;
سینمافرهنگ و هنر

هانده ارچل: ۱۰ حقیقت جالب در مورد او که از شنیدنش تعجب می کنید!

حقایق جالب در مورد هانده ارچل: هانده ارچل در ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در ترکیه متولد شد. او دختر آیلین ارچل و کایا ارچل و خواهر گامزه ارچل است. در دوران کودکی او بیشتر پیش پدربزرگ و مادربزرگش زندگی می کرد. پدر هانده همیشه دوست داشت که او پزشکی را دنبال کند، اما استعداد بازیگری او از دوران نوجوانی مشهود بود.

هانده در دانشگاه هنرهای زیبای معمار سینان تحصیل کرد و در آنجا وارد بخش هنرهای سنتی ترکیه شد و بعدا تحصیل خود را رها کرد تا روی پروژه های حرفه ای بازیگری و مدلینگ تمرکز کند. او پس از زمان کوتاهی بازیگر و مدل مشهور ترکیه ای شد که با بازی در فیلم Sen Cal Kapimi معروف شد و آوازه جهانی پیدا کرد. در بخش سینما مهم ترین حقایق جالب در مورد هانده ارچل بررسی شده است.

بیشتر بخوانید: آنجلینا جولی و ۷ راز زیبایی و جذابیت این ستاره مشهور هالیوود

۱.هانده ارچل مدرسه را رها کرد تا روی حرفه مدلینگ و بازیگری تمرکز کند

هانده ارچل خانه را ترک کرد و در استانبول زندگی می کرد تا تحصیلات خود را در دانشگاه هنرهای زیبای معمار سینان آغاز کند. هانده به عنوان مدل، مجری تلویزیون تحصیل کرد و کمی بعد بازیگری را شروع کرد. زمانی که حرفه‌اش شروع به رشد کرد، به دلیل زمان ناکافی برای مطالعه و شرکت در پروژه‌های حرفه‌ای، تحصیلات خود را رها کرد.

۲.هانده ارسل با مدلینگ در کانون توجهات قرار گرفت

او حرفه مدلینگ خود را در سال ۲۰۱۲ آغاز کرد. او تاج دوشیزه ترکیه را به دست آورد و در بخش زیباترین دوشیزه جهان دوم شد. در سال ۲۰۲۰ او همکاری خود را به عنوان یک مدل با برند Nocturne آغاز کرد و چندین کمپین را انجام داد. این برند با افتتاح شعبه هایی در ایالات متحده، لندن و فرانسه به شهرت بین المللی بیشتری دست یافت.

حقایق جالب در مورد هانده ارچل، او همچنین با برندهایی مانند سیگنال تبلیغات و کمپین انجام می داد و ارتباط خود را با برند جواهرات آتاسای به عنوان تصویر برند آغاز کرد. ارچل موفق شد هنرمند ترکی باشد که در نمای برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان ظاهر شد.

احتمالاً بپسندید: ۸ نکته جالب در مورد کراش دخترای ترک و ایرانی، بوراک اوزچیویت از زبان خودش!

 حقایق جالب در مورد هانده ارچل

۳.شروع بازیگری هانده ارچل ۲۰۰۳-۲۰۰۴

هانده در سال ۲۰۰۳ در سریال تاتار رمضان نقشی را برای فصل سوم بازی کرد. اولین حضورش در آنجا به عنوان بازیگر بود. در سال ۲۰۰۴ او اولین بازی خود را به عنوان بازیگر نقش مکمل در یکی از قسمت های سریال Calikusu انجام داد. او در کالیکوسو نقش زاهده، دختر جوانی را بازی کرد که به دلیل بیماری شدید در بستر بیماری بود.

حقایق جالب در مورد هانده ارچل، در همان سال در سریال‌های دیگری مانند Cilgin Dersane Universitede که در آن نقش مریم را بازی کرد و در سریال Hayut Agaci نقش سولن کاراهانلی را بازی کرد.

بیشتر بخوانید: رازهای جذابیت و هیکل زیبای جنیفر لوپز ۵۲ ساله + ۸ عادت رژیم غذایی او

۴.شهرت حرفه ای هانده ارچل ۲۰۱۵

ارچل اولین نقش اصلی خود را در سریال Gunesis Kilzlari در سال ۲۰۱۵ به دست آورد. او نقش سلین یلماز را بازی کرد که برای آن سه جایزه از جمله جوایز پروانه طلایی دریافت کرد. او دومین نقش اول خود را در سال ۲۰۱۶-۲۰۱۷ در سریال Ask Laftan Anlamaz به دست آورد. این سریال درهای شهرت بین المللی او را باز کرد.

