;
فرهنگ و هنرفیلم و سریال

بازیگران محبوب فوت شده سریال های ماه رمضان + عکس

بازیگران سریال ماه رمضان: صدا و سیما هر سال خود به مناسبت ایام ماه مبارک سریال‌های ویژه‌ای را تدارک می بیند که بر روی آنتن شبکه‌های مختلف سیما می رود. در این میان برخی از سریالهای تلویزیونی، بیش از سایر مجموعه ها مورد توجه قرار گرفته و به سریال های ماندگار تلویزیون تبدیل شدند. در این سریال های ماه رمضانی بازیگران و هنرمندان شاخصی بازی کرده اند که متاسفانه برخی از آنها دیگر در میان ما نیستند و نامشان جاودانه شده است. در ادامه این مطلب فرهنگ و هنر به معرفی بازیگران سریال های ماه رمضانی می پردازیم که در میان ما نیستند.

بیشتر بخوانید: مرجانه گلچین برای همیشه از دنیای بازیگری خداحافظی کرد+ویدیو

۱.حسن جوهرچی

زنده یاد حسن جوهرچی که یکی از نقش آفرینی‌های متفاوت و به یاد ماندنیش در سریال‌ رمضانی او یک فرشته بود و در نقش بهزاد رقم خورد؛ در بهمن 95 بر اثر بیماری درگذشت.

جالب خواهد بود: تغییر چهره بازیگر نقش کودکی یانگوم در 28 سالگی اش+عکس و بیوگرافی

بیشتر بخوانید: عکس های خفن و جذاب تبلیغاتی دونگی بیرون سریال+عکس

بازیگران سریال ماه رمضان

۲.احمد پورمخبر

زنده یاد احمد پورمخبرک در سریال ماه رمضانی متهم گریخت، نقش مش قربون و در بزنگاه نقش حاج احمد پرور پیرمرد بانمک قصه را بازی کرده بود، 30 تیر 1399، در سن 79 سالگی در کرج درگذشت.

بازیگران سریال ماه رمضان

۳.سیروس گرجستانی

بازیگران سریال ماه رمضان، زنده یاد سیروس گرجستانی از بازیگران پر کار رمضانی به حساب می‌آمد که در سریال های ماه رمضانی صاحبدلان، سه دونگ سه دونگ، متهم گریخت، پشت کنکوری ها، مامور بدرقه نقش آفرینی نموده بود،این بازیگر تیر 1399 درگذشت.

بیشتر بخوانید: شناختین!؟ این دختر کوچولو سریال دهه 60، الان بازیگر معروفی شده+ عکس و بیوگرافی

جالب خواهد بود: عکس های تبلیغاتی بانو جانگ|چه قیافه آروم و مهربونی، قابل باور نیست که همون بانو جانگ بدجنس باشه!

بازیگران سریال ماه رمضان

۴.پروین میکده

زنده یاد پروین میکده که مخاطبان تلویزیون اورا با بازی در نقش زیبا مستخدم خانه درسریال «خانه به دوش» به یاد می آورند، بازی در پنج اثر رمضانی چون «بهاران در بهار»، «خانه به دوش»، «متهم گریخت»، «پشت کنکوری‌ها» و «یادداشت‌های کودکی» را در کارنامه دارد، این بازیگر سال 92 درگذشت.

شاید بپسندید: 15 هنرمند و فرد مشهوری که در فقر بزرگ شدند!

احتمالا بپسندید: مهدی کوشکی دلیل بهم خوردن ازدواجش با ریحانه پارسا را فاش کرد!

بازیگران سریال ماه رمضان

۵.انوشیروان ارجمند

بازیگران سریال ماه رمضان، زنده یاد انوشیروان ارجمند که در کارنامه هنری‌اش دو سریال ماه رمضانی را دارد و در سریال «پنجمین خورشید» نقش انوش و در سریال تاریخی «نردبام آسمان» نقش سجزی را بازی کرده بود، سال 93 در 73 سالگی درگذشت.

بازیگران سریال ماه رمضان

۶.پرویز پورحسینی

پرویز پورحسینی یکی دیگر از بازیگرانی است که با بیماری کرونا از دنیا رفت، پرویز پورحسینی از خاطره سازان رمضان است و رمضان 93 سریال هفت سنگ و رمضان 97 سریال «بچه مهندس» را بازی کرده است.

بازیگران سریال ماه رمضان

۷.حمیده خیرآبادی

بازیگران سریال ماه رمضان، حمیده خیرآبادی ملقب به مادر سینمای ایران دو اثر ماه رمضانی به نام های یادداشت‌های کودکی و مهمان دارد که در هر دوی این اثر مادران متفاوتی را برای بینندگان به تصویر کشید. او سال 89 و در 85 سالگی فوت شد.

شاید بپسندید: شغل دوم بازیگران معروف ایرانی|یه عمر برام سوال بود که چرا بازیگرا اکثرا وضع اشون خوبه!؟

احتمالا بپسندید: این بازیگران معروف سینمای هند، اصالتاً ایرانی تبار هستند+عکس و بیوگرافی

بازیگران سریال ماه رمضان

۸.جمشید مشایخی

زنده‌یاد مشایخی که دو سال پیش در 84 سالگی درگذشت، در دو سریال ماه رمضانی ایفای نقش نموده است، او در مهمان نقش یک پدر متفاوت و در پادری، نقش یک شخصیت مکمل را ایفا کرد.

شاید بپسندید: طعنه جدید منوچهر هادی به مادرانگی یکتا ناصر!

جالب خواهد بود: بازیگر خردسال فیلم خانه ابری محصول سال 1365 بعد از 38 سال+عکس و بیوگرافی

بازیگران سریال ماه رمضان

۹.حسین محب اهری

حسین محب اهری سال 97 بر اثر سرطان و در 67 سالگی درگذشت. او در سریال ماه رمضانی دردسر‌های عظیم 2 نقش آقا منوچهر، پدر شوهر فیروزه را بازی کرده بود.

بازیگران سریال ماه رمضان

۱۰.ماه چهره خلیلی

زنده یاد ماه‌چهره خلیلی نوه پروین سلیمانی که بر اثر سرطان جمعه 17 مرداد 1399 در سن 44 سالگی دار فانی را وداع گفت، او در سریال ماه رمضانی «نردبام آسمان» نقش شهربانوی شهر کاشان را داشت. این شهربانو ویژگی‌های خاصی داشت و ماه چهره هم سعی کرد نقش یک زن ایرانی را به درستی ایفا کند.

بازیگران سریال ماه رمضان

۱۱.کیومرث ملک مطیعی

زنده یاد کیومرث ملک مطیعی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در سریال رمضانی گردنبند به کارگردانی سیدهاشم میرطالبی بازی کرده بود،این بازیگر که سال 89 دارفانی را بدرود گفت، در سریال مامور بدرقه نیزبه ایفای نقش پرداخته است.

شاید بپسندید: بازیگران زنی که هر روز زیباتر و جوانتر میشن + عکس

بیشتر بخوانید: گوینده برنامه رادیویی تقویم تاریخ کی بود!؟ | نوستالژی بچه های دهه شصت!

بازیگران سریال ماه رمضان

۱۲.صدیقه کیانفر

بازیگران سریال ماه رمضان، صدیقه کیانفرکه آثار خاطره‌انگیز زیادی را به یادگار گذاشت، خرداد 99 در 87 سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت، او در رمضان 80 با سریال گمگشته، رمضان 82 با سریال شهر باران و رمضان 86 با سریال میوه ممنوعه روی آنتن رفت.

بازیگران سریال ماه رمضان

۱۳.محمود بهرامی

زنده یاد محمود بهرامی بازیگر نقش شازده در سریال متهم گریخت، که دردو سریال ماه رمضانی دیگرچون بزنگاه، خانه به دوش مقابل دوربین رفت، سال 89 بر اثر بیماری درگذشت.

بازیگران سریال ماه رمضان

۱۴.کریم اکبری مبارکه

بازیگران سریال ماه رمضان، کریم اکبری مبارکه بازیگر نقش ابن ملجم مرادی در سریال امام علی (ع) در دوران فعالیت بازیگری اش سه سریال ویژه رمضان چون خروس، بچه مهندس، چراغ‌های خاموش با ژانر‌های مختلف به یادگار گذاشت که در هر کدام نقش‌های متفاوتی را بازی کرده است. او بر اثر کرونا درگذشت.

بازیگران سریال ماه رمضان

بیشتر بخوانید: جدیدترین عکس های لی سوک هیونگ، پسر دونگی در آستانه 24 سالگی اش +بیوگرافی

 

 

برایتان جالب خواهد بود

جالب خواهد بود: دختر بچه فیلم قطار بوسان در آستانه 18 سالگی اش کلی تغییر کرده +عکس و بیوگرافی

بیشتر بخوانید: پیام های جالب تبریک سیزده بدر به هرکه دوست داری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

دکمه بازگشت به بالا