;
تناسب اندام و تغذیهزندگی

کاهش وزن بدون رژیم و ورزش: ۳ مرحله آسان و باورنکردنی برای کاهش وزن!

کاهش وزن بدون رژیم و ورزش: کاهش وزن آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست، درست است؟ شما هم اگر تصمیم بگیرید و این سه مرحله را انجام دهید، بدون تردید به وزن دلخواه خود می رسید. سلامتی و خوش هیکل شدن نیاز به وقت گذاشتن و دنبال کردن یک برنامه جدی است. بنابراین با بخش تناسب اندام و تغذیه چشمک همراه باشید و روش های ساده و سالم کاهش وزن را بیاموزید.

بیشتر بخوانید: کاهش وزن با سرکه سیب: با مصرف به موقع سرکه سیب به وزن دلخواه تان برسید!

۳ مرحله آسان و باورنکردنی برای کاهش وزن

مرحله اول: آمادگی ذهنی

برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام، اولین قدم این است که از نظر ذهنی آماده باشید. بسیاری از افراد برنامه های کاهش وزن مختلفی را امتحان می کنند ولی نتیجه دلخواه را به دست نمی آوزند. زیرا یا شکست می خورند یا بعدا وزن خود را دوباره به دست می آورند.

کاهش وزن بدون رژیم و ورزش، بنابراین دچار یاس و ناامیدی می شوند. در واقع اگر تمام امیدهای خود را برای کاهش وزن از دست داده باشید، هرگز نمی توانید وزن کم کنید. پس قبل از هر چیز خود را از نظر ذهنی آماده کنید. بسیاری از افراد با این مراحل ساده وزن کم کرده اند.

در حال حاضر اگر مطمئن هستید و برای کاهش وزن امیدوار هستید، احتمال موفقیت شما بسیار زیاد است. اما اگر انگیزه کافی ندارید یا هنوز اعتماد به نفس ندارید، این مطلب ممکن است به شما کمکی نکند.

اجتمالاً بپسندید: ۳۰ سالگی: اگر سن‌تان از ۳۰ عبور کرده، دور این ۷ غذا و خوراکی‌ را مطلقا خط بکشید!

کاهش وزن بدون رژیم و ورزش

لاغری سریع با رژیم آب: با رژیم آب در ۷ روز لاغر شوید + مزایا و معایب آن

مرحله دوم: درک تعادل کالری

کاهش وزن بدون رژیم و ورزش، شاید قبلا تلاش کرده اید و شکست خورده اید. زمانی که ما سعی می کنیم کاری را بدون درک آن انجام دهیم، انتظار می رود که در آن شکست بخوریم. اگر کنجکاو هستید که اصول تعادل کالری در بدن ما را بدانید، می توانید این مطلب مفید را به دقت مطالعه کنید که به زبان ساده آن را توضیح می دهد.

گلوکز منبع اصلی انرژی برای بدن ما است و حتی اگر فقط روی تخت دراز بکشید، تقریباً ۱۸۰۰-۲۰۰۰ کالری در روز نیاز دارید. منبع اصلی گلوکز برای بدن ما کربوهیدرات های موجود در رژیم غذایی ما هستند. بدن تنها زمانی شروع به سوزاندن چربی می کند که کمبود گلوکز از رژیم غذایی را تامین کند.

بیشتر بخوانید: کاهش وزن سالم: ۳ راز ساده کاهش وزن سالم و سریع که نمی دانستید!

گام سوم: رژیم غذایی مناسب

کاهش وزن بدون رژیم و ورزش، شکر و محصولات حاوی قند را کاملا حذف کنید. اگر به شیرینی علاقه دارید آن را با شیرین کننده های مصنوعی جایگزین کنید. می توانید از شیرین کننده های مصنوعی مانند Splenda، Equal، بدون قند در چای، شیر و برای تهیه دسر استفاده کنید. همچنین می توانید محصولات بدون قند آماده مانند شیرینی، کلوچه، بستنی و غیره را خریداری کنید.

قبل از هر وعده غذایی سالاد زیادی میل کنید. مقدار آن باید به اندازه ای باشد که معده شما را سیر کند. با مقدار زیادی سالاد و سبزیجات ممکن است احساس سیری کنید، اما گرسنگی از بین نمی رود.

کاهش وزن بدون رژیم و ورزش

کاهش وزن بدون رژیم و ورزش، برای این کار، باید یک ماده غذایی غنی از پروتئین داشته باشید. اگر گیاهخوار هستید، سبزیجات و حبوبات را مرتب بخورید. اگر غیر گیاهخوار هستید چندین گزینه دیگر مانند تخم مرغ، ماهی، مرغ، گوشت گوسفند وجود دارد.

هنگامی که یک ماده غذایی غنی از پروتئین داشته باشید، دیگر تمایلی به خوردن نخواهید داشت. با این حال اگر هنوز تمایل به خوردن روتی یا برنج دارید، می توانید آن را مصرف کنید اما مقدار آن را به ۱/۴ از رژیم غذایی معمول خود محدود کنید.

کاهش وزن بدون رژیم و ورزش، هنگامی که این رژیم را شروع کردید، حداقل تا یک ماه وزن خود را بررسی نکنید. شما می توانید انتظار کاهش وزن ۴-۵ کیلوگرمی را در ۲ ماه داشته باشید.

بیشتر بخوانید: کاهش وزن در ۲۰ روز: با این برنامه ۵ مرحله ای در ۲۰ روز می توانید لاغر و خوش اندام شوید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا