;
تفریح و سرگرمی

با پیدا کردن مداد میان هویج ها اثبات کن که چشمان تیز مثل عقاب داری!؟

تست قدرت دید با پیدا کردن مداد: در این مطلب نیز با یک آزمون بینایی با شما هستیم. شما در تست قدرت بینایی باید به دنبال عنصری متفاوت با روند اصلی تصویر باشید. در تصویر تعداد زیادی هویج دیده می شود. در کنار آن چندین خرگوش نیز خود را در میان هویج ها به حالت نیمه مخفی در آورده اند. اما در این تصویر یک عنصر متفاوت به چشم می خورد. شما باید این عنصر متفاوت را پیدا کنید. البته یادتان باشد که برای پیدا کردن آن زمان کمی دارید. فقط 10 ثانیه فرصت دارید!

شاید بپسندید:داستان ماست مالی کرد و رفت | اصطلاح ماست مالی کردن از کجا آمده!؟

تست قدرت دید با پیدا کردن مداد

همانطور که اشاره شد شما در این آزمون باید به دنبال یک عنصر متفاوت باشید. در تست قدرت دید با پیدا کردن مداد شما می توانید تمام مهارتهای شناختی خود را آزمایش کنید. راهنمایی که برای شما در این تست وجود دارد، نوعیت این عنصر متفاوت است. شما باید در عرض 10 ثانیه بتوانید مداد موجود در تصویر را شناسایی کنید.

تست قدرت دید با پیدا کردن مداد می تواند اطلاعاتی خوبی از سطح دقت، تمرکز و بینایی شما ارائه دهد. اگر در این زمان مشخص، شما بتوانید مداد را شناسایی کنید، قطعاً از میزان بالایی دقت و تمرکز برخوردار هستید. برای انجام این آزمون لازم است شما از حداکثر قوه بینایی، دقت و تمرکز خود استفاده کنید. در این صورت مشخص است که فعالیت های مغزی شما افزایش می یابد. به باور کارشناسان انجام هر روزه بازی های فکری می تواند سطح توانائیهای شناختی شما را افزایش دهد.

با توجه به فواید این گونه بازی ها به سراغ تست قدرت دید با پیدا کردن مداد می رویم. با دقت به تصویر زیر نگاه کرده و سپس مداد را شناسایی کنید!

شاید بپسندید:چیستان:اسمی پسرانه است که سه حرف اولش با گل شروع می‌شود!

تست قدرت دید با پیدا کردن مداد

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید که چه اشتباه فاحشی در تصویر باغ وحش وجود دارد!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست قدرت دید با پیدا کردن مداد

اگر به این قسمت متن رسیده اید، احتمالاتاکنون نتوانسته اید مداد را در میان هویج ها پیدا کنید. باید بدانید که علیرغم ساده به نظر رسیدن یافتن مداد در میان هویج ها واقعا راحت نیست. یک چشم تیزبین تنها می تواند این پازل تصویری را در 10 ثانیه حل کند. بنابراین نگران این مسئله نباشید که نتوانستید مداد را پیدا کنید.

شما با انجام منظم بازی های فکری در مجله خبری چشمک می توانید توانائیها و مهارت های خود را افزایش دهید. بعد از مدتی خواهید دید که کاملا جزئی نگر و دقیق شده اید و توانائیهای شناختی شما رشد زیادی کرده است. اگر می خواهید مداد دقیقا در کدام قسمت تصویر قرار داشته است، کافی است نگاهی به تصویر زیر بیندازید. در این تصویر مداد علامتگذاری شده است.

شاید بپسندید: نابغه های ریاضی بگن که جواب عبارت چند میشه!؟

تست دید با پیدا کردن مداد

امیدوارم از تست قدرت دید با پیدا کردن مداد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

حکایت حرف مفت زدن| اصطلاح حرف مفت نزن از کجا آمد!؟

آزمون شناسایی قاتل: با دلیل بگو که کدام شیرینی پز قاتل است!

 فقط کسایی که ریاضی بلدند، میتونن جواب عبارت 48÷2(9+3)=؟ را پیدا کنند!

پر رویی یا خجالتی!؟ | یکی از فنجان های چای را انتخاب کن تا جواب را بفهمی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 12 =

دکمه بازگشت به بالا