;
سینمافرهنگ و هنر

عکس جنجالی بهنوش طباطبایی لب ساحل همه را شوکه کرد و برای او دردسرساز شد + عکس

عکس های بهنوش طباطبایی: بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان یکی از جذاب ترین و پرطرف دارترین بازیگران زن است. این بازیگر زیبا همواره مورد توجه بوده و گاهی با شایعات و حاشیه هایی مواجه می شود. او مدتی است که به جنوب کشور سفر کرده و عکس‌ها و استایل‌های بندری اش این روزها حسابی در اینستاگرام غوغا کرده است. در این بخش فرهنگ و هنر، جدیدترین عکس بهنوش طباطبایی که با یک پیراهن بندری قرمز است را مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید: جذاب ترین بازیگران زن ایرانی که همسر میلیاردر دارند ! + عکس

عکس های بهنوش طباطبایی

درباره بهنوش طباطبایی

عکس های بهنوش طباطبایی، بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 27 اردیبهشت ماه 1360 در یوسف آباد تهران متولد شد. خانم بازیگر که از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس در رشته مهندسی کامپیوتر ادامه داد و دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند.

عکس‌هایی متفاوت و دیده نشده از همسران و دختران مظفرالدین‌شاه قاجار!

بازیگری

بهنوش طباطبایی بازیگری را از سال 77 با مجموعه تلویزیونی یونس آغاز کرد و با بازی در سریال های مختلف تلویزیونی در میان مردم شناخته شد. این بانوی هنرمند بعد از بازی در سریال یونس در سریال های مختلفی ایفای نقش کرد اما بازی در سریال هایی چون مسافری از هند، عشق گمشده، پیله های پرواز،گلهای گرمسیری، در مسیر زاینده رود و میکائیل بیش از پیش در میان مردم شناخته شد.

بیشتر بخوانید: ۸ نکته جالب در مورد کراش دخترای ترک و ایرانی، بوراک اوزچیویت از زبان خودش!

ازدواج و طلاق

عکس های بهنوش طباطبایی، بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل یکی از زوج های هنرمندی بودند که زندگی مشترکشان بعد از چند سال به جدایی انجامید. آشنایی این دو هنرمند به سال 85 و بازی در فیلم مصائب دوشیزه بازمیگردد.

شاید بپسندید: عکس های دیده نشده از جوانی ناصرالدین شاه با ژست های خاص!

عکس های بهنوش طباطبایی

عکس های بهنوش طباطبایی، این زوج هنرمند اسفندماه سال 89 زندگی مشترکشان را آغاز کردند اما این زندگی چند سالی بیشتر دوام نیاورد و این زوج سال 95 خبر جدایی شان را رسانه ای کردند.

بیشتر بخوانید: عکس دیده نشده الناز حبیبی قبل از عمل زیبایی، قیافه خانم چه ناز و بامزه بوده!!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 6 =

دکمه بازگشت به بالا