;
فرهنگ و هنرفیلم و سریال

استایل شیک و بهاری بازیگر نقش الیزابت بیرون سریال پایتخت+عکس

استایل بهاری نیلوفر رجایی فر: این بازیگر با بازی در نقش الیزابت در سریال پایتخت به چهره‌ معروف تبدیل شد. نیلوفر رجایی فر نام یک بازیگر تقریبا تازه کار در دنیای سینما و تلویزیون ایران است. او در 11 بهمن 1371 در تهران به دنیا آمده است اما از کودکی به انگلستان رفت و در آنجا بزرگ شد. نیلوفر رجایی فر به دلیل زندگی در انگلستان به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد. در ادامه ضمن آشنایی با بیوگرافی، عکس های جدید از استایل بهاری نیلوفر رجایی فر در بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک  همراه باشید.

بیشتر بخوانید: زیباترین زن دنیا در سال 2024 انتخاب شد+عکس

جالب خواهید بود: چهره متفاوت اوس موسی سریال پایتخت با ریش بلند در سلفی عاشقانه با همسرش+عکس

بیوگرافی

نیلوفر رجایی فر در انگلستان تحصیل کرد. او لیسانس فیزیک و اختر فیزیک از دانشگاه رویال لند Physics and Astrophysicist from Royal Holloway University of London دارد.

نیلوفر رجایی فر از 18 سالگی کار هنری خود را با تئاتر دانشجویی در لندن آغاز کرد. او همیشه پیگیر کار بازیگری بود و در دانشگاه محل تحصیلش در چند نقش کوتاه بازی کرد. نیلوفر رجایی فر حتی در ایران هم چند بار تست بازیگری داد که به دلیل مدت کوتاه اقامتش در ایران نمی توانست در فیلم ها حضور داشته باشد.

استایل بهاری نیلوفر رجایی فر

نقش آفرینی در سریال پایتخت

نیلوفر رجایی فر اولین تجربه بازیگری اش با سریال پایتخت 5 به کارگردانی سیروس مقدم رقم خورد. او در این سریال در نقش یک زن داعشی ظاهر شد. یکی از دوستانش او را به حسن مصطفی معرفی کرد و از طریق او با محسن تنابنده نویسنده پایتخت دیدار کرد. او درباره نقش الیزابت با  نیلوفر رجایی فر صحبت کرد که به دلیل تسلط او به زبان انگلیسی موفق شد به گروه بازیگران پایتخت 5 بپیوندد و از همان جا به شهرت رسید.

او در نقش الیزابت از گروه تروریستی داعش جدا شده بود و هنگامی که نقی معمولی و همراهانش در سوریه گرفتار شدند کمک شان کرد و جان شان را نجات داد.

فصل پنجم سریال «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری و نویسندگی محسن تنابنده تولید شد و محسن تنابنده، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی، بهرام افشاری، سارا و نیکا فرقانی، مجتبی بلال حبشی، مصطفی بلال حبشی و سلمان خطی در آن به ایفای نقش پرداختند.

مواجهه واقعی با داعش

نیلوفر رجایی فر در لندن بود که یک روز برای رفتن به محل کارش سوار مترو شد، او چند ساعت بعد متوجه شد که داعشی ها 10 دقیقه پس از خروج نیلوفر رجایی فر از ایستگاه مترو در آنجا بمب گذاری کردند. او گفته است که خوشبختانه نیروهای پلیس توانستند به موقع بمب را خنثی کنند و درنتیجه هیچ آسیبی به کسی وارد نشد.

فصب پنجم سریال پایتخت

پایتخت ۵ نام فصل پنجم از مجموعهٔ تلویزیونیِ پایتخت است که در نوروز ۱۳۹۷ از شبکهٔ ۱ سیما پخش شد. این مجموعه تلویزیونی با کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی محسن تنابنده و نویسندگی خشایار الوند و امیرحسین قاسمی ساخته شده‌ است. پایتخت ۵ برنده جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین سریال از هجدهمین جشنواره حافظ شد. این فصل از این سریال همچنین به عنوان بهترین مجموعه تلویزیونی نوروزی (از نگاه مردم) در نظرسنجی صدا و سیما انتخاب شد.همچنین این مجموعه تلویزیونی اولین مجموعه تلویزیونی بود که به صورت همزمان از دو شبکه یک و تماشا پخش شد.

در این فصل ارسطو که از خرید اتومبیل جدیدش در پوست خود نمی‌گنجد، نقی و خانواده اش را برای سورچرانی به گردش می‌برد، اما در میانهٔ راه ماشین چپ می‌کند و در رودخانه می‌افتد. در این سانحه خانوادهٔ نقی معمولی صدمات شدیدی می‌بینند و همین موضوع باعث قطع رابطه نقی با پسر خاله اش ارسطو می‌شود. او برای عوض شدن روحیهٔ خانواده پس از این حادثه، آن‌ها را به ترکیه می‌برد. در میانهٔ راه، نقی با ارسطو روبرو می‌شود و درگیری لفظی میان این دو رخ می‌دهد، اما پس از آن با هم آشتی می‌کنند.

آن‌ها در کشور ترکیه سوار بر بالن می‌شوند. مسئول هدایت بالن بر اثر مصرف مشروبات الکلی سکته کرده و منجر به مرگش می‌شود. سپس بالن آن‌ها را به سمت سوریه و جبههٔ داعش می‌برد. خانوادهٔ نقی با داعشی پیشین به نام الیزابت آشنا می‌شوند و از طریق وی می‌فهمند که در سوریه هستند. سپس برای نجات خود به سمت لاذقیه می‌روند.

آن‌ها به شهر لاذقیه رسیده و به کارخانهٔ متروکه‌ای می‌روند. در آنجا با عده‌ای داعشی روبرو می‌شوند. خانوادهٔ نقی توسط این افراد گروگان گرفته می‌شوند اما سرانجام پس از نبرد با داعشی‌ها و کشتن آن‌ها، به کمک ارتش سوریه سوار هلیکوپتر می‌شوند و نجات پیدا می‌کنند….

عکس های جدید از استایل بهاری نیلوفر رجایی فر

 

 

 

استایل بهاری نیلوفر رجایی فر

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: عکسی که شاید فکر نمیکردیم محمد رضا گلزار منتشر کند!!

احتمالا بپسندید:  وحید شمسایی علت برنج نخوردنش را فاش کرد + اصل ماجرا

بیشتر بخوانید: کیوان بیرون “سریال نون خ” در کنار همسر زیباش+عکس و بیوگرافی

جالب خواهد بود:  استایل و چهره جدید رحمان و رحیم در “پایتخت 7” که خیلی بهشون میاد+عکس

احتمالا بپسندید: چهره متفاوت احمد بیرون از سریال نوروز رنگی چقدر فرق داره!+عکس و بیوگرافی

جالب خواهد بود: دونگی با مدل موی جدیدش کاملا تغییر کرده+عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + ده =

دکمه بازگشت به بالا