در سال ۲۰۱۶ او یکی از نمایندگان برند L’oreal Paris شد و در سال 2017 روی یک آگهی تبلیغاتی برای برند De Facts در کنار Aras Bulut Iynemli ظاهر شد. علاوه بر این، او نقش اصلی دیگری را برای سریال سیاه اینعی به دست آورد که در آن نقش هزل سولابی را بازی می کرد. او در سال ۲۰۱۹ در سریال هایکا بازی کرد و در آن نقش مژده را ایفا می کرد.

حقایق جالب در مورد هانده ارچل، در سال ۲۰۲۰ او نقش اصلی را به دست آورد و به و شهرت بین المللی بیشتری دست یافت. سن کال کاپیمی، جایی که او نقش ادا یلدیز را در کنار کرم بورسین بازی کرد. این سریال رکوردها را شکست و توانست پربازدیدترین سریال در شبکه های اجتماعی مانند توییتر باشد و از Game of Thrones پیشی بگیرد و به بیش از ۹۰ کشور فروخته شود.

حقایق جالب در مورد هانده ارچل

۵.سفیر حسن نیت

هانده با چندین انجمن برای حیوانات، کودکان و حقوق زنان همکاری می کند. از سال ۲۰۱۹، هانده برای انجمن زندگی بدون سرطان داوطلب شده است. در طول همه گیری COVID-19 در سال ۲۰۲۰، او از علاقه و اشتیاق خود به نقاشی استفاده کرد و کارهای مختلفی را برای همکاری با انجمن ها انجام داد.

۶.مادر هانده، در سال ۲۰۱۹ به دلیل سرطان درگذشت

هانده و خواهرش Granze Ercel از مادر خود در این روند دشوار حمایت کردند. متأسفانه، آلین ارچل درگذشت زیرا او به همه درمان ها و اقدامات پاسخ نمی داد. وقتی مادرش بیمار بود، هانده مغز استخوان خود را به مادرش اهدا کرد و او با واکنش نامطلوبی مواجه شد که صورتش در حین و بعد از عمل ورم کرد.

این موضوع بر هانده از نظر روحی و جسمی تأثیر گذاشت. بعد از تمام تجربیات بد و درد، هانده از یادگیری و حمایتی که دریافت کرده سپاسگزار است. او سعی می کند با همکاری با انجمن های مختلف اجتماعی مانند حمایت از خانواده ها و بیماران سرطانی سالم بماند.

۷.هانده ارچل در طول دوران حرفه ای خود جوایز زیادی را به دست آورد

حرفه هانده در کشور او و سایر نقاط جهان به رسمیت شناخته شده است. شرکت های بزرگ او را برای همکاری تجاری معرفی کرده اند. این همکاری به موفقیت او کمک زیادی کرده است. برخی از جوایز او عبارتند از؛ جوایز جوانان ترکیه برای بهترین بازیگر زن، جایزه بال های طلایی برای بهترین بازیگر زن سال، و جوایز گوزل برای بهترین بازیگر زن

بیشتر بخوانید: چهره واقعی سلبریتی ها: عکس های بدون آرایش سلبریتی های مشهور جهان

۸.هانده ارچل طرفداران زیادی دارد

هانده در طول دوران بازیگری خود یک حرفه بازیگری فوق العاده و برجسته را به تصویر کشیده است. این موضوع باعث شده تا او در سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی محبوب بازی کند. هانده بازیگر ترکیه ای است که بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارد و با انتشار پست های منظم در اینستاگرام، هواداران خود را به روز نگه می دارد. با تعداد زیادی از طرفداران، او با بسیاری از لباس‌های لوکس که هرگز از نشان دادن آن خجالت نمی‌کشد، به نماد مد تبدیل شده است.

حقایق جالب در مورد هانده ارچل

۹.هانده ارچل علاقه زیادی به طراحی دارد

حقایق جالب در مورد هانده ارچل، این ستاره زیبا و مشهور علاقه زیادی به دارد که در آثار هنری که در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارد مشهود است. در طول همه‌گیری COVID-19 ، هانده از علاقه‌اش به نقاشی استفاده کرد و کارهای مختلفی را برای همکاری با انجمن زندگی بدون سرطان انجام داد. هانده در مصاحبه ای اعتراف کرد که با استعدادش در طراحی قصد دارد در آینده نمایشگاهی برگزار کند.

۱۰.انتخاب شغلی جایگزین هانده ارچل این است که کیوریتور باشد

رویای کودکی هانده این بود که بازیگر شود، اما اگر این رویا شکست می خورد، او می توانست یک کیوریتور یا نمایشگاه گردان شود. او در یک مصاحبه خود فاش کرد که اخیرا اشتیاق خود را به عنوان یک متصدی کشف کرده است، زیرا کلاس های تاریخ هنر را گذرانده و معلمش چشمانش را برای دیدن این امکان باز کرده است.

بیشتر بخوانید: ۱۲ مهم ترین ترفندهای زیبایی آیشوریا رای که هر کسی می تواند انجام دهد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا