;
دانش

اطلاعات جالب درباره زنان کره ای که احتمالا نمی دانستید!

اطلاعات جالب درباره زنان کره ای: هر کشوری در دنیا آداب و رسوم و فرهنگ خاص خود را دارد. کره جنوبی در حال حاضر پیشرفت زیادی را در زمینه فناوری و خودرو تجربه کرده و توانسته در ردیف بهترین ها قرار بگیرد.علی رغم آن که پیشرفت فناوری های اینترنتی باعث شده تمام افراد اطلاعات کافی درباره سرزمین ها داشته باشند، اما برخی موارد شنیده شده با واقعیت تطابق ندارد. با بخش دانش و فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک و مطلب جالبی تخت عتوان اطلاعات جالب درباره زنان کره ای همراه باشید.

احتمالا بپسندید: سن دقیق پیری چند سالگیه؟ غافلگیر میشوید

اطلاعات جالب درباره زنان کره ای

زنان کره جنوبی در سالهای اخیر پیشرفتهای چشمگیری را در مورد تغییرات اجتماعی تجربه کرده‌اند، در مقایسه با زمان‌های گذشته، وقتی که کنفوسیوسیسم عمیقاً بر فرهنگ کره‌ای حاکم بود. در جامعه امروز، اقتصاد کره جنوبی به دلیل شهرنشینی، صنعتی شدن، اقتدارگرایی نظامی، اصلاحات دموکراتیک و آزادسازی اجتماعی از اواخر دهه ۱۹۶۰ به طرز چشمگیری بهبود یافته‌است؛ بنابراین، نقشهای جنسیتی و هویت جنسیتی و درنهایت مدرنیته تغییر یافته‌است.

اطلاعات جالب درباره زنان کره ای

بیش از نیمی از زنان کره ای شاغل هستند و علاوه بر این، بیش از ۲۵٪ از زنان متأهل به عنوان کارگر تمام وقت اشتغال دارند. در سیاست، اگرچه تعداد سیاستمداران زن به اندازه سیاستمداران مرد وجود ندارد، اما سیاستمداران زن اخیراً بیشتر از گذشته مشارکت فعالانه خود را آغاز کرده‌اند. به عنوان مثال، در مجلس شورای ملی، زنان ۲۰ از ۲۹۹ کرسی را اشغال می‌کنند.

ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات جالبی را درباره زنان کره ای به شما ارائه دهیم. اطلاعاتی که بیانگر واقعیت های زنان کره ای است.

جراحی پلاستیک در میان زنان کره ای رواج بسیار زیادی دارد

بر اساس کاوش های اجتماعی و جامعه شناسی، از هر ۵ زن یک نفر در کره حنوبی جراحی پلاستیک را تجربه کرده است. این گونه عمل ها بسیار عادی هستند و والدین به عنوان هدیه فارغ التحصیلی هزینه انجام آن را تقبل می کنند. سفید سازی پوست، از بین بردن علائم تولد مادرزادی و تغییر شکل چشم ها، اصلی ترین جراحی ها در کره جنوبی هستند. مردها نیز این گونه عمل ها را انجام می دهند.

زنان کره ای

زنان کره ای یک مسواک در کیف دارند

کره ای ها به بهداشت دهان و دندان بسیار اهمیت می دهند. آن ها پس از هر وعده غذایی و حتی بعد از نوشیدن قهوه مسواک می زنند. زنان کره ای ها معمولا یک مسواک همراه خود دارند و حتی در برخی مکان ها مسواک های رایگان عرضه می شود.

استفاده همیشگی از لوازم آرایش

زنان کره ای اهمیت زیادی به سلامت پوست و موی خود می دهند و برای دستیابی به هدفشان، از لوازم آرایشی و بهداشتی زیادی بهره می گیرند. آن ها هیچ گاه بدون آماده سازی خود بیرون نمی روند. لوازم آرایشی کره ای از محبوبیت زیادی در جهان برخوردار هستند.

کشش ماهیچه های دهان

خانم های کره ای برای از بین بردن چین و چروک ها، جریان خون را در بدن بهبود می بخشند و تناژ پوست خود را روشن تر می کنند و این کار را از طریق ورزش صورت و کشش اطراف دهان با ادای حروف A-E-I-O-U انجام می دهند.

رنگ لب به جای رژ لب

راز زیبایی پوست زنان کره ای، شاید برایتان جالب باشد که معمولاً کره ای ها رژ لب نمی زنند، بلکه سعی می کنند به لب های خود رنگ های طبیعی بدهند. همچنین بر این عقیده هستند که رنگ لب معمولاً مدت زمان بیشتری باقی می ماند و از رژلب بهتر است.

اطلاعات جالب درباره زنان کره ای

اسرار زیبایی پوست زنان کره ای

زنان کره ای برای محافظت از پوست خود برنامه ۱۰‌مرحله‌ای شامل پاک‌سازی، لایه برداری، آبرسانی و مرطوب‌کردن دارند. این برنامه با پاک‌سازی دومرحله‌ای شروع می‌شود. کره‌ای‌ها از پاک‌کننده‌های مبتنی بر روغن و آب برای پاک‌کردن کامل آرایش و آلودگی‌های پوست استفاده می‌کنند.

برای ازبین‌بردن سلول‌های مرده و آماده‌کردن پوست برای محصولات مراقبت از پوست هم از لایه‌بردار و سپس تونر استفاده می‌کنند. سپس منظم از اسنس (essence)، آمپول و سرم برای آب‌رسانی، روشن‌کردن و درمان آسیب‌های پوستی استفاده می‌کنند. این روتین با ماسک ورقه‌ای، کرم دور چشم یا پد زیر چشم، مرطوب‌کننده و کرم ضد آفتاب به پایان می‌رسد.

اطلاعات جالب درباره زنان کره ای

ماسک روغن طبیعی همراه با برنج

راز زیبایی پوست زنان کره ای، خانم های کره ای معمولاً خیلی در معرض آفتاب قرار می گیرند و همین باعث می شود که در طول زمان پوست شان تیره شود. به همین دلیل آن ها سعی می کنند راهکارهایی را در پیش بگیرند تا از تیرگی پوست شان جلوگیری شود. معمولا از ماسک روغن طبیعی و برنج استفاده می کنند. این ماسک را فقط برای پوست صورت استفاده نمی کنند، بلکه آن را روی کل بدن شان هم می زنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + یک =

دکمه بازگشت به بالا