگردانی سیدجلال دهقانی اشکذری و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی بود. این مجموعه تلویزیونی به روایت داستانی پرچالش از دهه ۱۳۶۰ می‌پردازد. سالار عقیلی خوانندگی تیتراژ این مجموعه تلویزیونی را بر عهده داشته‌است این مجموعه تلویزیونی آخرین نقش‌آفرینی کامل سیروس گرجستانی در تلویزیون ایران، قبل از درگذشتش بوده‌است.

احتمالا بپسندید: اولین تصاویر از همسر و فرزندان محمد اصفهانی خواننده تیتراژ سریال مستوران 2+بیوگرافی

بیوگرافی آزاده زارعی

شاید بپسندید: امیر جعفری و فرزند جوانش در یک قاب+بیوگرافی و عکس های خانوادگی امیر جعفری!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

احتمالا بپسندید: استایل جدید الناز حبیبی بدون آرایش+عکس و بیوگرافی

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال پایتخت با همسران واقعی خودشان+عکس های عاشقانه دو نفری!

احتمالا بپسندید: الناز ملک بازیگر نقش سیما در زخم کاری 2 + بیوگرافی و عکس های جدید

بیشتر بخوانید: مهدی پاکدل و ازدواج با دو بازیگر مشهور سینما+ عکس

شاید بپسندید: اوس موسی پایتخت در زندگی واقعی چقدر شیک و با کلاسه+عکس های خانوادگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا